Camping Les Myosotis

FrankrijkRhône - AlpsLugrin (Haute Savoie)
8.4FantastischScore uit 11 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 11 reviews

0Tonen op kaart

12 Reviews over Les Myosotis

• 8Sylvia30-06-2018

Fantastisch ☺

Prachtige camping door het fantastische uitzicht. Sober dus geen faciliteiten. In de buurt kun je prima zwemmen. Flinke tippel door de stijle berg. 10 minuutjes met de auto en die kun je makkelijk parkeren. Prachtige omgeving met leuke dorpen. Ik zou deze camping niet aanraden voor ouders met pubers.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10EdeW10-09-2017

Heel kleine camping, rustig en superschoon!

De meeste plaatsen zijn met een fantastisch uitzicht over het meer van Geneve recht t.o. de stad Lausanne. Rechts de zonsopkomst, links de zonsondergang en recht voor in de avond de lichtjes van de stad.

• 9Familie V.17-08-2016

Geweldig met een prachtig uitzicht!

Het is een nette camping, er is schoon sanitair, veel (afgebakende) plaatsen met een prachtig uitzicht, die opgefleurd worden met bloeiende struiken. Je moet zelf je toiletpapier meenemen, maar dat zorgt er misschien ook wel voor dat het toiletgebouw netter is dan op de meeste plaatsen. Behulpzame eigenaar. De receptie is niet altijd open, maar dan is de eigenaar bij zijn huis (naast de camping) bereikbaar. Het is een echte camping camping, waar nog gezellig gespeeld wordt (tafeltennis, jeu de boule, badminton etc.) Het enige minpuntje is dat het water voor de douche en de vaat niet altijd even warm is. Wij hebben ons met 9 personen twee weken prima kunnen vermaken in de nabije omgeving: leuke stadjes, prachtige wandelingen, het meer van Geneve is een betere zwemplaats dan de meeste zwembaden in Nederland. Er is geen zandstrand.

• 8r.zwagerman08-10-2014

Mooi plekje

Leuke camping aan het meer van geneve. Ondanks iets minder weer leuke camping voor een paar dagen. Mooie uitvalbasis om Montreux en Lausanne te bezoeken. Ligt mooi tegen de helling aan met super uitzicht. Met de fiets een flink klimmetje. Aardige eigenaar. Die niet veel aanwezig is. Maar wel behulpzaam. Wel en drukke weg om te fietsen maar Evian is goed te doen.

• 9Milou 16-06-2013

Wij wilde gewoon niet naar huis!

Wij vonden deze camping een soort natuurcamping. Alles stond prachtig in bloei en het uitzicht was zo mooi. Wij konden 's avonds lekker voor de tent zitten en heerlijk rustig genieten van het uitzicht. De vaste mensen die daar staan waren erg aardig net als de beheerder. Wij hebben de beheerder niet veel gezien, maar dat vind ik ook niet nodig, ik ben tenslotte met vakantie. In de omgeving is er veel te doen. Het sanitair was prima, de douche wel buiten, maar viel reuze mee (ik ben een kou kleun!) Alles was netjes schoon. Er is geen animatie, campingwinkel etc. maar dat miste ik ook echt niet, ik zag veel kinderen die zich prima konden vermaken. Het is dat wij naar huis moesten voor een feest, maar eigenlijk wilde we die afzeggen en hier nog een paar dagen blijven. Ik ga zeker nog een keer terug naar deze camping en ik beveel hem zeker aan!

• 7Staat v/h sanitair
  • 0S. van Lanschot10-04-2012

bijzondere plek

rustige camping met een prachtig uitzicht en veel vaste bezoekers. zo vriendelijke mensen,.alles gaat op zijn frans, rustig kabbelend en vriendelijk. wat was ik blij met mijn franse buurman, die me bij stukken aan mijn auto, zo goed heeft geholpen, mee naar de garage daar alles uitgelegd, mij weer teruggebracht. en ook nog gastvrij ontvangen.. De campingbaas geeft advies voor de prachtigste (berg)wandelingen, dichtbij en ook verder weg indien je dat vraagt. hij is zeer terzake kundig in deze zijnde berggids. kortom een heerlijke plek

• 6W.01-08-2011

Teleurgesteld!

Wij verwachtten een rustige camping. Dit was voor ons echter totaal niet het geval. De oudere (Franse) kampeerders kwebbelen vanaf 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan een stuk door op luide toon. En er moet bij elk bezoekje aan de toiletten, heen en terug, bonjour gezegd worden. Het liefst willen ze alles van je weten en begluren je van een afstand. Inderdaad een prachtig uitzicht! Wij hebben hier echter geen seconde in stilte van kunnen genieten. Eigenaar alleen gezien bij inchecken en betalen, receptie is maar drie uurtje per dag open, ochtend en avond. 1 euro per koelelement per keer dat je hem invriest is toch wel erg duur vinden wij. Wc gebouw is verouderd maar wel schoon. De douches zijn buiten en dat is toch echt veel te koud als het buiten 18 graden is! Vooral als het water steeds lauw blijft. De ligging van de camping is prima.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Anne, Petra en Annelies09-07-2010

Fantastisch plekje!!

Het uitzicht een levend panaroma over het Lac Leman. Een rustige camping, met veel faciliteiten op korte afstand. Sanitair sober, maar heel netjes. Het is er echt genieten.

• 9L.Richard21-08-2009

Heerlijke camping, voor herhaling vatbaar

Zeer rustige camping met schitterend uitzicht. Gelukkig geen campingwinkel, animatie of zwembad aanwezig. Dit alles is op zeer korte afstand berikbaar ; supermarktje op 500 m. het meer op ca. 1.500 m. De campingplaatsen zij zéér ruim en bieden voldoende schaduw. Campingeigenaar is uiterst vriendelijk. De camping zelf is een ideale plek om tot rust te komen en de omgeving bied voldoende mogelijkeheden voor uiteenlopende uitstapjes.

• 7fam. G.17-08-2009

heerlijk rustig, fantastische ligging

Er waren vooral mensen zonder kinderen of mensen met hele kleine kinderen. Onze kinderen vonden het dan ook een saaie camping. Gelukkig is er genoeg leuks te doen in de buurt, dat maakte veel goed. Uitzicht over het mooie meer was te gek. Grote plaatsen

Camping Les Myosotis info

Camping informatie