Bed and Breakfast La maison de Karen Chocolat

BedAndBreakfast
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag9°6°
Bed and Breakfast La maison de Karen Chocolat

We hebben een aantal aanbieders voor La maison de Karen Chocolat voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast La maison de Karen Chocolat in het Nederlands

Super leuk!!

Angel Klein,
15-10-2017

Verrassende locatie. Mooie ruime kamer met fijne badkamer.

Erg leuk dat er veel eigen gemaakte producten bij het ontbijt worden aangeboden en natuurlijk leuk om in de "Chocolade keuken" te kunnen kijken.

Eignaren spreken zeer goed engels en erg vriendelijk!

Leuke bestemming, is wat anders dan een hotel!

Van Leeuwen,
20-9-2017

Kamers prima, wel wat gehorig als het vol zou zijn. ontbijtje wel karig met maar één kopjes koffie een geen gekookt of gebakken eitje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La maison de Karen Chocolat in Limonest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La maison de Karen Chocolat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.