Camping Vieille Eglise ***

Review geschreven door Heleen

Voor- en nadelen!

Heleen,
7-8-2018

Positieve punten: ligging is fantastisch, uitzicht op het meer en binnen no-time aan het water. Prijs-kwaliteit is helemaal prima. Kindvriendelijk in de zin van zwembad en voldoende speelruimtes aanwezig, zowel binnen als buiten, maar vooral geschikt voor iets oudere kinderen (wij waren met kindjes van 3 en 5; die hebben toch wat minder te doen op deze camping helaas). Aardige en vriendelijke beheerders. Het kunnen huren van een koelkast is echt perfect!

Minder positieve punten: De kindvriendelijkheid daalt weer iets doordat de auto's over de hele camping kunnen (en moeten) rijden, parkeren doe je bij je tent. Dat is gemakkelijk maar voor je het weet loopt er dus een kind onder je auto, vooral het omhoog rijden bij het zwembad met een scherpe bocht zorgt voor weinig zicht en dus veel gevaar. De regels staan wel benoemd maar er hangt een air van 'zoek het zelf verder maar uit', zo wordt er na sluitingstijd van het zwembad gewoon nog volop gezwommen etc. Op zich ook wel weer relaxed, maar gezien het grote aantal kinderen kan dit ook vervelende situaties opleveren lijkt mij. Dat je broodjes kunt halen bij het restaurant 's ochtends is natuurlijk ideaal; helaas kreeg ik op de nacht van aankomst een fikse voedselvergiftiging van de hamburger die ik er 's avonds had gegeten (omdat de kaas voor de pizza's op was konden er geen pizza's meer gemaakt worden) en heb ik dus 8 uur aan één stuk tussen tent en toiletgebouw heen en weer gerend.

Al met al hebben wij een prima verblijf gehad, maar blijven we wel achter met het gevoel dat het (een stuk) beter kan.

Gereisd anders in augustus 2018