Camping Ludo

21 reviews over Camping Ludo in het Nederlands

Teleurstellend

Janneke
16-9-2017

De camping is niet goed onderhouden! Het zwembad is viezig. De kinderen konden met een duikbril niet onder water kijken. Er ontbreken leuke sportvelden en de trampoline is er ook niet. Dat staat allemaal wel op de website! De camping was hartstikke rustig in augustus!! Sanitair matig, personeel uiterst onvriendelijk.

Cécile, Directeur, 9-1-2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience. We are considering your comments and we are sorry for the inconvenience you met during your stay.

Indeed, the particularity of the campsite is to be close to nature, in the heart of Ardèche mountains and in a quiet environment to relax and revitalize yourself. Also, we would like to highlight that our team is working conscientiously to gain your satisfaction, all over the season, and they are very involved towards guests.

Best Regards, Ludo Camping

Niet doen!!

Luka
19-8-2017

Dit is de slechtste camping die ik ooit heb gezien. We kamperen al jaren en komen op veel verschillende campings, maar deze camping valt enorm tegen. Het sanitair (ook beneden op de camping) is erg slecht onderhouden. Elke ochtend komt er een kwartier iemand de toiletten schoonspuiten met een brandslang (met als gevolg dat rondom het toiletgebouw overal stukjes wc papier liggen), verder komt er de hele dag niemand poetsen. Personeel doet niets aan onderhoud van de camping! Het zwembad is troebel en er drijft van alles in. Er groeit onkruid hoog tussen de tegels, de tegels zijn op veel plaatsen kapot waardoor je je stoot aan scherpe stukjes tegel, er staan twintig ligbedden waar er minimaal 100 kunnen staan (iedereen ligt hierdoor op de harde tegels!). Het enige pluspunt van de camping is het leuke riviertje. Hier kunnen kinderen zich uren vermaken! De animatie was erg slecht. Zo was er bijvoorbeeld een jeu de boules toernooi, maar zonder eigen ballen ging het toernooi niet door! Half augustus was de camping voor 3/4 leeg.

The direction, Directeur, 23-8-2017

Dear Customer, We thank you for sharing your experience, especially concerning the privileged situation of our camping close to the river. However, we regret to read that some elements have disturbed the quality of your stay. We would like to give you some answers. For example, sanitary cleaning is made twice a day with an integrated water lance system which automatically mixes water with cleaning products. The entertainment program is made to satisfy the majority of our guests, who mostly wish to rest quietly not like in the "factory" campsites where entertainment and noises are everytime. Also, we organize two musical evenings per week and our children's club is open every day (except Saturday). Sports and recreational facilities are at your disposal and you can use them whenever you like. Best regards,

Tegenvaller

Maarten
12-8-2017

Vanuit de reisgids geboekt bij touroperator om de volgende dingen Bij rivier waar je van de rotsen kunt springen. Moet er wel water in zitten Disco: geen disco Animatie: geen of nauwelijks Sportactiviteiten: geen Al met al wel een prachtige ligging, maar erg onvriendelijk personeel

D-reizen

Nooit meer naar deze camping

Ellis
12-8-2017

De camping staat op een geweldige plek, midden in de natuur. De stacaravan was prima en schoon.. Er is geen disco. Personeel zeer onvriendelijk en niet in staat om bij vragen mee te denken, laat staan om Engels te spreken of begrijpen. Troosteloze sfeer. Winkel mag geen winkel heten, puur een paar schappen bij de receptie met zeer beperkt noodrantsoen. Animatie is er ( bijna) niet. 2x een avond met wat muziek. Sportfaciliteiten niet bemerkt. Wij hadden geboekt bij touroperator, geen contactpersoon gezien of gehoord. Ik ben het met onderstaande mensen eens, je moet er zelf wat van maken, maar uitgaande van wat we verwachten vanuit een reisgids kwamen we hier echt een koude douche tegen. De rivier waar je van de rotsen kunt springen? Dan moet er wel water in zitten. Dit is natuurlijke overmacht, maar wel een tegenvaller als je hiernaar uitkijkt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Rustige camping, ruim opgezet en fijn zwembad

VKG
1-8-2016

Tien dagen op de camping geweest met dochter van 11 jr in stacaravan. Camping is ruim opgezet waardoor je niet bij de buren het eten van het bord kijkt. Watervalletje en riviertje zijn voor de jongste jeugd leuk, maar stelt weinig voor. 90% van de gasten is Nederlands, veel gezinnen met zowel jonge als oudere jeugd. Let op dat je vanaf de A7 via Montelimar richting Lussas rijdt en niet een afslag eerder, anders kom je mogelijk op bergweggetjes uit waar je met een caravan niet wilt rijden!

