Reviews over Lugrin (Haute Savoie)

Voor- en nadelen!

Heleen,
    7-8-2018

Positieve punten: ligging is fantastisch, uitzicht op het meer en binnen no-time aan het water. Prijs-kwaliteit is helemaal prima. Kindvriendelijk in de zin van zwembad en voldoende speelruimtes aanwezig, zowel binnen als buiten, maar vooral geschikt voor iets oudere kinderen (wij waren met kindjes van 3 en 5; die hebben toch wat minder te doen op deze camping helaas). Aardige en vriendelijke beheerders. Het kunnen huren van een koelkast is echt perfect!

Minder positieve punten: De kindvriendelijkheid daalt weer iets doordat de auto's over de hele camping kunnen (en moeten) rijden, parkeren doe je bij je tent. Dat is gemakkelijk maar voor je het weet loopt er dus een kind onder je auto, vooral het omhoog rijden bij het zwembad met een scherpe bocht zorgt voor weinig zicht en dus veel gevaar. De regels staan wel benoemd maar er hangt een air van 'zoek het zelf verder maar uit', zo wordt er na sluitingstijd van het zwembad gewoon nog volop gezwommen etc. Op zich ook wel weer relaxed, maar gezien het grote aantal kinderen kan dit ook vervelende situaties opleveren lijkt mij. Dat je broodjes kunt halen bij het restaurant 's ochtends is natuurlijk ideaal; helaas kreeg ik op de nacht van aankomst een fikse voedselvergiftiging van de hamburger die ik er 's avonds had gegeten (omdat de kaas voor de pizza's op was konden er geen pizza's meer gemaakt worden) en heb ik dus 8 uur aan één stuk tussen tent en toiletgebouw heen en weer gerend.

Al met al hebben wij een prima verblijf gehad, maar blijven we wel achter met het gevoel dat het (een stuk) beter kan.

Fantastisch ☺

Sylvia,
    30-6-2018

Prachtige camping door het fantastische uitzicht. Sober dus geen faciliteiten. In de buurt kun je prima zwemmen. Flinke tippel door de stijle berg. 10 minuutjes met de auto en die kun je makkelijk parkeren. Prachtige omgeving met leuke dorpen. Ik zou deze camping niet aanraden voor ouders met pubers.

Heel kleine camping, rustig en superschoon!

EdeW,
    10-9-2017

De meeste plaatsen zijn met een fantastisch uitzicht over het meer van Geneve recht t.o. de stad Lausanne. Rechts de zonsopkomst, links de zonsondergang en recht voor in de avond de lichtjes van de stad.

Prima kleine camping

J. van der woude,
    24-8-2017

Klein maar schoon zwembad, stroom en water bij je plek, douches zijn de gehele dag en avond warm, toiletgebouw werd iedere morgen keurig schoongemaakt, voor het meer gingen wij naar Plage D'amphion in Publier is ongeveer 10 kilometer met de auto, Evian en Thollon les memises zijn aanraders. Camping zelf heeft geen winkel maar er zit vlakbij een supermarktje en in Publier een CORA. Camping eigenaar was erg vriendelijk, wij hebben onderweg gebeld of er plek was en hij is tot 's avonds 21:00 blijven wachten op ons, onze zoontjes van 3 en 5 hebben zich 2 week prima vermaakt. En wij zijn lekker uitgerust. Gaan zeker weten weer hier in de buurt kamperen, prachtige omgeving. Wel gaan we dan een andere camping uitproberen.

Geweldig met een prachtig uitzicht!

Familie V.,
    17-8-2016

Het is een nette camping, er is schoon sanitair, veel (afgebakende) plaatsen met een prachtig uitzicht, die opgefleurd worden met bloeiende struiken.

Je moet zelf je toiletpapier meenemen, maar dat zorgt er misschien ook wel voor dat het toiletgebouw netter is dan op de meeste plaatsen.

Behulpzame eigenaar. De receptie is niet altijd open, maar dan is de eigenaar bij zijn huis (naast de camping) bereikbaar.

Het is een echte camping camping, waar nog gezellig gespeeld wordt (tafeltennis, jeu de boule, badminton etc.)

Het enige minpuntje is dat het water voor de douche en de vaat niet altijd even warm is.

Wij hebben ons met 9 personen twee weken prima kunnen vermaken in de nabije omgeving: leuke stadjes, prachtige wandelingen, het meer van Geneve is een betere zwemplaats dan de meeste zwembaden in Nederland. Er is geen zandstrand.

Lugrin (Haute Savoie) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 8 reviews