Camping Coeur d'Ardèche

Camping Coeur d'Ardèche
7,3

78 reviews over Camping Coeur d'Ardèche in het Nederlands

een perfecte camping voor wat het biedt

devisser
10-5-2018

wel even lachen tegels op franse wijze hebben wij als hollanders gemonteerd toen wij de camping begonnen wat wenst men meer luxe dan thuis voor een minimale prijs ?? het sanitair is voor een camoing eigenaar erger dan voor de 9mis0bruikers groet peter devisser

Leuk , maar niet voor herhaling vatbaar

Familie
30-8-2017

De foto's van de site doen meer verwachten dan de werkelijkheid. Op zich is het best een leuke camping , maar echt voor gezinnen met kleinere kinderen. Het sanitairgebouw is verouderd en bv. geen bril op de toiletten. Redelijk schoon. Zwembad is niet groot, wel met klein pierenbadje voor de allerkleinste. Zwemshort niet toegestaan. Camping ligt aan een riviertje met strandje staat aangegeven op de site, Strandje stelt niet veel voor en in het riviertje kun je niet zwemmen. Er is een voetbalveldje gecreëerd met zandgrond, er staat een grote trampoline en een klim/glij/speeltoestel. Animatie ook aanwezig.

S' avonds veel karaoke en disco. Mooie omgeving in de bergen, wel wat verder van dichtstbijzijnde plaatsjes, te ver om er heen te wandelen.

Op de camping een keer pizza besteld en deze waren prima.

Leuke camping, echte Ardeche locatie

Robert
30-8-2017

Rivier = modderstroom aan camping. Route naar supermarkt via kronkelwegen. Zwembad super (geen Hollanders die de stoel met handdoek reserveren) Vriendelijk personeel, meerdere talen.

Jammer dat meerdere toilet faciliteiten gesloten waren.

Gezellige familiecamping

Danielle
    28-8-2017

Bij aankomst werden we uitgenodigd voor een welkomstdrankje, ondanks de drukte nam de eigenaar even tijd voor ons.

De jongen van de kidsclub sprak Nederlands en leerde de kinderen een dansje voor de dansavond, bij sportactiviteiten werd alleen Frans gesproken maar werden ze er wel bij betrokken.

De avonden waren rustig, en zeker vanaf 23 uur was het stil op de camping.

De tweede week werd het een stuk rustiger, maar hadden we wel 2 onrustige avonden, de eigenaar heeft de onruststokers er echter wel op aangesproken en de derde avond bleef het rustig.

Het zwembad is niet groot, maar volstaat prima als afkoeling en voor kinderen prima. De rivier lokt niet uit tot zwemmen, maar er kan prima gespeeld worden.

Je kan op de camping prima eten, de prijzen zijn redelijk en zeker de pizza's zijn een aanrader!

Het sanitair is typisch Frans, wat gedateerd, niet overal even recht getegeld, geen wc bril en geen wc papier, maar over het algemeen schoon.

Zeer teleurstellend en komen nooit wee

Echtpaar uit Twente
    25-8-2017

Camping voldoet aan datgene niet aan wat word voorgespiegeld. Sanitaire is of kapot of het werkt niet. In het hoogseizoen geen werkende wasmachines, afwasunit die niet werkt. Ook is het terrein niet voldoende verlicht,eigenaar is erop aangesproken en deed hier niets mee.

Eigenaar is niet gastvrij is erg stug. En verder waarborgt eigenaar de veiligheid van zijn gasten niet door open vuur veroorzaakt door Fransen toe te staan. Verder was er enkele dagen geen warm water, en dat in een hoog seizoen...

Verder meende de animatie erg leuk te zijn en rond 10.00 uur s' ochtends met een auto met aanhanger bestuurd door de eigenaar van de camping al schreeuwend/ lallend over het camping te rijden en campeerders nat te gooien met een volle emmer koud water. En de heren van de animatie lieten een meisje van 6 jaar volwassen mensen knuffelen?? En kleine jongens met elkaar worstelen in een kring met toeschouwers. En dat in deze tijd!

Eigenaar is goed op weg om de goede naam die de vorige,Nederlandse eigenaar, heeft opgebouwd in een rap tempo af te breken. We zijn uiteindelijk maar 10 nachten gebleven hadden 16 nachten geboekt. En hebben gelukkig op een goede camping even verderop kunnen boeken om onze vakantie een positieve wending kunnen geven.Naar deze camping gaan we nooit meer naar toe.

