Camping Ludo

92 reviews over Camping Ludo in het Nederlands

Prima

Maaike
7-7-2019

We waren hier in het voorseizoen, laatste week juni en eerste week juli. De eerste week waren er vrijwel alleen gepensioneerden, de week erna kwamen er een stuk meer gezinnen. Onze stacaravan was prettig, met een veranda en lekker veel schaduw, maar we baalden er wel van dat hij niet helemaal schoon was bij aankomst (haren in de wastafel, vuilnisemmer niet leeg, veel spinnenwebben). Dat ligt aan de vorige huurders, maar toch jammer dat de camping dan niet even ingrijpt. De camping was verder basic. Minimaal winkeltje, geen parasols bij het zwembad, dat soort dingen. Brood werd er niet verkocht toen wij er waren, want de machine was stuk. Wel een restaurant waar we een keer pizza hebben gegeten. Riviertje is leuk. We vonden het wel een fijne uitvalsbasis voor uitstapjes als Pont d’Arc, Thueyts (strandje bij de Pont du Diable was super!) en schattige dorpjes als Balazuc en Jaujac, maar ik denk niet dat we weer naar deze camping gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

fantastisch

Natalie
17-3-2019

Wij gaan dit jaar voor het derde jaar op rij naar deze camping. Tot nu toe hebben wij en de kinderen een fantastische tijd gehad op de camping. Het riviertje met de waterval en het zwembad zijn bij hun favoriet. Het zwembad mag wel wat leuker worden aangekleed, maar voldoet. Het sanitair is ruim en schoon. Het toiletgebouw wordt iedere dag een aantal keer schoongemaakt. De camping is een goede uitvalbasis om de omgeving van de Ardèche te ontdekken.

Waar voor je geld

Eefke
15-8-2018

Normaal gaan wij altijd naar grotere /luxere campings. We wilde dit jaar eens wat anders proberen, met name vanwege de prijs en de waterval waarop we eigenlijk meteen verliefd waren. Vlak voor vertrek toch wel wat nerveus, ook door vele negatieve reacties. Maar we zijn er open in gestapt. De camping is prachtig gelegen, mooi uitzicht over de bergen. Het is een basis camping met veel natuur. Dat betekend ook onkruid naast de paden/gebouwen. De paden zijn merendeels half verhard, sommige geheel verhard maar ook enkele zandpaden. Het watervalletje is prachtig, het zwembad netjes, de sta caravan was erg netjes, voldoende schaduw. De toilet gebouwen zijn schoon maar aan onderhoud toe, zo ook het zwembad. Je kunt er erg lekker eten, maar keuze is beperkt. Erg vriendelijk personeel! Al met al, een goede prijs / kwaliteit verhouding en wij en onze 3 kids hebben een leuke vakantie gehad!

D-reizen

Ontspannen vakantie in het Franse zonnetje!

Mariët
6-8-2018

We hebben een hele leuke vakantie op camping Ludo Parc gehad. Het is een middelgrote en ruim opgezette camping. De staanplaatsen voor tenten / tourcaravans en de plaatsen voor de stacaravans zijn ruim en mooi groen. Het sanitair op de camping is schoon maar wel verouderd. Het zwembad is simpel maar ruim en overzichtelijk met over het algemeen voldoende ligbedden. Het beekje wat aan de camping ligt is heel erg leuk. Je kan erin pootje baden, visjes vangen en dammetjes bouwen. Ook is er een waterval bij de beek waar je vanaf kan springen. Vooral de kinderen vinden dit heel erg leuk. Het is een gemoedelijke camping met een ontspannen sfeer. De animatie die 's avonds werd georganiseerd was ook heel gezellig en ongedwongen. Op het plein van de camping kwam in twee weken tijd 3x een (leuk) bandje spelen. Je kon gewoon rustig zitten en genieten van de muziek of gezellig met de kids mee dansen. Ook kwam er een goochelaar en een kindercircus.

No nonsens camping

Sandra
27-7-2018

Gemoedelijke camping met grote fijne plaatsen met veel schaduw. Niet te massaal. Speeltuintje beneden zou wel iets groter mogen en ik mis een wc bril op het toilet (maar dat is wel vaker in frankrijk) Wc's schoon en camping organiseert echt leuke avonden terwijl wij er normaliter niet zo van houden. Na 23.00 uur is het stil. Kinderen kunnen lekker zwemmen in het zwembad of spelen bij de rivier. Bij het zwembad zouden meer parasols mogen zijn. Brood is prima op de camping. Bezienswaardigheden zijn op een mooie afstand.

Matige camping

Nicole
13-9-2017

Een driekamer stacaravan geboekt, deze was zo goed als nieuw mét airco. Verder heeft de camping veel achterstallig onderhoud. Bedden en tegels bij het zwembad zijn kapot. Onkruid groeit tussen de tegels door. Animatie stelt niet veel voor. Speeltuintjes ook niet. Alleen een volleybalveld aanwezig, geen verdere sportfaciliteiten. Camping geeft een armoedige indruk. Veel Nederlanders aanwezig, dus de kinderen hadden snel vriendjes. Geen aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
Cécile, Directeur, 9-1-2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience. We are considering your comments for 2018 and we are sorry for the inconvenience you met during your stay.

We would like to highlight that our team is working conscientiously to gain your satisfaction, all over the season, and they are very involved towards guests and towards our campsite.

