Camping Ludo

187 reviews over Camping Ludo in het Nederlands

fantastisch

Natalie
17-3-2019

Wij gaan dit jaar voor het derde jaar op rij naar deze camping. Tot nu toe hebben wij en de kinderen een fantastische tijd gehad op de camping. Het riviertje met de waterval en het zwembad zijn bij hun favoriet. Het zwembad mag wel wat leuker worden aangekleed, maar voldoet. Het sanitair is ruim en schoon. Het toiletgebouw wordt iedere dag een aantal keer schoongemaakt. De camping is een goede uitvalbasis om de omgeving van de Ardèche te ontdekken.

Rustgevende sfeer en geweldig weer!

Nikie van Loosbroek
16-3-2019

Voor de mensen die klantvriendelijkheid willen, de touroperator medewerkers waren erg behulpzaam. Alles was aanwezig. Zon, klein riviertje de d’eau, zwembad, lieve mensen en plezier. Mooie campingplek, schone Wc/douchehokjes. Wij gingen voornamelijk om te wielrennen in de rustige heuvelachtige omgeving. We gaan dit jaar weer.. Ligging was wel 10km van dichtstbijzijnde supermarkt.

Ludovic
19-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Waar voor je geld

Eefke
15-8-2018

Normaal gaan wij altijd naar grotere /luxere campings. We wilde dit jaar eens wat anders proberen, met name vanwege de prijs en de waterval waarop we eigenlijk meteen verliefd waren. Vlak voor vertrek toch wel wat nerveus, ook door vele negatieve reacties. Maar we zijn er open in gestapt. De camping is prachtig gelegen, mooi uitzicht over de bergen. Het is een basis camping met veel natuur. Dat betekend ook onkruid naast de paden/gebouwen. De paden zijn merendeels half verhard, sommige geheel verhard maar ook enkele zandpaden. Het watervalletje is prachtig, het zwembad netjes, de sta caravan was erg netjes, voldoende schaduw. De toilet gebouwen zijn schoon maar aan onderhoud toe, zo ook het zwembad. Je kunt er erg lekker eten, maar keuze is beperkt. Erg vriendelijk personeel! Al met al, een goede prijs / kwaliteit verhouding en wij en onze 3 kids hebben een leuke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige en rustige camping net buiten alle drukte van de

Harry
14-8-2018

Gezellige en rustige camping net buiten alle drukte van de Ardèche. Mooi zwembad en riviertje waar de kids mooi kunnen spelen. Iedere ochtend vers brood en restaurant met afhaalmogelijkheid. Al met al een mooie camping voor stellen en families met kinderen tot een jaar of 14.

Gereisd Anders in augustus 2018

Hele fijne camping

Wijn
13-8-2018

Tijdens ons verblijf heeft een rukwind een tak van een boom laten vallen. Helaas dwars door onze tent. De tent was volledig vernield. Onze verzekering liet ons stikken, maar de camping heeft ons geweldig geholpen. De nacht in een mobilhome doorgebracht, geen kosten in rekening gebracht. Daarna hebben ze hun verzekering aangesproken en alles werd geregeld.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontspannen vakantie in het Franse zonnetje!

Mariët
6-8-2018

We hebben een hele leuke vakantie op camping Ludo Parc gehad. Het is een middelgrote en ruim opgezette camping. De staanplaatsen voor tenten / tourcaravans en de plaatsen voor de stacaravans zijn ruim en mooi groen. Het sanitair op de camping is schoon maar wel verouderd. Het zwembad is simpel maar ruim en overzichtelijk met over het algemeen voldoende ligbedden. Het beekje wat aan de camping ligt is heel erg leuk. Je kan erin pootje baden, visjes vangen en dammetjes bouwen. Ook is er een waterval bij de beek waar je vanaf kan springen. Vooral de kinderen vinden dit heel erg leuk. Het is een gemoedelijke camping met een ontspannen sfeer. De animatie die 's avonds werd georganiseerd was ook heel gezellig en ongedwongen. Op het plein van de camping kwam in twee weken tijd 3x een (leuk) bandje spelen. Je kon gewoon rustig zitten en genieten van de muziek of gezellig met de kids mee dansen. Ook kwam er een goochelaar en een kindercircus.

Mooi omgeving

Hhb
5-8-2018

Geen verlichting in wc ruimte Koude douchen Slecht onderhouden sanitaire ruimtes

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

No nonsens camping

Sandra
27-7-2018

Gemoedelijke camping met grote fijne plaatsen met veel schaduw. Niet te massaal. Speeltuintje beneden zou wel iets groter mogen en ik mis een wc bril op het toilet (maar dat is wel vaker in frankrijk) Wc's schoon en camping organiseert echt leuke avonden terwijl wij er normaliter niet zo van houden. Na 23.00 uur is het stil. Kinderen kunnen lekker zwemmen in het zwembad of spelen bij de rivier. Bij het zwembad zouden meer parasols mogen zijn. Brood is prima op de camping. Bezienswaardigheden zijn op een mooie afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Rustgevende camping en geweldige omgeving

Theo en Anja
19-7-2018

Op de camping weinig aan te merken zag er goed uit, zag er schoon uit maar dat is aan ieder voor zich wat je er van verwacht . Je kon er goed eten je kon eten afhalen. Het sanitair was schoon . Het personeel was zeer vriendelijk en hielpen overal mee waar je ook mee zat je kon alles vragen . Als je aan kwam werd je vriendelijk ontvangen en kreeg je een welkoms drankje. Maar je moet er zelf voor open staan om er een geweldige vakantie van te maken

Gereisd Met partner in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludo in Lussas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.