Camping Vieille Eglise ***

Review geschreven door Fam van de Hoef

op sterven na dood.

Fam van de Hoef,
28-9-2009

Camping doet overkomen of ze mega groot en met de tijd zijn.. de werkelijkheid is dat er veel vaste plekken zijn met veel vaste klanten. Om met de kinderen er te camperen is minder, omdat alles veroudert is. 2 of 3 speeltoestellen. De wifi is er wel maar staat uit voor besparing volgens de 75 jarige mevrouw die je probeert het naar het zin te maken. Verder loopt er de gehele dag een hond los die overal binnen loopt. En de eigenaar zelf verandert in de avond van badmeester naar cowboy.. met laarzen en hoed paradeert hij te paard over de camping.. ziet er niet uit!! Het zwembad is 10 bij 8 meter en hier zijn de regels zo streng.. als je een poging waagt om te gaan zwemmen, staat diezelfde coboy je te vertellen wat mag en niet mag.. het stikt er van de insecten bij het water en voor de kinderen was het bad wegens te weinig deelname maar leegelaten. Alles is echt aan nieuwe en jonge eigenaren toe.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009