Camping Coeur d'Ardèche

Camping Coeur d'Ardèche
7,3

8 tips over Camping Coeur d'Ardèche

Twist, 27-8-2014
Neem een paar goede keggen mee als je met de caravan kampeert.
oeboema, 1-8-2014
Tip: neem een kijkje in het boulorama in Privas, erg leuk en typisch Frans.
Marco, 30-8-2013
Wij hadden een nieuwe Mobile Home (roller). Echt mooi, goede locatie op de camping en zeker aan te raden met eigen sanitair en keuken (wij zaten in 6-persoons MH27). De camping is ook erg diervriendelijk, hadden een aantal gezinnen met honden en kwamen zelfs mensen met paarden een nachtje slapen. Vertrouw het laatste stukje van je reis niet op de navigatiecomputer, maar neem de routebeschrijving van de site, anders wordt je onnodig op de proef gesteld met steile kronkelige bergweggetjes!

Luuk Dijkstra, 1-8-2013
Bij de receptie is een globale kaart met 3 wandelingen te krijgen die je kunt maken vanaf de camping. Heel leuk om met kleine kinderen te doen (30 à 45 minuten wandeltijd voor een volwassene).
johanna, 9-8-2012
De De Waard huurtenten worden ieder jaar venieuwd.
Koen B., 30-7-2012
Het park in Valence (1 uur rijden) is de moeite waard, het is groot(s), goed onderhouden en leuk voor de kinderen (treintje, speeltuin en draaimolen).

fam.van der Vliet, 1-7-2012
Als u deze camping wilt bezoeken, niet reserveren, want dan kunt u vertrekken als u last van ongedierte heeft.
Loo, 28-6-2012
Bij slecht weer is het op (en over) de berg vaak een stuk beter! (dus niet richting Privas, maar vanuit de camping rechtsaf). Als je met caravan komt heb ik begrepen dat je beter over Privas kunt rijden, ivm wegen. Op 10 minuten van de camping een heel cool klim- en survivalparcours, voor durfals vanaf ongeveer 6 jaar!