Camping Ludo

2008

Fijne vakantie

Sander Kamphuis
27-10-2008

Wij hebben een prima vakantie gehad op de Ludo camping. De kinderen hebben zich fantastisch vermaakt. Een leuk animatie team, naar de Mc Donalds met de bus en chauffeur Willem, pizza bakken met Willem, etc, etc.. Er is heus wel wat aan te merken op de camping (verbeterpunten), maar met name door onze kinderen 2, 5 en 8 jaar hebben we voor het eerst in ons leven gereserveerd voor de zomervakantie 2009. Nog een jaar LUDO dus...

Gereisd Familie in Mon Oct 27 2008 16:20:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weer super genoten!!!

Fam van der Meijden
3-9-2008

Dit jaar voor de tweede keer naar Ludo, en dit jaar was weer super!!! Op ons plaatsje bij de speeltuin waar wij vorig jaar ook stonden hebben wij weer een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Dit jaar was de animatie echt top, dit kwam met name door het enthousiastme van Sijmen (meneer kampeer) van het animatieteam. Willem contracteer deze jongen voor volgend jaar en wij komen zeker weer. Klagers over het afgelegen karakter van deze camping: ga lekker naar Vallon pont D'Arc en ga lekker op een megacamping staan!!! Na alle negatieve berichten wil ik toch wat positiefs opmerken, ook bij ons was het sanitair niet altijd schoon, maar nadat wij dit gemeld hadden bij Lilly kwam zij direct zelf de toiletten schoonmaken! Goeie actie!

Voor herhaling vatbaar!!!!!!!

Buyvoets uit Ootmarsum
31-8-2008

Wij hebben twee weken op deze gezellige, kindvriendelijke, gastvrije en vooral leuke camping mogen staan. Wij stonden op een van te voren besproken plaats. Een hele mooie plaats. Zeer ruim, vlak aan het beekje. Volgens velen de mooiste plek van de camping. Complimenten dan ook aan Willem en zijn team. Waar komen de negatieve verhalen over deze camping toch vandaan????? Op de site van de camping staat duidelijk welke voorzieningen aanwezig zijn. Wat betreft het schoonmaken van het sanitair; de gebruiker moet na het bezoek aan het sanitair , deze ook schoon achter laten!!!!!!! Wat ons betreft, GA ZO DOOR! En zeker nog een keer tot ziens.

heerlijk!!

marijke
19-8-2008

Ik snap niet waarom iedereen zeurt over het ver van de bewoonde wereld zijn. Daar let je toch op als je een camping boekt? zoiets kun je van te voren weten!! De camping is inderdaad verouderd wat betreft een aantal jaren geleden, daar zou iets aan gedaan kunnen worden maar het ludo team doet juist erg hun best en is geweldig bezig geweest. Misschien een tip voor negatieve reacties: pak volgende keer een hotel met eigen douche/toilet!

ook nooit meer!

a
15-8-2008

ben het helemaal eens met commentaar van 'familie'. Sanitair slecht; inderdaad maar 1 wc open. ver van supermarkt; veel voor kinderen te doen, voor ouders is het niets. Strijd met kinderen om iets anders te doen dan op de camping blijven.

Prachtige locatie

Familie Sjaardema
14-8-2008

We hebben ruim twee weken op de camping gestaan, en een supertijd gehad. Er werd, refererend aan vorige berichten, inderdaad veel over Willem en de teloorgang van de camping en zijn faciliteiten gesproken. Wij waren daar echter de eerste keer, en hadden geen vergelijking met voorgaande jaren. Wij hebben het fantastisch gehad, en genoten van onze staanplaats, de beek en waterval, de flipperkast, het zwembad en alle aardige mensen die we hebben leren kennen!

Nooit meer.

Familie
13-8-2008

De camping ligt in een prachtige omgeving, wel ver van een goede supermarkt. Steeds ruim kwartier rijden. De eigenaren zijn niet echt aardig. Midden in het hoogseizoen waren er super veel lege plaatsen !! ( Wat voor mijn gevoel niet goed is voor een "super"camping. ) Ook was het sanitair vies en werden er tijdens het hoogseizoen sanitair plekken gesloten !! Wij dachten dat er een grappenmaker was geweest die de deuren had gesloten, maar die grappenmaker bleek Willem zelf te zijn. Dit was gedaan i.v.m. het aantal campinggasten. Dit waren er weinig dus werd er gewoon sanitair gesloten. Naar mijn inziens is het geen 4 sterren camping. De sterren krijgen ze dan voor het aantal faciliteiten, maar de helft daarvan klopt niet echt. Ze hebben een heel sumier winkeltje, dat maar heel even open is. Je kunt er inderdaad Pizza en friet bestellen, maar dit moet je al vrij vroeg doen en dan mag je het op een door Willem bepaald tijdstip komen halen. Dus je kan zelf niet bepalen hoe laat je eet.

Gereisd Familie in augustus 2008

Een dikke pluim voor het hele Ludo-team

Goof, Mirjam, Manon en Koen Koster Horst
10-8-2008

Wij zijn net terug van bijna 2 weken Ludo-camping. Een geweldige vakantie op een geweldige locatie, een prachtige omgeving en een zeer enthousiast Ludo-team. Onze kinderen van 9 en 11 jaar hebben zich geen minuut verveeld. Het animatie-team organiseert minimaal 3 x per dag iets leuks voor de kinderen. Ook buiten de activiteiten om zijn ze altijd met de kinderen bezig. De pizza's en frieten door Willem zelf gebakken zijn voortreffelijk. De plaatsen op de camping zijn zeer ruim, beneden op de camping zijn meer schaduwplekken. Voor de kinderen is boomtopklimmen en familie-canyoning (beiden georganiseerd door de camping) bijzonder aan te raden. Wij kijken terug op een zeer geslaagde vakantie en wie weet komen we nog wel een keer terug.

Ludo-team ga zo door!!!!!!!!!!!

Wat een super plek!!!

S. Groen
10-8-2008

Wat hebben wij (gezin met 2 kinderen 7 en 13 jaar)genoten, we stonden boven en hadden een royaal plek. Het beheerdersechtpaar verdient veel lof. Ook de rest van het personeel had het volgens mij prima voor elkaar. En wat heerlijk.... op tijd (die je afspreekt) patat of pizza halen ... geen lange rijen .... super geregeld. Verder had je er na tienen alleen nog het geluid van wat kletsende mensen, heel gezellig maar geen disco gedreun etc. En ik ben het eens met een eerder bericht, er zijn altijd mensen die er een bende van maken, niet altijd de kinderen ook de volwassenen. De schoonmakers kunnen er niet constant naast staan natuurlijk. Nee hoor wij zeggen ...... BEDANKT!!

Gereisd Familie in juli 2008

Een aanrader met kinderen !

Ine
9-8-2008

Dit is de eerste keer dat wij als Belgische kampeerders deze nederlandse camping bezochten. Een echte aanrader ! Wij stonden op een rustige, schaduwrijke plaats aan het riviertje zoals wij hadden gevraagd bij reservering. Goeie animatie voor de kinderen. Proper sanitair en zwembad. Vriendelijk personeel. Kortom een topper!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludo in Lussas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.