Camping Vieille Eglise

• Sfeer in stad9,0

2 reviews over Camping Vieille Eglise in het Nederlands

Prima kleine camping

J. van der woude, 24-8-2017

Klein maar schoon zwembad, stroom en water bij je plek, douches zijn de gehele dag en avond warm, toiletgebouw werd iedere morgen keurig schoongemaakt, voor het meer gingen wij naar Plage D'amphion in Publier is ongeveer 10 kilometer met de auto, Evian en Thollon les memises zijn aanraders. Camping zelf heeft geen winkel maar er zit vlakbij een supermarktje en in Publier een CORA. Camping eigenaar was erg vriendelijk, wij hebben onderweg gebeld of er plek was en hij is tot 's avonds 21:00 blijven wachten op ons, onze zoontjes van 3 en 5 hebben zich 2 week prima vermaakt. En wij zijn lekker uitgerust. Gaan zeker weten weer hier in de buurt kamperen, prachtige omgeving. Wel gaan we dan een andere camping uitproberen.

op sterven na dood.

Fam van de Hoef, 28-9-2009

Camping doet overkomen of ze mega groot en met de tijd zijn.. de werkelijkheid is dat er veel vaste plekken zijn met veel vaste klanten. Om met de kinderen er te camperen is minder, omdat alles veroudert is. 2 of 3 speeltoestellen. De wifi is er wel maar staat uit voor besparing volgens de 75 jarige mevrouw die je probeert het naar het zin te maken. Verder loopt er de gehele dag een hond los die overal binnen loopt. En de eigenaar zelf verandert in de avond van badmeester naar cowboy.. met laarzen en hoed paradeert hij te paard over de camping.. ziet er niet uit!! Het zwembad is 10 bij 8 meter en hier zijn de regels zo streng.. als je een poging waagt om te gaan zwemmen, staat diezelfde coboy je te vertellen wat mag en niet mag.. het stikt er van de insecten bij het water en voor de kinderen was het bad wegens te weinig deelname maar leegelaten. Alles is echt aan nieuwe en jonge eigenaren toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vieille Eglise in Lugrin (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vieille Eglise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vieille Eglise scoort een 8.24 uit 10 op basis van 92 reviews.