Camping Vieille Eglisestersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Lugrin (Haute Savoie)

Op vakantie geweest naar Vieille Eglise?

8.2Fantastisch

138 reviews over Camping Vieille Eglise

• 2018
    7Heleen07-08-2018

Voor- en nadelen!

Positieve punten: ligging is fantastisch, uitzicht op het meer en binnen no-time aan het water. Prijs-kwaliteit is helemaal prima. Kindvriendelijk in de zin van zwembad en voldoende speelruimtes aanwezig, zowel binnen als buiten, maar vooral geschikt voor iets oudere kinderen (wij waren met kindjes van 3 en 5; die hebben toch wat minder te doen op deze camping helaas). Aardige en vriendelijke beheerders. Het kunnen huren van een koelkast is echt perfect!

Minder positieve punten: De kindvriendelijkheid daalt weer iets doordat de auto's over de hele camping kunnen (en moeten) rijden, parkeren doe je bij je tent. Dat is gemakkelijk maar voor je het weet loopt er dus een kind onder je auto, vooral het omhoog rijden bij het zwembad met een scherpe bocht zorgt voor weinig zicht en dus veel gevaar. De regels staan wel benoemd maar er hangt een air van 'zoek het zelf verder maar uit', zo wordt er na sluitingstijd van het zwembad gewoon nog volop gezwommen etc. Op zich ook wel weer relaxed, maar gezien het grote aantal kinderen kan dit ook vervelende situaties opleveren lijkt mij. Dat je broodjes kunt halen bij het restaurant 's ochtends is natuurlijk ideaal; helaas kreeg ik op de nacht van aankomst een fikse voedselvergiftiging van de hamburger die ik er 's avonds had gegeten (omdat de kaas voor de pizza's op was konden er geen pizza's meer gemaakt worden) en heb ik dus 8 uur aan één stuk tussen tent en toiletgebouw heen en weer gerend.

Al met al hebben wij een prima verblijf gehad, maar blijven we wel achter met het gevoel dat het (een stuk) beter kan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

8J. van der woude24-08-2017

Prima kleine camping

Klein maar schoon zwembad, stroom en water bij je plek, douches zijn de gehele dag en avond warm, toiletgebouw werd iedere morgen keurig schoongemaakt, voor het meer gingen wij naar Plage D'amphion in Publier is ongeveer 10 kilometer met de auto, Evian en Thollon les memises zijn aanraders. Camping zelf heeft geen winkel maar er zit vlakbij een supermarktje en in Publier een CORA. Camping eigenaar was erg vriendelijk, wij hebben onderweg gebeld of er plek was en hij is tot 's avonds 21:00 blijven wachten op ons, onze zoontjes van 3 en 5 hebben zich 2 week prima vermaakt. En wij zijn lekker uitgerust. Gaan zeker weten weer hier in de buurt kamperen, prachtige omgeving. Wel gaan we dan een andere camping uitproberen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Fam van de Hoef28-09-2009

op sterven na dood.

Camping doet overkomen of ze mega groot en met de tijd zijn.. de werkelijkheid is dat er veel vaste plekken zijn met veel vaste klanten. Om met de kinderen er te camperen is minder, omdat alles veroudert is. 2 of 3 speeltoestellen. De wifi is er wel maar staat uit voor besparing volgens de 75 jarige mevrouw die je probeert het naar het zin te maken. Verder loopt er de gehele dag een hond los die overal binnen loopt. En de eigenaar zelf verandert in de avond van badmeester naar cowboy.. met laarzen en hoed paradeert hij te paard over de camping.. ziet er niet uit!! Het zwembad is 10 bij 8 meter en hier zijn de regels zo streng.. als je een poging waagt om te gaan zwemmen, staat diezelfde coboy je te vertellen wat mag en niet mag.. het stikt er van de insecten bij het water en voor de kinderen was het bad wegens te weinig deelname maar leegelaten. Alles is echt aan nieuwe en jonge eigenaren toe.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2009