Happy New Year, Best Regards, Ludo Camping

Heerlijk

Nelleke
30-8-2017

Super camping voor jonge kinderen. Spelen in het water of op het veld beneden. Altijd kinderen om mee te spelen. Geen animatie nodig hoor.' s avonds bevers spotten. Plaatsen ruim en voldoende schaduw mogelijkheden. Sanitair ruim en niet slecht, kan wel beter onderhouden. 1 douche gaf koud water en andere geven inderdaad heel kort warm en dan weer de ingestelde temperatuur. Het was zo goed als altijd schoon. Het is natuurlijk ook zo schoon als dat degene voor je het achterlaat. Supermarkt kwartier met de auto. Enigste persoonlijk nadeel vond ik het zwembad dat weinig bedden heeft en helemaal geen schaduw en dat is voor iemand die van warmte houdt maar niet in de volle zon wil zitten niet fijn. Restaurant vriendelijke bediening en prima eten. Goede camping voor iedereen die bij een drie sterren camping geen vijf sterren verwacht.

na 4 dagen een andere camping geboekt

Annemieke
26-8-2017

Het was duidelijk te merken dat de huidige eigenaar (sinds kort een andere eigenaar) niet zoveel waarde hecht aan hygiëne, onderhoud en veiligheid.

Toiletten waren ronduit smerig! In de ochtend komt er een schoonmaakploeg van 2 personen die na 15 min al klaar zijn met het schoonmaken van twee gebouwen.

Onze kinderen hebben inmiddels de leeftijd bereikt om zelfstandig te kunnen douchen, alleen is dat hier niet veilig. De ene douche komt alleen maar kokendheet water uit, de ander alleen maar koud of je heb een lauwe douche die in een keer heet wordt. De douches zijn wel ruim opgezet en wanneer deze werken naar behoren en schoon worden gemaakt zijn ze prima.

De kampeer plekken zijn redelijk ruim alleen ook niet onderhouden. Het lijkt mij niet teveel moeite om voor het vakantieseizoen begint te maaien op de plekken zodat het er netter uitziet.

Verder zitten er ook behoorlijke gaten in de weg waar je naar beneden rijd met je caravan wat niet bevorderlijk is. In de trappen zitten enorme gaten waar onze jongste zoon zich flink aan heeft bezeerd.

Het entertainment”hok” ziet er ook niet aantrekkelijk uit. Het zwembad is niet schoon en onderhouden.

Restaurant is erg duur gezien wat je krijgt, ook de uitstraling is niet gezellig. Wij zaten op een achterafje naast oude bbq en spinnenwebben en ander schroot wat er nog lag om weg te gooien.

Wij hebben ervoor gekozen om onze vakantie op een andere camping voort te zetten.

Camping eigenaar stond ook niet open voor feedback, en gaf aan geen tijd te hebben om de beneden op de camping te kijken hoe alles erbij staat…

The campsite Direction, Directeur, 20-9-2017

Dear Customer, We regret to read that your stay did not give you a complete satisfaction. We take in consideration all your remarks and we will make the necessary with our team to review the cleaning process of the toilet blocks. Best regards,

Jammer

Fam Jansse
23-8-2017

De ligging van de camping was prima, ongeveer een half uur rijden van alle activiteiten. Verder vonden wij het enorm tegenvallen. We dachten dat er een sportveld was maar er was alleen een volleybalnet. Het zwembad is niet fris en onprettig gelegen zonder enige schaduw. Je voelt je niet echt gast op deze camping. Het aantal ligbedden was zo minimaal. zoals anderen ook al schreven er is plek voor veel meer stoelen. Wel zo vriendelijk!!! Personeel was onvriendelijk en nauwelijks zichtbaar op de camping. Wij komen er niet meer!!

Ludo Camping team, Directeur, 25-8-2017

Dear customer, We regret to read that your stay was not as you expected. Please note that your satisfaction is our priority and we consider your remarks in order to improve our quality of service. Best regards,

Camping met veel ruimte voor verbetering

K.
23-8-2017

De ontvangst was alles behalve hartelijk. Bij het binnenstappen van de receptie zat er een vrouw die ons amper aankeek en bleef verder doen op haar computer. Na zeker een kwartier wachten, kregen we snel ons plaatsnummer en een plannetje. Deze dame was later, toen ik informatie vroeg over wandelroutes, totaal niet behulpzaam.

We hadden een ruime en schaduwrijke plaats aan de rivier. Eten met zicht op een bos en een riviertje, dit was heerlijk. Het onderhoud van deze plaats kon echter wel veel beter. Het onkruid stond heel hoog, dit mocht best eens gemaaid worden.

Wij zijn niet veeleisend, maar het sanitair was echt niet schoon. 's Ochtends kwamen ze dit snel afspuiten met een tuinslang maar dit was het dan ook. De spinnenwebben aan het plafond, werden nooit weggehaald. Een van de twee babybadjes was steeds op slot en toen ik over het muurtje keek om te kijken wat de reden kon zijn, hing deze ruimte vol met spinnenwebben (en spinnen!) en lag er een lege bus op de grond. Dit werd dus niet schoongemaakt. De douches waren meestal ijskoud en werden dan plots heel heet. Niet aangenaam.

Het eten in het restaurant (magret de canard en ribbetjes) was heel lekker.

Riviertje was leuk om visjes te vangen, dammen te bouwen en even in af te koelen. De waterval was leuk om af te springen.

Het zwembadwater was heel troebel. Toen mijn kinderen de eerste dag met duikstokjes speelden, vonden we ze niet meer terug. Je zag onderwater amper een hand voor je ogen.

In de omgeving kan je erg leuke uitstapjes maken en riviertjes ontdekken. Dit was super en de reden om nog eens naar de Ardèche terug te keren. Maar het zal wel een andere camping worden.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludo in Lussas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.