Lugrin (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Lugrin (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lugrin (Haute Savoie)

J. van der woude,
    24-8-2017

Evian les Bains is een aanrader mooie plaats aan het meer,In Publier op ongeveer 10 km afstand van het dorpje Lugrin is een grote zonneweide pal aan het meer (gratis parkeren) achter het overdekte zwembad/sportcentrum. Thollon les Memises ligt vlakbij Lugrin je kunt hier met een skilift naar boven waar een geweldig uitzicht over het meer wacht, hier springen tevens parasailers naar beneden, je kunt lopend weer naar beneden via een slingerweg langs de bergwand. Het oude vestingstadje Yvoire is ook mooi met kleine winkelstraatjes dit ligt op ongeveer 30 km vanaf Lugrin. Aan het meer kun je op diverse plekken bootjes huren, waterskiëen, waterfietsen huren enz. Wij gaan hier zeker weer naar toe, er is genoeg te zien en te beleven weer was prima en de afstand vanuit Nederland goed te rijden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

klein frans dorpje

S. van Lanschot,
    10-4-2012

Lugrin ligt vlakbij Evian, en is een rustge uitgangsbasis om,zowel van alles, wat het meer te bieden heeft, te genieten, alsook naar de bergen te trekken. het heeft een park, waarin het goed toeven en zwemmen is.

Gereisd alleenreizend in juli 2011

Prima locatie om omgeving te verkennen!

W.,
    1-8-2011

In Lugrin zelf is niks. Maar het ligt prachtig aan het meer van Geneve en is ideaal om de omgeving te ontdekken. Je bent overal zo met de auto, boot of trein. Lausanne, Montreux, Geneve, Evian-les-Bains. Je kunt er ook zo de bergen in voor een wandeling of mooi uitzicht. De supermarkt in Lugrin (Intermarche) is vreselijk duur. Je kunt beter een Carrefour verder op opzoeken en daar inslaan. Evian is dichtbij en daar is van alles te doen: minigolf, zwemmen, concerten, winkelen, eten en drinken, zeilen, canoen. Een bezoekje aan de Devil's Bridge is ook aan te raden. En daar vlak bij kun je ook via een route touristique met de auto de berg op voor een prachtig uitzicht of stevige wandeling en om een heerlijk geitenkaasje boven op de berg te kopen. Staat met bordjes langs de weg aangegeven: route touristique. 's 'S avonds en 's nachts was het erg koud! In Juli hadden wij 's nachts 2 graden! Dus extra deken mee voor op de camping kan geen kwaad.

Gereisd met partner in juli 2011
Lugrin (Haute Savoie) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 8 reviews