Géén boekingskosten

Camping Ludo

FrankrijkRhône - AlpsLussas (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ludo voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 320 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

326 Reviews over Ludo

• 6Fam blom04-08-2022

Goed verblijf, organisatorisch een bende

Gezellige camping met veel Nederlandse gasten. Zwembad is prima, peuterbadje is leuk met glijbaan. Standplaatsen lekker schaduwrijk en gezellig. 2a3 keer per week iets van entertainment bij de receptie, dus dat is leuk. Wel weer Franser dan Frans. Rivier valt heel erg tegen. Staat 50cm water en is te klein om te zwemmen. Honden mogen waar wel zwemmen dat weer een groot pluspunt is!

Er word gepronkt met de Nederlandse eigenaresse. Dat is een grote flop. Organisatorisch is het een puinhoop op de camping. De douches zijn al ruim een week kapot. Omdat de Nederlandse Melissa nooit op de camping te zien is al twee maal gemaild, nooit een reactie gehad.

Hek van het zwembad is ook al een week kapot, wordt niet gerepareerd.

Animatie is alleen maar Frans en sommige personeelsleden spreken geen woord Engels.

Al met al (op de ijskoude douches na) een heerlijk verblijf, maar komen zeker niet nog een keer terug.

Niet meer dan een 6

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Ruud29-07-2022

Rustige camping

Een rustige camping, met ruime plaatsen: zwembad ziet er schoon uit, voldoende ligbedden en weinig schaduw. Receptie is goed bereikbaar, restaurant heeft een minimale kaart. In de omgeving is met de auto voldoende te bekijken. Vogue, Gorges, Baluzuc, Pont d’arc

• 8Eetgelegenheden
  • 7Mark28-07-2022

Een fijne accommodatie op een leuke camping. Minpuntjes zijn de openingstijden van de receptie en dat er weinig andere talen dan Frans wordt gesproken.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Evert Thiele26-07-2022

Volgens jaar weer.

Een gigantische verbetering t.o.v. een aantal jaren geleden. Zwembad geheel gerenoveerd - geweldig. Je kunt zien dat er nu tijd en enrgie wordt gestoken in de camping. Zorg er wel voor dat er in ieder geval nederlands of in ieder geval redelijk duits / engels wordt gesproken op de receptie.

• 5Jidske23-07-2022

Voor ons 1x, maar helaas niet voor herhaling

Wij zijn met onze 3 kleine kinderen vandaag aangekomen op de camping. Op het eerste oog alles prima. Zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie. Helaas bij onze stacaravan aangekomen bleek deze geen airco te hebben terwijl we deze wel geboekt hebben. Blijkbaar heeft nog niet elke stacaravan airco. Voor ons een grote domper, want dit is een van de belangrijkste redenen dat we dit zo geboekt hebben. Met een kind wat overdag nog moet slapen in een veels te hete caravan is dit echt teleurstellend. Bij de receptie welwillend in het zoeken naar een oplossing. Die is er dus niet want alles zit vol. Wel de volle prijs betaald. Daar wordt niks aan gedaan. Niet dat dat de situatie verandert, maar toch…. Het is nooit leuk het idee te hebben dat je iets boekt en het vervolgens niet krijgt. Dit had beter op de site vermeld moeten worden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Evert12-07-2022

We waren met eigen caravan

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Hestinami25-03-2022

Mensen met passie, ze doen alles voor hun gasten

Fantastisch ontvangst, Melissa en haar team, een heerlijke familie camping, ik heb alweer geboekt voor dit jaar.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Thies20-09-2021

De moeite waard.

Na een paar weer terug op ludo camping. Dit kwam omdat wij een andere camping hadden gevonden maar daar was geen plaats meer. Dus zij ik tegen mijn vrouw toch even kijken op ludo. En tot onze grote verbazing was daar een metamorfose geweest. Ook gelezen wat voor negatieve oordelen er over ludo werd geschreven. Maar de meeste ludogangers weten heel goed waarom dat zo is gekomen. Een half jaar geleden is er een nieuwe beheerster op gekomen (melisa). Ze zij het zwembad word vernieuwd omdat deze lek was. Er zijn nieuwe ligbedden en stoeltjes gekomen. Dus diegene die negatief waren over deze camping als je volgend jaar in de beurt bent ga aub eens kijken en dan graag weer een oordeel geven. Wij gaan volgend jaar weer richting ludo camping en dat word weer genieten.

• 7Familie van Leenen09-09-2021

Gezin met twee pubers

Ondanks de, veelal negatieve, publicaties toch naar de camping gegaan en wij hebben kunnen constateren dat er dit jaar veel gedaan is om verbeteringen door te voeren. ( de wasgelegenhden worden twee keer per dag grondig gereingd en het zwembad ieder ochtend en de nieuwe ligbedden in het zwembad zitten geweldig. De leiding is in handen van een Nederlandse directeur die er echt betrokken is en er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken.

• 1Lukas11-08-2020

Waardeloos

Slechte camping!! Wij zijn na drie dagen vertrokken. De kinderen wilden niet zwemmen in het vieze zwembad. Het gras groeit hoog op de kampeerplaatsen Niemand die zorgt voor het onderhoud. Sanitair wordt twee keer per dag met een brandslang ‘schoon’ gespoten. Riviertje is leuk maar er is weinig plek om te zitten/liggen. Ver rijden voor wat activiteit. Wij zijn daarna op een heel leuke camping terecht gekomen. Wat een verschil!!

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar