Vakantiehuis Les Hortensias

FrankrijkRhône - AlpsLes Salelles

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Les Hortensias voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 7 reviews

0Tonen op kaart

7 Reviews over Les Hortensias

• 7Tony21-09-2012

leuk maar kan beter.

Huis is gedateerd,badkamer met schimmel.Tuin onverzorgd.Honden van lokale buren blaffen je je bed uit.Warm water na 1x douchen al lauw.Vies van stof .

• 8rita15-09-2010

prachtige ligging

alhoewel al twee jaar geleden, schrokken wij toch wel van deze beoordeling, wij hadden dit huis geboekt en later deze beoordeling pas gelezen. met zó'n recensie ben je op het ergste voorbereid. gelukkig viel dat alles mee, ja de woning is gedateerd ingericht en de bedden hadden beter gekund, maar de ligging, het zwembad en de ruimte maakten dit wel goed. Het huis was schoon en de eigenaar vriendelijk, de ontvangst perfect, we werden een km. of 2 van te voren opgepikt zodat zoeken overbodig was. De BBQ was prima, wat ons wel verbaasde was dat er een kolen bbq was, in deze gortdroge, bosrijke omgeving hadden wij een electrische verwacht, maar met een emmer water ernaast ging het uitstekend. Ik weet niet hoe de prijs in het hoogseizoen is, maar in onze periode was de verhouding prijs/kwaliteit goed.

• 6Fam Moree12-10-2008

tegenvaller

Het huisje was al een tijd niet schoongemaakt en erg vies! Toen wij de eigenaar erop aanspraken gooide hij met spullen en werd erg boos. Het uitzicht was prima en de omgeving geweldig om uitstapjes te maken. Helaas was het huis verwaarloosd alsmede de tuin; zonde! Het beddengoed was versleten, 2 stoelen waren kapot ook van het kinderbed was de lattenbodem gebroken. Het fornuis werkte slecht zo ook de wasmachine, alles was eigenlijk aan vervanging toe. De horren voor de openslaande deuren waren dusdanig kapot dat wij ze niet konden maken. Vloerbedekking op de muren van de keuken en badkamer zorgde voor schimmel. Het zwembad en de veranda waren heerlijk, jammer dat alle buitenverlichting kapot was zodat je in het donker buiten zat. Het was heerlijk warm (39 gr) maar de deuren konden niet open ivm de kapotte horren en ongedierte, dan wil je 's avonds graag buiten zitten. Helaas ging dat niet door het ontbreken van 2 stoelen en verlichting. Zelf wel lekker veel kaarsjes gekocht. Jammer!

• 6Fam Moree12-10-2008

Vreselijk!

Het huisje was vuil en dan bedoel ik vuil van jaren. We hebben 2 dagen schoongemaakt. Het beddengoed was versleten. De "tropische tuin" verwaarloosd, zo zonde om te zien. Fornuis en wasmachine werkten niet goed. De stoelen (2 st.) vielen uit elkaar als je erop ging zitten. Inrichting jaren 60 met 1 wandje modern gesausd; pure oplichterij voor zo'n groot bedrag. De eigenaar maakte ruzie toen wij aangaven dat het niet schoon was en heeft met spullen gegooid van woede omdat wij "logen". Een rampenvakantie met 3000 euro armer! Jammer want het was duidelijk dat er best potentie in het huisje zit. Maar vloerbedekking op de muren van de douche en keuken kan in deze tijd echt niet meer (schimmel en brandgevaar). Meneer wil helaas graag geld binnenharken met een totaal verwaarloosd huisje. Ga hier niet heen tenzij de prijs gehalveerd wordt dan is het een redelijke prijs kwaliteit verhouding.

• 8Bart03-10-2007

Eerste week van sept. hier met vakantie geweest, leuk huisje, wij zaten in "les Bleuets", mooie ligging en prettig huisje. zwembad is erg goed bijgehouden, wel een beetje koud. Goede ligging tav. de zon. Eigenaar met zijn vrouw zijn zeer klantvriendelijk. Voor 2 tot 4 personen is er ruimte genoeg, voor 6 personen kan wel maar is krap.

• 9Dorien29-09-2006

Prima huis! Grote lap grond, huis beschut in 'tropische tuin'. Via een aantal treden aan de zijkant (niet steil) kom je bij het heerlijke zwembad met ligstoelen en parasol. (lampen erin voor 's avonds zwemmen). Huisje van binnen comfortabel en prima ingericht, alles wat je wil zit erin. Voor het huis een smalle veranda waar je lekker in de schaduw zit en over het dal kijkt. Via trappetje aan veranda kom je in de tuin bij de vaste bbq, kolen etc. ter plekke. Achter+ naast het huis ook nog grote tuin/gras. Gelegen aan zeer rustig weggetje, af en toe een auto. Eigenaar zéér vriendelijk! Stroom viel uit door onweer, eigenaar bracht fles rosé ter compensatie, maar hij kon daar ook niets aan doen natuurlijk. Wel even rijden naar de meeste bezienswaardigheden + eind van de snelweg. Maar eindje rijden in de schitterende Ardèche is nooit een straf, voor je rust moet je echt hier zijn.

• 8sietskedeboer28-08-2006

Reeds 4 maal onze vakantie hier doorgebracht. Een heel prettig vrij nieuw huis, prachtig en rustig gelegen, grote tuin met prive zwembad, zeer vriendelijke eigenaars. Om nog vaak naar terug te keren.

Vakantiehuis Les Hortensias info

Veilig betalen met