Camping Ludo

Camping Ludo
7,6

24 reviews over Camping Ludo in het Nederlands

Rustgevende sfeer en geweldig weer!

Nikie van Loosbroek
16-3-2019

Voor de mensen die klantvriendelijkheid willen, de touroperator medewerkers waren erg behulpzaam. Alles was aanwezig. Zon, klein riviertje de d’eau, zwembad, lieve mensen en plezier. Mooie campingplek, schone Wc/douchehokjes. Wij gingen voornamelijk om te wielrennen in de rustige heuvelachtige omgeving. We gaan dit jaar weer.. Ligging was wel 10km van dichtstbijzijnde supermarkt.

Rustgevende camping en geweldige omgeving

Theo en Anja
19-7-2018

Op de camping weinig aan te merken zag er goed uit, zag er schoon uit maar dat is aan ieder voor zich wat je er van verwacht . Je kon er goed eten je kon eten afhalen. Het sanitair was schoon . Het personeel was zeer vriendelijk en hielpen overal mee waar je ook mee zat je kon alles vragen . Als je aan kwam werd je vriendelijk ontvangen en kreeg je een welkoms drankje. Maar je moet er zelf voor open staan om er een geweldige vakantie van te maken

Gereisd Met partner in juli 2018

Rustige en gezellige camping

Margreet
26-8-2017

Heerlijke vakantie gehad en genoten van de rust maar ook van de gezelligheid. Mooie ruime plekken en leuk riviertje voor de kids om te spelen. Zwembad is groot genoeg voor de camping en wordt iedere ochtend gecontroleerd. Als het een week lang bijna 40 graden is en iedereen met zonnebrandmiddel in het water springt is het logisch dat het troebel is. Week erna was het water gewoon weer helder. Over de ligbedden het volgende: ieder jaar worden er nieuwe bedden bijgezet maar de bezoekers maken ze ook zo weer stuk dus is geen beginnen aan. Toiletgebouwen worden twee keer per dag schoongemaakt dus hebben we ook zelf in de hand hoe het er uitziet. Over het algemeen waren de werknemers vriendelijk en het klopt dat er bij de receptie een mevrouw zat die meer interesse kon tonen. Campingbaas spreekt Nederlands en is altijd aanspreekbaar dus ook daar geen probleem. Komende jaren wordt er hard gewerkt aan vernieuwingen maar alles kan niet tegelijk. Animatie voor kinderen is aanwezig en een paar avonden per week is er muziek, circus of iets anders te doen. Volgens mij zijn er mensen die teveel verwachten voor een drie sterren camping en beter een resort kunnen boeken. Er zijn ook mensen die ieder jaar terug komen naar deze camping en dus wel tevreden zijn met wat aangeboden wordt.

niet zo sfeervolle camping

Jan D
4-7-2017

Er waren heel wat Nederlandse echtparen die proberen het gezellig te hebben met elkaar: samen (uit) eten, samen Jeu de boule. Dat is nog wel aardig. Maar verder is het niet echt een gezellige camping - wat grauwig en grijs. De ontvangst en zorg van de campingbeheerders is gewoontjes. Het sanitair wordt netjes schoon gehouden, maar is ook niet het modernst. Er zijn wel mooie sta-plaatsen te vinden, zowel boven (terrassen), als beneden (bij riviertje). Bij aankomst is het een onduidelijke toegang, waar je moet kiezen uit 4 of 5 weggetjes, zonder dat wordt aangegeven welke je moet inslaan, en als je dan op het parkeerterrein staat en een plekje hebt gezocht, moet je keren om een van de andere weggetjes in te slaan. Dat is niet echt praktisch! Het plaatsje Lussas ligt dichtbij, maar heeft ook weinig te bieden, niet-echt gezellig. Maar de Ardèche zelf is een prachtige omgeving.

