Camping Coeur d'Ardèche

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche)

8.8Fantastisch

• 8.9Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

102 reviews over Camping Coeur d'Ardèche

• 9Nina21-08-2019

Fijne camping

Wat een fijne en prettige sfeer op deze camping. Rustig en basic. Prima zwembadje.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Frank24-07-2019

Relax in de Ardèche

Zeer vriendelijke staf . Zeer rustige camping . Goede pizza’s. Leuke en enthousiaste animatie team.

• 8Eetgelegenheden

Anders

• 2018
    6Carlijn11-08-2018

Basic camping in minder toeristisch noord Ardèche

Basic camping in het minder toeristische noorden van de Ardèche. De animatie is gericht op de Franse gasten, deze zijn er veel. Het volume staat erg hard in de avond, maar stopt rond 23 uur. Het zwembad is eenvoudig, maar voldoende om je in te vermaken. Het sanitair is minimaal. Veel wc’s en douches zijn permanent gesloten, je kunt niet zelf de temperatuur regelen in de douche, standaard douche je met lauw water. De omgeving is erg mooi, zeer geschikt voor sportieve mensen. De Pont d’Ardeche is een eind rijden, zo’n uur tot anderhalf uur.

• 6devisser10-05-2018

een perfecte camping voor wat het biedt

wel even lachen tegels op franse wijze hebben wij als hollanders gemonteerd toen wij de camping begonnen wat wenst men meer luxe dan thuis voor een minimale prijs ?? het sanitair is voor een camoing eigenaar erger dan voor de 9mis0bruikers groet peter devisser

• 6Eetgelegenheden

Zakelijk

• 2017
    7Familie30-08-2017

Leuk , maar niet voor herhaling vatbaar

De foto's van de site doen meer verwachten dan de werkelijkheid. Op zich is het best een leuke camping , maar echt voor gezinnen met kleinere kinderen. Het sanitairgebouw is verouderd en bv. geen bril op de toiletten. Redelijk schoon. Zwembad is niet groot, wel met klein pierenbadje voor de allerkleinste. Zwemshort niet toegestaan. Camping ligt aan een riviertje met strandje staat aangegeven op de site, Strandje stelt niet veel voor en in het riviertje kun je niet zwemmen. Er is een voetbalveldje gecreëerd met zandgrond, er staat een grote trampoline en een klim/glij/speeltoestel. Animatie ook aanwezig. S' avonds veel karaoke en disco. Mooie omgeving in de bergen, wel wat verder van dichtstbijzijnde plaatsjes, te ver om er heen te wandelen. Op de camping een keer pizza besteld en deze waren prima.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Robert30-08-2017

Leuke camping, echte Ardeche locatie

Rivier = modderstroom aan camping. Route naar supermarkt via kronkelwegen. Zwembad super (geen Hollanders die de stoel met handdoek reserveren) Vriendelijk personeel, meerdere talen. Jammer dat meerdere toilet faciliteiten gesloten waren.

• 7Eetgelegenheden

• 8Danielle28-08-2017

Gezellige familiecamping

Bij aankomst werden we uitgenodigd voor een welkomstdrankje, ondanks de drukte nam de eigenaar even tijd voor ons. De jongen van de kidsclub sprak Nederlands en leerde de kinderen een dansje voor de dansavond, bij sportactiviteiten werd alleen Frans gesproken maar werden ze er wel bij betrokken. De avonden waren rustig, en zeker vanaf 23 uur was het stil op de camping. De tweede week werd het een stuk rustiger, maar hadden we wel 2 onrustige avonden, de eigenaar heeft de onruststokers er echter wel op aangesproken en de derde avond bleef het rustig. Het zwembad is niet groot, maar volstaat prima als afkoeling en voor kinderen prima. De rivier lokt niet uit tot zwemmen, maar er kan prima gespeeld worden. Je kan op de camping prima eten, de prijzen zijn redelijk en zeker de pizza's zijn een aanrader! Het sanitair is typisch Frans, wat gedateerd, niet overal even recht getegeld, geen wc bril en geen wc papier, maar over het algemeen schoon.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 2Echtpaar uit Twente25-08-2017

Zeer teleurstellend en komen nooit wee

Camping voldoet aan datgene niet aan wat word voorgespiegeld. Sanitaire is of kapot of het werkt niet. In het hoogseizoen geen werkende wasmachines, afwasunit die niet werkt. Ook is het terrein niet voldoende verlicht,eigenaar is erop aangesproken en deed hier niets mee. Eigenaar is niet gastvrij is erg stug. En verder waarborgt eigenaar de veiligheid van zijn gasten niet door open vuur veroorzaakt door Fransen toe te staan. Verder was er enkele dagen geen warm water, en dat in een hoog seizoen...

