Camping Vivacamp Mas de Champel ***

Camping Vivacamp Mas de Champel ***

Camping Vivacamp Mas de Champel
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vivacamp Mas de Champel voor je op een rij gezet:

5 tips over Camping Vivacamp Mas de Champel

Samara, 8-2-2013
Er is een grote supermarkt in Privas. Een kleine supermarkt ligt in een dorpje 5 km verderop. Deze was in verhouding wel duur. Aqua Rock op loopafstand was super leuk om te doen. Kanovaren is zeker ook een aanrader. Zorg wel voor waterschoenen. Er liggen steentjes in de rivier.
Lich, 6-2-2013
Neem strandschoentjes mee. In de buurt kan je bij veel stranden zwemmen(hier zijn kiezels)
JoEr, 14-8-2012
Grotten St Marchel, krokodillenfarm, L'argentiers (kasteel met uitleg hoe het vroeger gint. Wel allemaal even rijden, maar je kunt onderweg genieten van een prachtig landschap

wimn54, 10-8-2012
    Een bezoek aan het nabijgelegen Privas is voor ons Hollanders al een gebeurtenis door de, soms steile, bergwegen. Maar ook La Voulte is zeker een bezoekje waard al is het maar voor de weekmarkt op vrijdag
    Corien Looijen, 18-3-2012
    Je kan er erg leuk vissen en er is een klein strandje aan de rivier. In de buurt zijn 2 leuke klauterbossen. Leuk voor volwassene en kinderen

Onze bezoekers bekeken ook: