Chalet Skichalet Blanchot (vh. Carlina)

Chalet
Weer vandaag2°-4°
Chalet Skichalet Blanchot (vh. Carlina)
8,4

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Skichalet Blanchot (vh. Carlina) voor je op een rij gezet:

40 reviews over Chalet Skichalet Blanchot (vh. Carlina) in het Nederlands

Echt genieten hier. Aan te bevelen.

Marieken Boelhouwer
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi chalet, direct aan de skipiste, bij leuke restaurants met grote terrassen. Hele goede sfeer hier. Eten was zeer goed in het chalet en alles was heerlijk schoon. Echt genieten hier.

Een uitstekend chalet. Zeer goed bevallen.

Ingeborg Horvers
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben nu voor de vierde keer een catered chalet geboekt bij touroperator en alle verwachtingen zijn weer helemaal waargemaakt. Het is een mooi chalet met vernieuwde badkamers/sanitair. Er is op het terras, naast de piste een jacuzzi. Het eten was heel goed. Ook voor de kinderen werd er eerder en ook anders gekookt. Qua locatie kan het niet beter. Op de piste gewoon. Echt top.

Goede organisatie en mooi chalet. Zeer tevreden.

Christel Musters
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en ruim chalet. We raden dit chalet zeer aan als je van ski-in/ski-out houdt. Het ligt op de piste. Het is een catered chalet en alles wordt uitstekend verzorgd. We boeken al vele winters bij touroperator en zijn zeer tevreden over alles.

Skichalets.nl

Uitstekende ligging op de piste. Fijn chalet.

Floris Spaninks
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel aardig ontvangst door de chaletstaf. Het zag er picobello uit, netjes en schoon. De ligging is echt super. Direkt op de piste, bij de skiliften. Ook was het eten heel goed verzorgd. Genoten hebben we weer bij ze.

Nooit meer

Bram de Jong
6-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De chaletstaf Micky en Mike zorgde goed voor ons!

Dit skichalets oogt op de foto's mooi echter zijn enkele foto's niet gemaakt in het chalet zelf. Alles is veroudert er zijn geen goede stoelen om buiten te zitten. Banken zijn versleten en de eettafelstoelen zijn net houten planken. Prijs kwaliteit is ver overtrokken. Bij andere organisatie zijn we een kijkje gaan nemen. Zelfde chalet veel mooier van binnen.

Heel goed was alles. Top gegeten ook!

Cees v. R.
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi huis met een perfecte ligging zo aan de piste. Mooi ook dat Reberty Village. Er is een goed adres vlakbij het chalet waar je lekker kunt eten tijdens de lunch. We hadden Mikki en Michael als chaletstaf en zij waren fantastisch. We hadden begrepen dat de chaletstaf die de eerste week van het winterseizoen het chalet runde niet goed was. Zij zijn dan ook vervangen. Misschien had de beoordeling die niet goed was betrekking op die chaletstaf. Want bij ons was alles perfect!

Hele leuke week was het....

Lilian Rotmans
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was weer heel gezellig met elkaar. Veel gelachen en geskied.

Hulde aan onze staf Michael en Mikki

Pascal van Ruth
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi chalet en het ligt prachtig aan de piste. Catered chalet concept was heel goed. Onze chaletstaf was geweldig, nogmaals bedankt Michael en Mikki.

• Ligging t.o.v. pistes10

Was weer heel leuk, als vanouds. Boeken al jaren bij touroperator en altijd is het goed verzorgd. Ga zo door, zal ik maar zeggen.

Boeken al jaren bij touroperator en nu weer top.

Karin van Gemert
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was heel goed. Het chalet ligt gewoonweg op de piste. Geweldige ligging. Je ski's trek je aan bij het chalet en je komt ook weer terug op je ski's bij het chalet. De jacuzzi is ook heerlijk. Staat aan de rand van de piste. Echt een hele mooie ervaring. We kunnen ons dus niet vinden in de eerdere negatieve ervaring. We boeken al jaren bij touroperator en we zijn zeer tevreden altijd. De chaletstaf is altijd heel aardig en koken top. Omdat we het allemaal zo goed vinden hier, hebben we voor komende winter weer een week geboekt. Tot dan!!!

Skichalets.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Skichalet Blanchot (vh. Carlina) in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Skichalet Blanchot (vh. Carlina) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.