Verder meende de animatie erg leuk te zijn en rond 10.00 uur s' ochtends met een auto met aanhanger bestuurd door de eigenaar van de camping al schreeuwend/ lallend over het camping te rijden en campeerders nat te gooien met een volle emmer koud water. En de heren van de animatie lieten een meisje van 6 jaar volwassen mensen knuffelen?? En kleine jongens met elkaar worstelen in een kring met toeschouwers. En dat in deze tijd!

Eigenaar is goed op weg om de goede naam die de vorige,Nederlandse eigenaar, heeft opgebouwd in een rap tempo af te breken. We zijn uiteindelijk maar 10 nachten gebleven hadden 16 nachten geboekt. En hebben gelukkig op een goede camping even verderop kunnen boeken om onze vakantie een positieve wending kunnen geven.Naar deze camping gaan we nooit meer naar toe.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 6Gijs08-08-2017

Potentie niet waargemaakt

De camping heeft in eerste instantie aardig wat potentieel. Een vrij mooie groene camping in een mooi gebied. Dit potentieel wordt helaas grotendeels teniet gedaan door onervaren en gebrekkig personeel. Ze werken hard, maar ze zijn niet in staat de juiste vorm van gastvrijheid te tonen. Ze leggen wat ons betreft de foute accenten om deze camping optimaal maken. Veel aandacht voor lawaaierig entertainment (karaoke etc) tot in de late uurtjes en elke tot laat lawaaierig door spelende kinderen. Gebrekkig sanitair. De enige wc met bril was na twee dagen stuk en werd zodoende afgesloten. Eerste helft van de week was er netjes wc papier, maar zonder verdere communicatie werd hier spontaan mee gestopt. Niet handig, en bij navraag hierover werd er vrij gebrekkig en ongeinteresseerd gecommuniceerd. Werd aangesproken op mijn zwembroek (zwemshort)...Om vervolgens te constateren dat meer dan de helft van de badgasten deze niet droegen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7janet17-07-2017

kleine camping, goed restaurant

aardige eigenaar, doet zijn best. veel chalets en huurtenten bijgeplaatst. sanitair kan vaker schoongemaakt worden,iets verouderd. rustig, geen zwemwater op camping aan riviertje. schoon zwembad, alles wat klein maar knus. voor kinderen speel mogelijkheden

• 8Eetgelegenheden

8 tips over Camping Coeur d'Ardèche

• fam.van der Vliet, 01-07-2012

Als u deze camping wilt bezoeken, niet reserveren, want dan kunt u vertrekken als u last van ongedierte heeft.

• Marco, 30-08-2013

Wij hadden een nieuwe Mobile Home (roller). Echt mooi, goede locatie op de camping en zeker aan te raden met eigen sanitair en keuken (wij zaten in 6-persoons MH27). De camping is ook erg diervriendelijk, hadden een aantal gezinnen met honden en kwamen zelfs mensen met paarden een nachtje slapen. Vertrouw het laatste stukje van je reis niet op de navigatiecomputer, maar neem de routebeschrijving van de site, anders wordt je onnodig op de proef gesteld met steile kronkelige bergweggetjes!

• Koen B., 30-07-2012

Het park in Valence (1 uur rijden) is de moeite waard, het is groot(s), goed onderhouden en leuk voor de kinderen (treintje, speeltuin en draaimolen).

1 vraag over Camping Coeur d'Ardèche

• moniekje49, 19-08-2017

huur van kookvuur (plancha)

Bedoelt men een gasvuur met 2 vuren of een electrich, of gewoon een plaat, zoals bqq of een tafelgrill.

groetjes,

familie Tanghe Belgie