Positief: rust en ruimte, prima zwembad, prijs-kwaliteit, schone toilet en douche gelegenheden, vers broodjes iedere dag, animatie in Nederlands, geen massale camping.

Negatief: slechts 15-20 ligbedden bij een zwembad waar er je er zeker 75-100 kwijt kunt kan écht niet, geen campingwinkel, erg afgelegen waardoor je toch al snel auto nodig hebt voor alles, optredens in avondprogramma voornamelijk Frans sprekend en komt amper een Engels woord uit (een clown, zangeressen). Restaurant niet erg gezellig met simpele plastic stoelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige camping

Gijsendorffer
30-9-2015

Wij komen al jaren met veel plezier op deze camping. Vriendelijk personeel en de ligging vinden wij heerlijk rustig, maar niet ver van alle bezienswaardigheden in de Ardeche. Op het bovenste deel van de camping staan de mobilhomes en zijn ook nog kampeerplekken die zonnig liggen. Beneden is meer schaduw en kunnen de kids heerlijk spelen in het riviertje. Het zwembad is groot genoeg voor de camping en van koude douches hebben wij weinig last gehad. Animatie is er voldoende en de oudere kids vermaken zich iedere avond prima op het pleintje. Geen overlast veroorzaken en samen alles opruimen leverde de groep zelfs een compliment van de campingbaas op! Restaurant en bar zijn eenvoudig maar voldoende voor deze middelgrote camping. Iedere ochtend heerlijk vers afgebakken brood! Personeel is vriendelijk en behulpzaam en Nederlandstalig bij de receptie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Jammer

Astrid
20-9-2015

Sanitairgebouwen werden maar 1x daags "gepoetst", vaak zonder reinigingsmiddelen. Leuk zwembad, maar ook hier werd in en om het zwembad niet schoongemaakt en de vloer werd steeds vettiger, vele losliggende afgebroken steentjes van de vloertegels. Het zwemwater zelf was na enkele uren drukte troebel en na enkele dagen zagen we een vetrand rondom het water in het zwembad. Watercontrole niet gezien. De Wifi ruimte, klein, gezellig, maar vies. Zelfs na klagen bij de campingbeheerder over de slechte hygiene sanitairgebouwen, veranderde er helemaal niets. Veel overlast gehad, dag en nacht, van een blaffende hond op de camping, na klagen hierover bij de beheerder veranderde er wederom niets. Doordat er geen slagbomen, en ook geen controle was op de camping, reisden mensen op de gekste tijden af en aan, zelfs in de nacht. Dit alles is zo jammer. Goed, maar duur eten in campingrestaurant. Maar zolang er niets veranderd op deze camping kwa hygiene, gaan wij er niet meer naartoe.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Leuke kleine camping

Kampen
14-8-2015

Gezellige camping zonder poespas. Aardige behulpzame medewerkers. Winkeltje stelt niets voor. Sanitair vonden wij netjes. Restaurant is voor een kleine camping oké. Riviertje stelt niet zoveel voor omdat het al lange tijd niet had geregend. In de directe omgeving niets te doen dus wel veel in de auto zitten. Je moet voor de nodige schaduw wel zorgen dat je op het onderste gedeelte zit. Wel een beetje jammer van de vele stenen op de plaats. Wij denken dat we hier nog wel eens terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede uitvalsbasis, eenvoudige camping

debeek
14-8-2015

Grootste minpunt: ondanks alle moeite die we bij de reservering hadden genomen om 2 naast elkaar staande caravans te huren, werd ons bij aankomst doodleuk verteld dat dit niet doorging. Men dacht dat wij dat niet erg zouden vinden. De gesuggereerde tv-ruimte is er niet. Kinderanimatie is erg simpel en totaal onvergelijkbaar bij de animatie bij rcn-campings. Andere activiteiten zoals kanoen worden enkel gefaciliteerd door foldertjes. Het riviertje stelt echt niets voor. Als je geen auto hebt, zit je opgesloten in the middle of nowhere. Veel wespen. 2persoonsbed vrij klein. Winkeltje verkoopt vrij weinig en supermarkt is 15 minuten rijden. Van beloofde inventaris miste er veel. Ze doen er niets mee, tenzij je vraagt om iets aan te vullen. Pluspunten: Genoeg uitjes in de omgeving. Zwembad - hoewel eenvoudig - ligt er mooi bij. Restaurant heeft een goede campingkwaliteit. 2 a 3x in de week savonds animatie (bingo, artiesten). Sommige caravans hebben een mobiele airco. Sanitair ok.

Leuke camping.

Sandra Polman
4-8-2015

Nette stacaravan op ruime plek met mooi uitzicht gehuurd.Iedere dag lekker knapperig stokbrood en ovenverse croissantjes.Afhaalmaaltijden ook prima.Regelmatig animatie waaronder live muziek.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludo in Lussas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.