Potentie niet waargemaakt

Gijs
    8-8-2017

De camping heeft in eerste instantie aardig wat potentieel. Een vrij mooie groene camping in een mooi gebied. Dit potentieel wordt helaas grotendeels teniet gedaan door onervaren en gebrekkig personeel. Ze werken hard, maar ze zijn niet in staat de juiste vorm van gastvrijheid te tonen. Ze leggen wat ons betreft de foute accenten om deze camping optimaal maken. Veel aandacht voor lawaaierig entertainment (karaoke etc) tot in de late uurtjes en elke tot laat lawaaierig door spelende kinderen. Gebrekkig sanitair. De enige wc met bril was na twee dagen stuk en werd zodoende afgesloten. Eerste helft van de week was er netjes wc papier, maar zonder verdere communicatie werd hier spontaan mee gestopt. Niet handig, en bij navraag hierover werd er vrij gebrekkig en ongeinteresseerd gecommuniceerd. Werd aangesproken op mijn zwembroek (zwemshort)...Om vervolgens te constateren dat meer dan de helft van de badgasten deze niet droegen.

kleine camping, goed restaurant

janet
    17-7-2017

aardige eigenaar, doet zijn best. veel chalets en huurtenten bijgeplaatst.

sanitair kan vaker schoongemaakt worden,iets verouderd.

rustig, geen zwemwater op camping aan riviertje. schoon zwembad, alles wat klein maar knus. voor kinderen speel mogelijkheden

Oude reviews (archief)

Zeer drukke, luidruchtige camping

dirk
    12-8-2016

Dit is een camping voor mensen die graag dicht op elkaar zitten.

En houden van nachtlawaai tot 24u00 en later.

Als je een liefhebber bent van tweederangs goochelaarshows, karaoke en bingo-avonden ben je hier op het juiste adres.

Overlast van dronken campinggasten kregen we hier gratis bij.

De eigenaars zagen er geen graten in dat er tot een stuk in de nacht gefeest werd, dit hoorde er volgens hen bij.

Mensen met kinderen en die houden van rustig kamperen blijven hier beter weg.

Sanitair is wel is waar verouderd, wc-brillen kan je hier vergeten, het was echter wel proper. Er is een diepvriezer en een microgolf aanwezig.

Prima camping

Laura
    31-7-2016

Mooie camping met veel schaduwplekken. Wij zaten zelf in een lodgetent en deze had alles wat we nodig hadden. De slaapkamers waren goed afgeschermd waardoor er geen beestjes e.d. in de kamer terecht kwamen. Douche was voor ons wat aan de kleine kant dus zijn we gaan douchen bij het sanitair gebouw. Deze douches waren schoon en ruim. Bedden lagen ook prima.

Eigenaren zijn aardig en betrokken. Doen er alles aan om het naar je zin te maken en een band met je op te bouwen.

Animatie voor onze 8-jarige was niet uitdagend genoeg. Er werd voornamelijk geknutseld en dit zal voor de kleinere kinderen vast heel leuk zijn. Zwembad was wat klein maar dit maakt ons niet uit. Het was lekker afkoelen.

Wij hadden vorige recensies niet goed gelezen dus waren langs een erg eng bergpaadje gereden naar de camping. Deze was 1 auto breed en de afgrond zat recht naast de auto. Zorg er dus voor dat je niet vóór Les ollieres sur eyrieux eraf gaat maar juist via Les ollieres gaat.

heerlijk verblijf

Erik Havinga
    30-6-2016

Vanaf september heeft deze camping nieuwe eigenaars die nu worden ingewerkt . De nieuwe eigenaar had een restaurant en dat is algoed te merken, de kwaliteit van eten is stukken verbeterd. De camping heeft grote plaatsen en prima huuraccomodaties. Ons verblijf in de Canadatent was prima, de service eveneens......het brood werd zelfs bij de tent afgeleverd (alleen laagseizoen). De bevers zijn er ook nog evenals ijsvogels, waterslangetjes......Douches en toiletten zijn schoon, het water heerlijk warm......Er heerst een fijne ongedwongen sfeer. Het zwembad is orima verkoelend en ligt de hele dag in de zon.

Dichtstbijzijnde boodschappen in Privas of les Oreilles. Wel even rjjden maar wij combineerden dat met een uitje....... Aanrader!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Coeur d'Ardèche voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Coeur d'Ardèche in Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Coeur d'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Coeur d'Ardèche scoort een 7.33 uit 10 op basis van 83 reviews.