Camping Vieille Eglise

8,3

• Activiteiten7,6
  • Sfeer in stad9,0

103 reviews over Camping Vieille Eglise in het Nederlands

La circulation des voitures entre 22h et 8 h doit être interdite. C'est un point à améliorer.

Voor- en nadelen!

Heleen
7-8-2018

Positieve punten: ligging is fantastisch, uitzicht op het meer en binnen no-time aan het water. Prijs-kwaliteit is helemaal prima. Kindvriendelijk in de zin van zwembad en voldoende speelruimtes aanwezig, zowel binnen als buiten, maar vooral geschikt voor iets oudere kinderen (wij waren met kindjes van 3 en 5; die hebben toch wat minder te doen op deze camping helaas). Aardige en vriendelijke beheerders. Het kunnen huren van een koelkast is echt perfect!

Minder positieve punten: De kindvriendelijkheid daalt weer iets doordat de auto's over de hele camping kunnen (en moeten) rijden, parkeren doe je bij je tent. Dat is gemakkelijk maar voor je het weet loopt er dus een kind onder je auto, vooral het omhoog rijden bij het zwembad met een scherpe bocht zorgt voor weinig zicht en dus veel gevaar. De regels staan wel benoemd maar er hangt een air van 'zoek het zelf verder maar uit', zo wordt er na sluitingstijd van het zwembad gewoon nog volop gezwommen etc. Op zich ook wel weer relaxed, maar gezien het grote aantal kinderen kan dit ook vervelende situaties opleveren lijkt mij. Dat je broodjes kunt halen bij het restaurant 's ochtends is natuurlijk ideaal; helaas kreeg ik op de nacht van aankomst een fikse voedselvergiftiging van de hamburger die ik er 's avonds had gegeten (omdat de kaas voor de pizza's op was konden er geen pizza's meer gemaakt worden) en heb ik dus 8 uur aan één stuk tussen tent en toiletgebouw heen en weer gerend.

Al met al hebben wij een prima verblijf gehad, maar blijven we wel achter met het gevoel dat het (een stuk) beter kan.

De belles vacances

Emilie
5-8-2018

Nous sommes reçus comme des rois au camping vieille église, Bernard et sa famille sont très sympathiques. Barbecue, boules, raquettes de ping pong prétés généreusement par le camping, piscine propre et mobil-home également.

A bientot !!

Emilie, Mathieu et Aaron

Camping très agréable, il manque juste des endroits ombragés autour de la piscine.

Erholsam und sehr schön

Andreas
    24-7-2018

Ein wirklich entspannter Familienurlaub in schöner Lage mit Seeblick. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Die große Veranda war unser Lieblingsplatz. Es ist gut etwas Französisch sprechen zu können, ansonsten kommt man auch gut mit Englisch weiter - deutsch aber wird in dieser Region weniger gesprochen. Das Restaurant haben wir nicht besucht.

Geheimtipp für Menschen, die etwas Steigung nicht scheuen: der Wanderweg oberhalb des Campingplatzes zum Nachbarort (Bäckerei) mit wunderbarem Blick in idyllischer Landschaft am Waldrand entlang - etwa 1,7 Kilometer (auf der Straße direkt sind es 900 Meter, aber da fehlt größtenteils ein befestigter Fußweg).

Einziges Manko: zu Fuß geht man etwa 15-20 Minuten zum Genfer See und der Aufstieg ist ein wenig anstrengend, aber man kann auch gut mit dem Auto fahren. Wir haben zumeist einen Parkplatz am See gefunden.

Un excellent séjour

Dominique
    14-7-2018

Nous sommes restés deux semaines en juillet. Que de calme dans ce camping familial très bien situé entre Haute Savoie et Suisse Romande oú l’on peut même aller faire ses courses à pied en 10 min. Nous le recommandons a ceux qui veulent la tranquillité

CAMPING FAMILLIALE

Nelly
    8-7-2018

nous sommes satisfaites de notre séjour,nous pensons revenir.

Super camping

Carlo
      5-7-2018

Super camping. On y a séjourné une nuit. Vraiment bien

Pour la cuisine ,manque de plats adaptés, trop grand pour le micro onde ,et un plat ovale qui n a pas d utilité prévu pour four traditionnel . Peut être pour le confort personnel, une bouilloire ,ou une cafetière électrique serait la bienvenue.

Satisfait

Michel
      27-6-2018

Un cadre agréable ,et un bon accueil.

Très bien en période basse saison.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vieille Eglise in Lugrin (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vieille Eglise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vieille Eglise scoort een 8.32 uit 10 op basis van 103 reviews.