The campsite Direction, Directeur, Wed Jul 12 2017 15:42:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Sir, Thank you for taking the time to share your feedback after your stay in our campsite. We are sorry to learn that it was not as you expected. We apologize if you had difficulties to find the right way to drive in our campsite. Be assured your satisfaction is our priority. Kind regards,

Vergane glorie

Bijl
12-6-2017

Camping is geen schim meer van wat het een paar jaar geleden was. Sfeerloos naast vervallen sanitair.

The campsite team, Directeur, Tue Jul 11 2017 12:43:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Sir,

Thank you for taking the time to share your feeling about your stay in our campsite. We are sorry to learn your disappointment and our services were not as you expect.

The new campsite Direction has installed 12 new mobile homes in 2017, renovated the living space and one part of the accommodation. The sanitary block you are describing is located on the upper part of the campsite. It is actually old but perfectly maintained. Be aware that our efforts have more focused on the lower part of the campsite, preferred by our clients because of its proximity with the river. This zone has two new sanitary blocks (less than 3 years old) which would have satisfied you better. Best regards,

Te weinig aandacht voor bezoekers buiten seizoen

Dajo
15-9-2016

Negatief: - Bar niet consequent geopend - Receptie niet consequent geopend - Weinig te beleven - Rivier stelt weinig voor - Geen 4-sterren camping, veel werk aan de infrastructuur - Alles is toe aan beter onderhoud

Positief: + Rustige camping + Mooie omgeving

Gereisd Met partner in september 2016

Een echte aanrader!

Zwier en Mien van der Schagt
20-7-2016

3 weken geweldig genoten, prachtige natuurlijke camping, zeer behulpzaam personeel, iedere morgen lekker vers brood, heerlijk zwembad en de caravan was top! Deze staan vrijstaand met volop ruimte rondom en rijkelijk schaduw en zon. Wij waren er op vakantie van 15 juni t.m. 6 juli 2016. De omgeving is er schitterend, zeer indrukwekkende rotspartijen, in elk klein dorpje staan wandelroutes aangegeven. Ook de plaatselijke V.V.V geven uitgebreid informatie over bezienswaardigheden. Een camping om nog eens naar terug te gaan, ook met kinderen ideaal. Een speeltuintje en een pierebad zijn aanwezig. En niet te vergeten: elke dag scheen de zon.

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig

Hans en Ilse Ridderhof
4-9-2015

Bijna drie weken schitterend weer. Een heerlijk rustig verblijf op een in een schitterende omgeving aangelegde camping. Geweldige douches en wc's. Een heerlijk zwembad. En een restaurant met een goede kok. Wij komen hier al veel jaren. En nog steeds tot volle tevredenheid.

Gereisd Met partner in juni 2015

Gezellige camping

Roos
22-7-2015

Bij toeval op camping Ludo belandt. We hebben ons 2 weken prima vermaakt. Genoeg te doen in de omgeving. En anders zonnen aan het zwembad, waar genoeg plek is om een bedje te bemachtigen. Elke ochtend verse broodjes. Er was 1x een verstopt sanitair, maar dit werd zsm verholpen. Verder alles in goede staat. Ik zou deze camping aanbevelen aan stellen of mensen met jonge kinderen. Op 1 / 1,5 km een dorpje met een winkeltje waar ze de Nederlandse krant verkopen en een cafeetje hebben met een heerlijk kopje koffie. Dus na het ontbijt was dat onze dagelijkse wandeling.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima te doen!

Camacho
25-2-2014

We zijn hier samen een week geweest. Prima camping met leuke verschillende huisjes, klein en groot. De rivier is erg klein, verwacht niet dat je hier lekker aan kan gaan liggen. Dit is hier niet mogelijk. Het restaurant is niet bijzonder, goed voor een snelle hap. Je kunt beter in de omgeving gaan kijken. Kinderen zullen zich hier prima vermaken, hoop voor ze te doen. Avondprogramma is voor iedereen leuk, veelal franstalig, maar ze probeerden er nederlands bij te voegen.... :)

Gereisd Met partner in augustus 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludo in Lussas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.