Camping Les Foulons

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

27 Reviews over Les Foulons

• 4Agnès13-08-2019

Camping les foulons

Camping les foulons très bien situé, calme selon votre voisinage Mais rapport qualité/prix, bien en dessous de ce que propose les camping du diois, avec le même nombre d'étoile voir plus !!

Chalet mal orienté, énormément de vis a vis avec les autres chalets et même les emplacements. (Aucune séparation,pas de haie) Chalet très vétuste et mal entretenu pas de prise dans les chambres; pas de verrou dans la salle de bain et toilette, ni d interrupteur vers la porte, iniquement une applique, pas très pratique la nuit ! Les fenêtres n'ont aucune sécurité pour les laisser entre ouverte, des alèses en plastique qui donne l'impression de dormir sur un paquet de chips. La nuit des blattes nous rendraient visite dans le lit (bof,bof) Pas de placard a balais et entreposé dehors(donc lorsqu'il a plu!) Table extérieur abîmée et fendue idem pied de parasols 2 animations étaient soit disant prévu, seulement karaoké qui s'est révélé payant car il faut s'inscrire au repas !!

Restaurant très sympa de bonne pizza Ils appliquent les mêmes tarifs que les campings des environs, sans évoluer les conditions d'hébergement et d'animations, dommage il aurait un beau potentiel ....

• 7Eetgelegenheden
  • 4Gert Sijnstra04-08-2019

Ik ga hier niet weer staan

Kort gebleven. Je kan hier helaas niet in de Drôme komen. Ook het zwembad is tussen de middag dicht. Slechte zaak vind ik. Het brood dat we voor de volgende dag besteld hadden was “helaas op”. Al met al geen succes voor ons. Pluspunten: le saut de Drôme op fietsafstand en wel lekker rustig op de camping

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9P.J. van der Kruys01-07-2019

Prima camping!

In 2014 voor het laatst op deze camping geweest. Sinds 2 seizoenen zijn er nieuwe beheerders. Nog altijd zijn de plaatsen zeer ruim bemeten. Elke plaats is tenminste 100 m2. Alle electra aansluitingen zijn vernieuwd en zijn cee aansluitingen met 16 ampère. Jammer genoeg zijn de watertappunten verdwenen. Water kan je nu alleen nog in de sanitairgebouwen halen. Dat sanitair is overigens nog altijd eenvoudig, maar wordt wel 3xdaags goed schoongehouden. Ook de voorzieningen zijn niet gewijzigd. Dwz. Mooi zwembad, twee gerenoveerde hardcourt tennisbanen, mogelijkheid voor tafeltennis en beachvolleybal en een kinderspeeltuin met bankjes voor de ouders. In het campingrestaurant kun je een goede maaltijd bestellen voor een schappelijke prijs. De gerookte eendenborst kunnen wij van harte aanbevelen. Voor deze camping betaal je in het voor- en naseizoen met de Camping Card Acsi €14 per nacht. Wifi gratis. In het hoogseizoen is het forfait € 27.

• 5GrenobleForEver17-08-2016

Très bruyant pour un camping "nature"

Camping petit, qui pourrait être calme. C'est ce qu'on recherche en venant ici, sinon on irait dans le Sud de la France, pas dans le Diois... Malheureusement, animations tous les 2 jours au bar de la piscine... tout le monde en profite, même ceux qui voudraient dormir, comme les enfants par exemple! Si vous avez des enfants en bas âge, à éviter donc. La piscine municipale à côté du camping est modeste mais bien équipée en matériel pour apprendre à nager. Super Clairette médaillée d'or de chez Carod en vente au marché en face de la piscine.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Jelierse14-08-2016

Leuke camping met vriendelijk personeel.

Mooie mobile home, goed schoon! Vriendelijk en Engels sprekend personeel. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. Prima restaurant.

• 6Woortman28-07-2016

Tegenvallende camping in een prachtige omgeving.

