Camping Le Rys

FrankrijkRhône - AlpsLugrin (Haute Savoie)
7.8GoedScore uit 6 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 6 reviews
  • 7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

6 Reviews over Le Rys

• 5Fam Groot03-08-2015

Mooi gelegen, maar weinig faciliteiten

De Camping ligt mooi. Voor kinderen nauwelijks tot geen faciliteiten. Er is een schommel, glijbaan en pingpongtafels. Geen mogelijkheid om op de camping of op loopafstand een hapje te eten of te drinken. Er is een zwembad op de camping welke hoort bij de woning van de eigenaar. Dus deze is niet beschikbaar voor de campinggasten. Wel voor vrienden (van de kids) van de camping eigenaar. Was jammer voor onze kids, want die werden wel geconfronteerd met de zwembad geluiden terwijl ze er niet in mochten! Het meer is best een stukje lopen. Vooral terugweg flinke klim omhoog. Het sanitair is op zich basis, maar prima. Soms liet schoonmaak te wensen over. Verder was het er na 22.00 uur stil en rustig. Er is geen mogelijkheid voor wifi. Op moment dat wij er waren er weinig kinderen. Veel wat oudere stellen. Prima camping voor rustzoekers. Prima uitvalbasis voor uitstapjes en wandelen in de omgeving. Geen aanrader voor gezinnen met (jonge)kinderen.

• 7Chiel23-07-2013

Rustig, netjes maar niet zo geweldig

Strandje is niet ver. Grote schaduwrijke plekken. Aardige eigenaar maar wel irritant en lomp dat enkel vrienden van de eigenaar gebruik mogen maken van het zwembad.

• 8fam bon19-08-2011

mooie gezellige camping in mooie omgeving.

we waren eigenlijk op zoek naar een andere camping maar kwamen bij deze uit, die ons goed is bevallen. we hebben hier 2 dagen gestaan. er was geen zwembad voor de kinderen maar wel op 10 min. lopen het meer van geneve waar een leuk idyllisch kiezelstrandje is waar je prima kan zwemmen en zitten op een grasveldje. het uizicht vanaf de camping is uiteraard mooi op het meer met aan de overkant lausanne, s 'avonds ook de lampjes in de verte. naar rechts kan je mooie bergen zien in zwitserland. achter je zitten ook bergen, je kan mooie wandeltochten maken vanaf hier. de beheerder was erg vriendelijk en had 2 jeu de boule banen en tafeltennistafels naast zijn huisje staan. de kinderen hebben zich dus ook niet verveeld. het sanitair was vrij oud maar wel voldoende. douche was niet erg warm te krijgen.

• 9h mink28-04-2011

buiten seizoen:grandioos!

de eigenaar/beheerder was niet te beroerd om een paar stoelen te leen voor nop...(oeps,vergeten!).Wij zagen hem pas na een week terug,net op tijd anders hadden we wel een envelop door de deur geschoven!terrasje bovenaan,net naast de oprit,20 meter van de weliswaar ouderwetse toilet/douche groep/was/afwas,alles ECHT fris en schoon!Wakker worden naast de schapen,niks radio gebleeer,alles lekker prive.Sterrenhemel zo mooi dat je er wakker voor blijft.....bergwandelingen en paden goed gemarkeerd,naar la dent d'oche 8 uur lopen!(met de auto gaat het een stuk sneller)goede ingelopen schoenen meenemen is een pre.Eten niet vergeten,drinkwater overal lekker en koel... een lastig punt: GSM ziet de grens niet! soms flipperd duitstalig,dan wel franstalige provider:vergeet telefoon navigatie,kost een hele berg(woordspeling) ....werkt povertjes.Goede kaart meenemen,en als de wandel virus toeslaat:Laat altijd weten waar je heengaat,en wees voorzichtig:het weer kan zo omslaan .

• 8r.santing03-03-2010

Fijne camping

camping voor mensen die rust en tegelijkertijd dichtbij allerlei voorzieningen willen zitten voor een lage prijs.

• 10Esli van den Berg15-07-2009

Een fantastische plek voor jong en oud!!

Camping le Rys is gewoon de leukste camping!! Ik ben er nu al 4x geweest en elke keer weer vind ik het gewoon te gek daar!!

Camping Le Rys info

Camping informatie