22 tips over Camping Ludo

• Koen, 10-04-2014

Ga zeker de "Pont du Diable" eens bezoeken!

• Monique, 24-02-2014

Je moet echt een keer voor een spotprijs gaan eten bij le petit Moulin in het dorpje Lussas!

• Pouw, 18-01-2014

Vertrouw niet blind op de navigatie, maar houd ook de routebeschrijving in de gaten. Wij (en anderen met ons) werden al vroeg de snelweg afgestuurd en via allerlei haarspeld weggetjes door de 'middle of nowhere' gestuurd. Terwijl er een 'gewone' grotere weg door de begaande wereld aan de andere kant lag.

• Lon, 22-07-2013

Balazuc is de moeite waard en naar Valon pont d'arc. Ook de druipsteen grotten waren werkelijk fantastisch.

Verder onze complimenten aan de garage in Lussas ! Deze heeft ons heel goed geholpen met de vervanging van onze lekke band. Dank daarvoor. Mocht er wat met je auto zijn, ga daarheen.

• patrick, 16-07-2011

laaste stuk niet naar tomtom luisteren, lekker verder rijden naar aubunas ,van aubunas nog maar tien minuten rijden naar lussas.2008 zijn wij ook geweest op ludo camping ,en ook die bergpas gereden ,wel mooi om tezien maar NIET met vouwagen of caravan,nu 01 08 2011 komen we weer terug op de camping,en kijken hoe het nu is. gr patrick brons

• Fam. M, 31-07-2012

Achter de camping ligt een kinderboerderij. Bij minder weer misschien leuk. Er lopen baby-varkentjes los rond en een tam hertje. Het plaatsje Vogue is leuk om te bezoeken: ouderwets plaatsje met oud binnenstadje. In Aubenas zijn voldoende supermarkten. Pizzeria in 'LaVilleDieu' (bij stoplichten rechtsaf) is erg goed: vers gemaakt, lekkere bodem en goed belegd.

• Femke, 22-07-2012

Als je met caravan, tent oid komt is een plek beneden een echt aanrader! Het is gezelliger en hier zijn wel hele mooie plekken.

Parc Avenue is een grote afrader. Dit is een soort speeltuin voor €18,-p.p en de helft doet het niet of is in zeer slecht staat!

Het Krokodillenpark vonden wij erg leuk.

De markt overdag en avond in Aubenas zijn ook erg leuk om heen te gaan.

• henk_horst, 22-05-2012

route naar lussas is voor caravan of vouwwagen het beste te doen via Montelimar. De Tom Tom geeft aan dat je er bij Lorial van de A 7 moet, maar je kunt beter via Montelimar Nord van de A7 en dan via de N7 naar Montelimar, Le Teil e3n dan de N102 naar Aubenas volgen. In Lavilledieu ga je de D224 volgen richting Lussas en kom je makkelijk bij de Ludo-camping.

• Koen, 05-08-2013

Vraag de verschillende wandelingen na bij de receptie. Ze kopiëren je de benodigde plannen en geven je graag verdere tips en aanraders!

• Fam van Munster, 17-08-2012

De omgeving is schitterend. Probeer de omliggende stadjes/ dorpjes eens te voet te doorlopen. Wij kwamen schittterende tafereeltjes tegen.

• Fam Drogo, 14-12-2011

Vraag meteen geld terug als je teveel betaald hebt voor je campeerplaats; achteraf krijg je het niet terug.

• Fem, 25-07-2013

Ferme de Crocodilles is een leuke ochtend vulling. Wel vroeg gaan, omdat het dan nog niet zo druk is en je de krokodillen goed kunt zien. Binnen in een soort ''Burgers Desert"' liggen de krokodillen (lekker warm en klam dus), buiten is een speeltuin.

• Twan Kok, 14-07-2010

Het laatste stuk niet naar de tomtom luisteren maar een afslag verder pakken anders stuurt hij je over bergpaadjes met je caravan waar je bang van wordt. Is mij overkomen en mijn vrouw heeft daar nog steeds last.

• Margreet, 22-08-2014

Plekken op bovenste gedeelte zijn zonnig. Beneden zijn meer beschutte plekken en is een nieuw toiletgebouw.

• An, 31-07-2014

Lussas is eg klein, er is wel een goede bakker en een wijnzaak, met prima wijnen. In de omgeving kun je mooie oude plaatsjes bezoeken. Ook zijn er vele buitensporten te doen.

• Marjon Peeters, 12-08-2014

Dorpje Mirabel is erg mooi, maar niet zo bekend.

• margreet, 20-10-2014

Camping ligt net buiten het drukke gedeelte van de Ardeche. Voor supermarkten en andere winkels moet je naar Aubenas. Dit is ongeveer 10 minuten rijden.

• M van de westerlo, 28-07-2014

Animatie (kinderdictee) uit die donkere kelder, maar buiten bij het terras. Drankje aanbieden bij het zwembad. Meer ligbedden en parasols.

• riannehaan, 09-08-2014

canyoing en het boomklimparcours zijn echt fantastisch. volgend jaar gaan we terug om ook het canovaren en meer van de omgeving te zien.

• Mark, 29-09-2014

Ga onder in de camping staan aan het water echt geweldig voor de kids

• j_luitjes, 16-08-2015

Vroeg boeken (voor 31-01-2015) leverde 10% korting op Vraag om een plaats beneden, bij het riviertje, daar is meer schaduw en dat is wel nodig

• VKG, 03-08-2016

Voor boodschappen zijn het kleine dorpswinkeltje in Lussas en de Spar buurtsuper in Lavilledieu dichtste bij, maar wel beperkt aanbod (zeker in winkeltje in Lussas). Intermarche in Aubenas is 10-15 min rijden.