Tijdelijk €25 aanbetaling

Soleil Vacances Résidence Ménuires

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Soleil Vacances Résidence Ménuires voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 63 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

63 Reviews over Soleil Vacances Résidence Ménuires

• 7Maarten05-01-2019

Top ligging, redelijk verzorgd, slechte service

Top ligging, redelijk verzorgd (max 3 sterren, zeker geen 4!), slechte service (bij binnenkomst een kwartier nadat de balie open was, bleek ons appartement weg gegeven aan een groter gezin! Ze wilden ons een kleiner appartement geven “omdat dat ook wel paste” terwijl we groter geboekt hadden! Ze hebben die andere mensen er uiteindelijk uit gehaald en toen hebben we een prima week gehad). Let op plaatjes op de site, komen niet altijd overeen met tekst.

• 10Corrie en Joost25-03-2017

fantastisch

Deze vakantie was zooo heerlijk, maar hou er rekening mee dat je gemiddeld met 2,5 kg aan overgewicht weer naar huis gaat, vanwege de uitermate goede verzorging van Wim en Tinie

• 7skiteam10-02-2016

perfecte ligging

kleine recent gerenoveerde appartementen. Geboekt voor 4 personen en was zeer krap ! nadeel 1 toilet. Badkamer ruim, gerenoveerd en proper ! in de keuken is alles aanwezig. Bedden zijn hard ! genoeg kasten.
    direct naast de pisten, ideaal ! skikot is een probleem , je geraakt er niet in of uit, veel te klein voor zoveel appartementen ! 's morgens kan je makkelijk brood en beleg halen in het winkeltje aan de appt'n. vanuit appt geraak je makkelijk tot in het dorp met een lift die tot middernacht in dienst is. In het dorp zijn er een paar zeer goede restaurants, maar après ski die hebben nergens gevonden ! Op terras appt is het zalig omdat je bijna gans de dag zon hebt. Ook makkelijk om 's middags even iets te eten. We hebben ervan genoten omdat we ongelooflijk goed weer hebben gehad. Volgende keer nemen we zeker appt voor 2 pers extra. onze voorkeur gaat volgende keer uit naar val thorens, volgens ons meer te zien 's avonds !

• 7 Tineke28-03-2015

Helaas geen eten en drinken meer te verkrijgen.

Al voor de 7e maal in deze accommodatie geweest en de laatste keer was er nog een mogelijkheid voor all inclusive en dat was nu helaas niet meer mogelijk. Wel fantastische ligging t.o.v. de liften.

• 1Kim31-01-2015

Waardeloos, klantonvriendelijke plek

Zeer kleine appartementen, geen enkele vorm van privacy mogelijk en in de slaapkamer geen ruimte om je koffer neer te zetten. Hotel ligt aan de piste. Als beginnend skieer heb je hier echter niets aan en sjouw je je rot met je skies 50 trappen op en af. Uitchecken is smorgens uiterlijk om 10u. Kamer langer aanhouden omdat je om 21u pas vertrekt mag niet. Koffers stallen mag niet. Niks mag, behalve je eigen zooi opruimen en een week met dezelfde handdoek doen. Kortom: cursusje klantvriendelijkheid mag wel. Voor mij in ieder geval nooit meer....

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 3EStarmans23-01-2015

Voor ons nooit meer

Het positieve: ligt aan de piste, parkeerplaats aan het gebouw, alle faciliteiten aanwezig en goedkoop.

Het negatieve. Dit is het meest lelijkste en sfeerloze betonnen blok in les Menuires, dat op zichzelf al niet al te sfeervol is. Wilt u toch naar les Menuires, dan kunt u beter in het gebied "Reberty" een onderkomen zoeken.
    In dit hotel zitten veel personen uit frankrijk en rusland.

Kamer zijn op het oog schoon, maar met de franse slag. Voor studenten ideaal, maar voor redelijk propere mensen is dit niet aan te raden.

In elk appartement staat een slaapbank die al voor 2 personen telt, deze slaapt niet fijn. Dus boek een groter appartement. Een 4 persoons appartement is groot genoeg voor 2 man.

Meeste mensen bewaren spullen in het appartement.

U krijgt 2 handdoeken p.p. voor de hele week. Wasmachine om handdoeken zelf te wassen staat in het hok waar ook de skischoenen en ski's worden bewaard.

Receptie enkele tijden bemand. Lange wachtrij op wisseldag (1,5u)

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Luc_co14-08-2014

Vernieuwd appartement op de piste

Heel net appartement, enkel de keuken kon iets beter. Wij waren met 5 en hadden ruimte genoeg. Hele grote badkamer met douche. Een groot voordeel is dat er geen vast tapijt ligt. Voor de pistes kan de ligging niet beter zijn: je kan het appartement bijna binnen skiën! Ook boodschappen doen is geen last: de winkel ligt in hetzelfde gebouw. Daar vind je ook de skiverhuur, de skipas en enkele restaurantjes. Het zwembad is inderdaad klein, maar op skireis vind ik een zwembad minder belangrijk. Les Menuires is een heel aangenaam skioord, dat gemakkelijk te bereiken is met de TGV en aansluitende bussen.

• 4Sophie Vanhove13-04-2013

Niet meer voor ons!

Mooi appartementencomplex maar zeer, zeer kleine appartementen. Urenlang aanschuiven bij de incheck. Eenmaal op de kamer, geen balkon en uitzicht op de vuilbakken (app. 601) ipv op de piste. Zwembad is super koud en zeer klein. Niet voor herhaling vatbaar.

• 6uhanema30-03-2013

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

Op de dag v aankomst kun je pas na 17.00 inchecken. Verschrikkelijke lange rij tot aan buiten. Het baby pakket die we hadden besteld was niet geleverd. Met kinderwagen kun je alleen via de weg naar het dorpje. Er is wel een lift. Maar door de trappen er heen niet met de kinderwagen te bereiken zonder deze te dragen! Net appartement. Wel erg klein!! Er is een zwembad, maar is schandalig klein. Ligging direct aan de piste.

• 7Henk20-02-2013

ideaal ten opzichte van pistes

bij aankomst staat de balie op een niet drukke periode vol wachtenden . Het helpen gaat traag , zodat het 1 uur duurt voordat men de sleutels heeft. Het kost veel tijd, vragen en zoeken voordat men het appartement heeft gevonden. De eerste gedachte is dus: "nooit meer". Op de parkeerplaats nog voldoende ruimte, dat wordt moeilijker in de echt drukke perioden. Na installatie is app. ruim en mooi uitzicht . Van de open berging maakt niemand gebruik (schoenen en skies naar het app.). Er is een winkel in het complex met al het noodzakelijke en 's ochtends vroeg croisants + 's avonds afhaalpizza's. Men kan vanuit het app. niet binnendoor naar deze winkel. Het internet werkte goed voor 2 computers (lag er 2 dagen uit), dan kan men bij de bar van een ander wifi net gebruik maken. Men kan met een lift naar de gallerij in het centrum, waar alle winkels, bars en restaurants zijn, keuze genoeg. Het personeel is bij problemen behulpzaam. In het dorp is weinig vertier in de avond.

Appartement Soleil Vacances Résidence Ménuires info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Immeuble du Brelin, 73440