Hotel Les Rhododendrons

5.9Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Praz de Chamonix

Op vakantie geweest naar Les Rhododendrons?

5.9Voldoende

• 7.7Ligging t.o.v. pistes

7 reviews over Hotel Les Rhododendrons

• 7Tweeny08-10-2009

goed en eenvoudig

Het is een standaard hotel, we gingen voor skien als je maar een dak boven je hoofd hebt. Goede sanitair. goede service moest voor medicatie een koelkast hebben, mocht bij de receptie in de koeling en kon er altijd om vragen terwijl ze tegen etenstijd ook aten.Mochten zoveel broodjes, cornflakes, muesli, jam chocopasta jus´d orange chocolade melk pakken met ontbijt wat we niet gewend waren in Frankrijk ook met warm eten viel het ook allemaal erg mee. Soep vooraf met broodjes, verschillende rauwkost was er ook bij (4* hotel heeft meestal geen groente bij warm eten) en je kon zo een 2e bord opscheppen bij het hoofdgerecht. Keek voor het geld mijn ogen uit. Mooi skiberging. We komen zeker terug. Maar dan met kinderen

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2005

• 7D.M. Nijdam04-03-2008

we konden op de dag van aankomst om 9 uur al de kamer gebruiken. wel prettig na een nacht in de bus.
      ook op de dag van vertrek mochten we , na verzoek , langer van de kamer gebruik maken. prima locatie ; het hotel zou gemoderniseerd kunnen worden ; kamers zijn gehorig

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2006

• 7Linda20-01-2007

Prima hotel voor deze prijs! Het is wat oubollig ingericht, maar de kamer was lekker ruim (kamer op de 2de verdieping, met extra bed). Korte bedden met zachte matrassen. Tip: neem eigen kussens mee! De badkamer was ook prima, ruim genoeg, goede douche en lekker bad. Ontbijt prima, avondeten vond ik wat minder, maar mijn vriend vond het lekker.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2007

• 7KJD13-03-2006

Prima, ietwat sober/eenvoudig uitgevoerd. Lekker eten! Prima ontbijt. Gezellig, prima personeel. Ietwat zachte matrassen, sanitair heel goed.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2006