De camping beschikt over ruime plaatsen, het sanitair is eenvoudig en wordt regelmatig schoongemaakt. Bijzonder is wel dat de douches en wascabines 's avonds om 22,30 u op slot gaan. Als je later wilt douchen moet je wachten tot 's morgens 07.30 u.Als je 's morgens op tijd weg wilt vind je het hek op slot. Bij de camping bevindt zich een restaurant waar (live) muziek wordt gemaakt, waarvan je op de hele camping kunt meegenieten. Wifi is alleen beschikbaar direct bij de receptie en is niet gratis.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Fam Karsten.20-09-2015

Fijne, rustige camping in een geweldige omgeving.

We hebben op deze mooie camping een stacaravan gehuurd. Deze zag er picobello uit, en stond op een mooi plekje aan de rivier. Een fles Clairette de Die stond klaar als welkomstgeschenk. Schone camping (niet te groot),die vlak bij het dorpje Luc en Diois lag. Hier liep je zo even naar toe om broodjes bij de bakker te halen, of om wat boodschappen te doen.Verwarmd zwembad zag er ook verzorgd en schoon uit. Geweldige omgeving waar van alles te zien en te doen is. Schitterende natuur...!!!!! We gaan hier vast nog een keer naar toe.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Gerard23-08-2015

Degelijk en goed gelegen

Open plekken, veel bomen (schaduw), mooi uitzicht op de bergen. Gemeentezwembad bij entree camping is groot en prima, relaxte badmeester. Aparte zone voor baantjestrekken is prettig Omgeving genoeg te zien en te doen (wandelen en fietsen), middengebergte dus toegankelijker dan de echte alpen Spelen in rivier bij camping kan niet, tip: rijdt naar het dal van de Roanne, is een idillische rivier, heel rustig en mooie route ernaar toe. Sanitair wordt inderdaad veel schoongemaakt, en wifi is slecht op drukkere momenten.

• 4Eetgelegenheden
  • 10mariska02-08-2015

fantastische , behulpzaam , rustig ,

wij zijn hier met onze kinderen van 8 , 10 , 11 , 14 bijna 3 weken geweest . heerlijke rustige camping met grote plekken . personeel erg behulpzaam [ eigenaar is voor ons 40 km gereden om een speciale stekker te halen ] rijden regelmatig over de camping om te kijken of alles goed gaat . met regen of slechter weer om het half uur zeker . in de omgeving zijn er veel riviertjes zowel rustig als wild en ook met watervallen [ op 2 km afstand ] . op de camping is geen winkeltje aanwezig maar als je 100 meter loopt vanaf de camping heb je een supermarkt . voor brood ken je bestellen bij de receptie voor de volgende dag . sanitair wordt 4 x per dag schoongemaakt . ik vondt het een geweldige camping kom zeker terug

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Steenhuis13-08-2014

Mooie camping in de Drome

Voor het eerst met het gezin op deze camping geweest. De voordelen:

• Rustige camping
    • Ruime plaatsen (gemiddeld ca 110m2 )
    • Goed restaurant op de camping (ruime menukaart)
    • Voldoende beschutting door de bomen
    • Sanitair is netjes (WC met wc-bril, 3x per dag schoongemaakt)
    • Vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Geen vervelende regeltjes
    • Binnen een straal van 15km veel te doen (klimbos, stoeltjesliften, raften, canyoning, stadjes bezoeken, wandelen, etc...)
    • De supermarkt is niet groot maar heeft genoeg, wij hebben hier al onze boodschappen gedaan
    • Prijs per dag €28,50 (voor plaats, elektriciteit, 2 volw. + 2 kinderen)
    • Onder begeleiding van de eigenaar mooie fietstochten maken.

Zijn er ook nadelen? - Betalen voor de Wifi en alleen aan de voorzijde Camping (vonden wij niet erg)

Kortom een rustige camping waar in de nabijheid van de camping veel te doen is. Wij hebben ons prima vermaakt.

Camping Les Foulons info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar