Hotel Village Club Neige et Ciel

FrankrijkRhône - AlpsLes Menuires

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Village Club Neige et Ciel voor je op een rij gezet:

3.6OnvoldoendeScore uit 31 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.6OnvoldoendeScore uit 31 reviews
  • 3.7Ligging t.o.v. pistes

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Village Club Neige et Ciel

• 3Ernst Westerhoff08-01-2022

Mooi skiën: geen hotel? Club Belambra NeigeEtCieL

Dit is geen hotel werd ons ter plaatse verteld Je hebt een kamertje met een kleine twijfelaar en een badkamer met een wc-rol en 1 setje handdoeken. Geen shampoo of douchgel en op woensdag krijg je schone handdoeken die op een vuile wastafel gelegd worden. Dus geen schoonmaak. Skilocker is onverwarmd en dus elke ochtend natte skischoenen. In de eetzaal is knokken om borden, bestek, en warm eten. Bij het eten heb je keuze uit wijn of water. Bij de buffetten is het dringen geblazen. Continue lege bakken en schalen. En dan waren wij er elke keer als eerste. "Diner" is vanaf 18.45 uur en dan staan alle kamers (16 verdiepingen hoog) allemaal te dringen om naar binnen te mogen. Laatste verdieping niet met de lift te bereiken, dus sjouwen met je bagage de trappen op. Nachts een hoop kabaal waar niet tegen opgetreden wordt. Ligging is niet heel gunstig t.o.v. de pistes Als je dan toch gaat: neem een stekkerblok mee.

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 2Bart18-02-2019

Nooit meer!

Eerste keer onze wintersport in Frankrijk. Het skigebied is prachtig, een van de mooiste tot nu toe gezien. Maar het hotel (met prima ligging) bedroevend. Een vreetschuur, relatief duur, een slaapfabriek. Met name het buffet was erg onder niveau. Eenmaal meegemaakt dat het eten te warm was direct te eten, de rest van de tijd altijd lauw of koud. Weinig keuze en zeker niet altijd gezond. En al was het gezond; dan was de groente wel erg doorgekookt, vettig of heel zout. Zowel ik als mijn partner zijn beide enorm ziek geweest in de loop van de nacht (4 uur lang overgeven, aansluitend dagenlang diarree), aanhoudend tot bijna een week na thuiskomst. Spreek je geen Frans? Dan komt er met moeite wat Engels uit. Sleetje huren voor de nabij gelegen rodelbaan? Word er niet even gemeld dat dit alleen toegestaan is met sleetjes van de 'Roc 1' lift en kun je weer terug. Kamers oubollig, de handdoek moet 2 a 3 dagen mee. Al met al een triest hotel.

• 8Janny B18-02-2019

Heerlijke vakantie gehad

Wij hebben hier een aangenaam verblijf obv HP gehad, goed en gevarieerd eten, water en wijn bij het avondeten waren inclusief, vriendelijk en behulpzaam personeel en schone kamers. Het hotel is al wat ouder, de inrichting van de kamers is sober. Een paar keer werden we bij terugkomst van de piste ontvangen met wat lekkers. Erg leuk. Minpunt vonden wij dat de skilocker onverwarmd was. Ligging in het dorp tov de pistes is prima en ook de ligging van Les Menuires in het skigebied is prima.

• 8Greet Somers19-04-2017

een aangename ervaring

kindvriendelijk hotel met zeer sympathieke en attente medewerkers. heel uitgebreid ontbijt en dinerbuffet. voor de kinderen de ideale formule, zij hadden altijd wel iets naar hun zin de (paasperiode) was wel heel druk, vooral in het restaurant was het met momenten redelijk hectisch

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 5Elisa05-03-2017

Geen 4 sterren waard

Slechtste bedden ooit!!! Precies of je ligt gewoon op een plank. Kleine kamers, oud, badkamer rook niet fris, slechte ventilatie, slechte lucht binnen. Heel ongezellige kamer. Veel te klein voor met 4 personen (incl 2 jonge kinderen).

Avond animatie voor kinderen is dan wel weer leuk. Restaurant was goed. Het eten was lekker. Weinig Nederlandstalige gasten. Kinderopvang was in het Frans, geen Nederlands mogelijk bij de allerkleinsten.

Ruimte van de skilockers is nogal klein naargelang het aantal gasten.

Waarschijnlijk wordt het grootste deel van de kamers op de lagere verdiepingen verhuurd als seizoenskamers aan de Fransen zelf.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ron en diana05-02-2017

Mooi goed verzorgd hotel met goed eten !

Eten in buffetvorm dus voor ieder wat wils.

• 6valkenburg15-02-2014

laatste keer geweest

Na 5x in 15 jaar is dit echt de laatste keer geweest, in vergelijking met vorig jaar was het echt een stuk minder. de reis was 100 euro duurder dan vorig jaar maar volgens mij is er voor 200 euro bespaard op het eten, minimaal beleg en bij het avond eten was alles lauw/koud en weinig keuze ten opzichte van vorig jaar, toen was het n.l. echt veel beter!! Het werd ook te laat of niet bijgevuld. Wij weten dat dat het geen 5 sterren restaurant is, maar het was nu echt minimaal. De service is overigens prima en Engels sprekend. De kamers zijn klein en gedateerd alles net voldoende, wel wordt er iedere dag schoon gemaakt en de bedden opgemaakt. Hier komen we gelijk bij het grootste probleem "de bedden" of wat er voor door moet gaan. wat een drama!!!!!! . Nu ben ik al wat gewend de laatste 30 jr in Frankrijk maar dit is echt slecht!!. Het kluisje moet je huren voor 15 euro per week???!!!!. Vorig jaar zoveel beter als andere jaren!!! Dit jaar echt zoveel minder!!!! oorzaak crisis?????

• 5Raymon Voskuilen02-04-2013

Nooit meer

Volgens touroperator een 4 hotel en hier op Zoover 2. De 2* is meer van toepassing. Wat een ongezellig slecht hotel is dit. Grote skistation zoals deze ogen nooit gezellig of authentiek, maar ook van binnen is dit net een gevangenis. Het trappenhuis, de gangen en ook de kamers geven je een koud en claustrofobisch gevoel. De kamers zijn zo klein dat met 2 volwassen + bagage je nergens meer normaal kan lopen of staan. De badkamer zat vol met vieze roest plekken en alles was met dikke kit weer vast gezet. De bedden zijn steenhard en veels te klein. Het ontbijt/diner buffet is uitgebreid, maar lauw en smaakloos. Behalve wijn en water is er niks te drinken bij het diner. Koffie en frisdrank is er zo ie zo niet aanwezig. Koffie is een slap aftreksel en frisdrank komt uit een soda machine en is dus niks meer dan water met een siroopje. Voor je rust en ontspanning hoef je hier ook niet te zijn, want krijsende, huilende en rennende kinderen maken dit onmogelijk. Voor ons nooit meer!!!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Ruud van den Berg29-03-2011

Wel veel kinderen

Voor de 2e keer naar dit hotel geweest. Zelf hebben wij geen kinderen en proberen ook meestal hotels met kinderen te ontlopen. In dit geval dus niet. Hoewel ik het niet eens ben met eerdere opmerkingen dat Franse kinderen zo goed opgevoed zijn (het zijn gewoon onbeschofte Fransen in het klein) is het hotel verder zo goed dat wij ons wel door die ene week heen slaan. In principe heb je alleen last van de kids tijden het eten en verder valt het wel mee. Verder top bediening in restaurant en bar. We gaan zeker terug.

• 0magere22-02-2011

pas mal

chambre difficile d'accès avec une poussette car il y a des escaliers pour accéder aux chambres, de même manque d'ascenseur pour accéder au local a skis.

Hotel Village Club Neige et Ciel info

• Animatie programmaAanwezig