Hotel Adagio Access Lyon Lissieu

Hotel Adagio Access Lyon Lissieu

8.2Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Lissieu

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Access Lyon Lissieu voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Adagio Access Lyon Lissieu

• 8Andre de Ruijter18-09-2016

Perfecte plek voor tussenstop op doorreis

Het was een perfecte plek als tussenstop op doorreis richting zuid Frankrijk. Het ligt vlak bij de snelweg dus je bent er zo. Wij hadden een appartement met huiskamer en 3 slaapkamers waarvan 1 als omgebouwd studeerkamertje fungeerde. Voor ons was dat niet erg omdatonze kinderen 3,5 en 6 maanden oud zijn dus de kleinste kon bij ons op de kamer in haar reisbedje.(had ook in de andere kamer gekund) Het appartement was schoon en ruim we hebben s'middags nog even lekker gezwommen in het kleine buiten zwembad maar het was rustig dus genoeg plaats. Ik zou Garden & City zeker aanraden als tussenstop.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Jan09-06-2014

Reuze meevaller. Voor herhaling vatbaar.

Voor 1 overnachting geslapen. Heel mooi huisje met complete keuken erin en badkamer met ligbad. Goed geslapen. Bij de receptie zit ook nog een zwembad van ik gok 8 bij 5 meter. Bij receptie is ook gratis wifi. De poort gaat 's-avonds dicht en niets van criminaliteit of ongewenst bezoek gemerkt. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpuntje is dat de stroom 's-avonds uitviel toen het net donker werd. Bij waarschijnlijk alle huisjes. Was na ongeveer een uur (of iets langer) gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9sander.oostenbrug26-10-2013

Ideaal voor doorreis 5pers (zomer 2014 dicht!)

Gewoon ideaal voor de doorreis naar Zuid-Frankrijk; we hadden een 2-verdiepingen appartement, waar we met 5 personen ruim genoeg aan hadden. De grote koelkast hebben we gebruikt; de vaatwasser niet. Helaas in de zomer van 2014 zijn ze dicht (zo te zien vanaf 15/7/14). Ik heb dit bevestigd gekregen van het hotel; een reden werd niet gegeven. Ik weet niet of ze worden overgenomen (en dus onder een andere naam wel open zullen gaan).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8marcvdhaven25-08-2013

Superplek voor de doorreis

Wij hadden een appartement geboekt als tussenstop voor de reis naar zuid frankrijk. Voor ons geen plek om 2 weken te verblijven maar voor ons doel was het perfect. Prima geslapen en een goed ontbijt zodat we uitgerust onze reis konden voortzetten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Debbie29-07-2013

Super ruime en schone accomodatie

Dit hotel geboekt voor een overnachting op weg naar het zuiden. Zeer ruime appartement van 2 verdiepingen. Op de 1e verdieping 2 slaapkamers, 1 met 2 persoonsbed en 1 met eenpersoonsbed. Daarnaast nog een kamertje zonder ramen. Badkamer netjes. Begane grond, grote woonkamer met 2persoons slaapbank. Alles netjes. Zwembad meer dan voldoende voor 1 middagje. Wel erg koud. Al met al een super appartement en maar net buiten Lyon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9maria13-08-2012

heerlijke overnachting gehad

Op weg naar zuid-Frankrijk, heerlijke overnachting gehad in mega! appartement. 2 slaapkamers + slaapbank in woonkamer. Alles prima verzorgd, heerlijke handdoeken en schone lakens en zelfs een vaatwasser waar nog wastablet bij lag. Fijn zwembad. Was in de ochtend wel even zoeken waar we onze sleutel moesten neerleggen omdat de receptie was gesloten. Naast ons app. wel Italianen die o.i. daar min of meer woonden, maar doordat je rolluiken dicht kunt doen, geen geluid van buitenaf. En je naaste buren, dat moet je maar net treffen. Op de camping hadden wij vervelendere buren dan hier op deze accomodatie. Wij vonden het een topaccomodatie (zeker voor 1 nacht!)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 4Erik30-07-2012

Jammer...

Vier jaar geleden bezochten wij ook al eens dit hotel. Toen vond ik het zeer goed. Wij twijfelden dan ook geen moment om dit hotel wederom als overnachtingsplek te boeken. Helaas is in de periode tussen ons boeken (januari) en onze aankomst dit hotel niet meer van Citea maar van Accor hotels (Adagio). Ik neem aan dat deze overname niet alleen verantwoordelijk was voor wat wij aantroffen: uitgeleefde kamers waar de kasten kapot waren, alle lijsten van de muur gehaald en de inventaris niet compleet. Schoon was het wel. Vier jaar geleden verbleven wij hier zelfs drie nachten om ook Lyon te bezoeken, nu waren we blij dat we na een nacht weer konden vertrekken. Bij de ingang van de receptie hangt nu nog steeds: 'Zoover recommended'... Naar mijn idee (zeker gezien de vorige beoordeling uit 2011 is) niet verdiend!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Alfred10-09-2011

Ideale locatie voor reis naar Cote d'Azur

Dit complex is ca. 5 min. van de Autoroute gelegen. Bij aankomst zat er een Nederlands sprekende receptioniste. In de omgeving zijn voldoende restaurants te vinden om een hapje te eten. De appartementen zijn zeer ruim en netjes. We beschikten zelfs over een eigen tuintje, zodat we na onze reis buiten konden genieten van een wijntje in de zon. Het complex beschikt over WiFI, echter voor internet in je appartement was je een kabeltje nodig welke gratsi af te halen was bij de receptie. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende, er was keuze genoeg. De kinderen vonden het erg fijn dat er een zwembad aanwezig was, hier werd volop gebruik van gemaakt na een dag reizen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 4Maka05-09-2011

Voor ons niet weer.

1 nacht verbleven met 4 kids op doorreis naar Zuid Frankrijk. Geboekt vanwege goede beoordeling op Zoover. Het "dorpje" ziet er ook prima uit, even van de snelweg, mooi aangelegd. Ontvangst ook prima, nederlandstalige receptioniste, ontbijt heerlijk. Alleen zaten wij in het laatste huisje met allemaal Poolse (mannelijke) werknemers in de huisjes om ons heen. Veel alcoholgebruik, zaterdag 's morgens al dronken in het gangetje staan waar de deur van ons huisje aan lag. Bank in het huisje zat vol met vlekken, te vies om zo maar op te gaan zitten, vloer voor het aanrecht was glad van de vettigheid op de vloer. Receptioniste was bij vertrek ook niet meer zo vriendelijk. Nam niet meer de moeite om de sleutel in ontvangst te nemen. Bleef in het keukentje staan en zei: Leg maar neer. Voor ons nooit weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Esther14-08-2011

prima hotel voor tussenstop naar het zuiden

schone, ruime appartementen. Zwembad. Prima tussenstophotel, minder geschikt voor langer verblijf (te weinig faciliteiten voor kinderen). Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Hotel Adagio Access Lyon Lissieu info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette