Camping Ludo

5.1Matig

Frankrijk, Rhône - Alps, Lussas (Ardeche)

5.1Matig

• 4.8Eetgelegenheden
  • 1.8Staat v/h sanitair

• Animatie
Meer camping info

317 reviews over Camping Ludo

• 2019
    4Peter26-08-2019

Niet aan te raden. Slecht!!

Hier moet je niet naartoe gaan! Verouderd en slecht onderhouden camping. Zwembad was vies met smerige aanslag op de wanden en zeer troebel water. Ook het zogenaamde riviertje op de camping stelt niets voor. Dit neem ik touroperator ook kwalijk aangezien het anders aangeprezen wordt op hun site. Ik heb hier prachtige foto’s van gemaakt hoe het zou moeten zijn en wat het in werkelijkheid is. Zelf zat ik in een luxe chalet met airco. Waterdruk viel om de haverklap weg waardoor er geen warm water was. De camping was hiervan op de hoogte aangezien er meer werd geklaagd. Helaas konden zij dit niet verhelpen. Op een gegeven moment werd het kinderbad om onduidelijke reden gesloten en ging niet meer open. Voor mij nooit meer!!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2Tamara21-08-2019

Slecht!

Zoals al herhaaldelijk beschreven kan ik deze camping niemand aanraden. Echt alles is aan onderhoud toe. Het sanitair is vies, wordt slecht schoongemaakt en geeft kokhals neigingen. Alle mooie dingen liggen op minimaal een half uur rijden, iets te ver vind ik. Zwembadwater had geen heldere kleur, randen waren vies, geen schaduw. Er werden parasols geplaatst maar aan het hek bevestigd, je kunt ze niet draaien, heb je niks aan dus. Inderdaad, niet aangekondigd dat op maandag geen brood te halen viel, winkel was er niet. Ik heb alleen de tiener-schoonmaker gezien en verder geen personeel. Waardeloze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1Joey19-08-2019

Niet doen!

Wij gaan altijd naar drie sterren campings en verwachten geen luxe! Dit is echter geen drie sterren waard. Wat een ondermaatse voorzieningen. Ik kan iedereen aanraden verder te zoeken naar een andere camping in de Ardèche. Zwembad slecht, sanitair vies en onaardig personeel.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 3Piet15-08-2019

Teleurstellend

Camping Ludo is toe aan renovatie! Het zwembad heeft een flinke verbouwing nodig. De schoonmaak van het toiletgebouw kan ook veel beter! Wc papier ligt rond het toiletgebouw! De omgeving is mooi maar ik raad iedereen aan om naar een andere camping te gaan in de Ardeche!

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2Kim15-08-2019

Nooit meer hierheen!!!

Nooit meer! Slechte camping met vies en oud sanitair. Het zwembad is verouderd en biedt geen enkele schaduw! Toiletgebouw wordt slecht schoongehouden en er is geen winkel op de camping. Ik kan het niemand aanraden!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Willem JAN14-08-2019

Voor ons niet meer

Saaie camping met vies en verouderd sanitair. We komen ongeveer 12 jaar in de Ardeche op verschillende campings maar zo erg als deze hebben we het nog nooit meegemaakt. Zwembad in de brandende zon zonder schaduw, maar warempel ineens waren er 6 parasols geplaatst op een heel onlogische plek. Het eten in het restaurant was goed, maar de bediening slecht. Er was een complete onderbezetting in de bediening. Die arme jongen liep hem de longen uit het lijf. We hadden graag bij willen springen want het was niet om aan te zien. Tent van touroperator was zeer goed en nieuw. Gastechtpaar Willem en Ellie van touroperator waren super. Wij komen hier niet weer terug maar we hopen dat camping Ludo deze minpunten zal aanpakken want de ligging is mooi, en er is wel iets van te maken.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2Maartje12-08-2019

Nooit meer! Een hele dure wijze les!

Bloedhete stacaravan gekregen, zonder airco, terwijl we hadden aangegeven met een baby te komen en uitgingen een van de caravans met airco te krijgen voor €130 per nacht. Binnen in de caravan was het 37 graden als de baby moest slapen en het koelde amper af. Sta caravan comfort plus biedt amper comfort, staat tussen allemaal andere huisjes ingesloten, geen privacy, geen natuur, in de volle zon. Geen parasols bij het zwembad: geen schaduw. Rivier half opgedroogd en niet geschikt om te zwemmen. Geen brood op maandagen (staat niet aangegeven). We moesten verrekken omdat het onverantwoord was met de baby te blijven en kregen onze €260 voor de laatste twee nachten die we niet konden gebruiken niet terug. Dit terwijl ze wel kosten hadden gerekend voor annuleringsmogelijkheid. We zijn zeer teleurgesteld en boos hierover. Onze eerste vakantie met onze baby is compleet verpest door de slechte service en communicatie van Camping Ludo.

La Direction, Directeur, 13-08-2019

Dear Guest We regret disappointment and keep your comments to improve quality. Ludocamping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Iris12-08-2019

Jammer

Kom al jaren met veel plezier naar deze mooie camping, maar helaas word alles slechter, het zwembad valt uit elkaar en zit te veel chloor in, de schoonmaakploeg van de toiletten en douches doen half werk. Voor gaan de jaren was het sanitair netjes en schoon dit jaar waardeloos.

Prijs kwaliteit komt niet eens in de buurt. In het restaurant heb ik 1 uur gewacht en nog niemand die mijn bestelling opneemt na meerdere keren te hebben aangeven dat ik wil bestellen

La Direction, Directeur, 13-08-2019

Dear Iris We apologize for disappointments. We noticed your comments in order to improve the campsite. Ludocamping

Gereisd in augustus 2019

• 8Arthur04-08-2019

Prima camping, lekkere pizza's

Prima camping, stcaravans zijn van 2017. Bij het riviertje lekker plonzen of van de waterval springen. Restaurant is prima, pizza lekker en moules frites op vrijdag zijn top. Vriendelijke prijzen . Zwembad geen schaduw, zelf parasol meenemen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2019

• 6Ramona31-07-2019

Prima camping

Mooie staanplaats. Zeer rustige camping maar goede uitvalbasis voor een bezoek aan de grotten, vallon en het prachtige strand pont du diable. Eigenlijk de hele ardeche regio. Nadelen: er is geen camping winkel, dichtstbijzijnde supermarkt is 20 min rijden. Zwembad is niet groot maar voldoet. Personeel spreekt geen Engels.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Camping Ludo info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette