Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence - Les Clarines voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement Résidence - Les Clarines in het Nederlands

Zeer comfortabele residence

heer Sittrop
31-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen bevielen uitstekend, waren schoon en zeer goed voorzien van materialen. Prima balkon op de zon, ligging dichtbij de pistes, fijn zwembad met jacuzzi, sauna en stoombad en goeie sportapparatuur. Kortom, absolute aan te bevelen!

Gereisd Met partner in maart 2015

Mooie appartementen dichtbij de pistes

Maarten
1-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier twee keer geweest. Dat zegt al genoeg! Appartementen zijn mooi en sfeervol. Lekker zwembad en wellness erbij. Pistes op loopafstand. Centrum door de vele voetgangersliften ook goed en snel bereikbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede appartementen, uitstekende voorzieningen!

Fam. Peek
29-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nette appartementen met in je appartement gratis wifi. Veel voorzieningen zoals zwembad, sauna, turksbad e.d. Alle basis dingen aanwezig, voldoende ruimte om te parkeren. Dicht bij de piste, even 100 mtr lopen, goed als opwarmertje. Skipas dichtbij te kopen, ook kleine supermarkt is dichtbij. Bedden zijn opgemaakt bij aankomst, schoonmaak is inbegrepen. Komen hier zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement

E. Westerhof
3-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn eind januari 2012 naar dit complex geweest. We hadden een drie-kamer appartement geboekt met baby-stoel en bed. Dit is een preferentie en wordt niet gegarandeerd maar bij aankomst was alles aanwezig. Het complex is modern, schoon en ligt niet ver van de piste af. De sherpa is om de hoek net als de ski-verhuur en het kantoor waar je je ski-pas kunt kopen. Via de receptie ie er een brood-service zodat je brood voor de volgende ochtend kunt reserveren. Verder heeft onze auto een weekje in de parkeergarage gestaan.

HEt enige naddel aan het complex vonden wij dat alle gebouwen niet met elkaar verbonden zijn en je dus buitenlangs moet lopen langs (in ons geval) glibberige sneeuwpaadjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi appartement voor fantastische skiweek

Fam. Stouten
15-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een mooi en ruim appartement met voldoende inrichting. Zeker goed gesc hikt voor een groot reisgezelschap. Vriendelijke en goed Engels sprekende receptie. Dit kom je niet vaak tegen in Frankrijk! Pluspunt waren de verwarmde skilockers per appartement. Op loopafstand van de piste. Een fantastisch appartement voor een mooie week. Groot minpunt was wel de schoonmaak. Het appartement was niet schoon toen we er in kwamen.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Ruud
3-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement is groot (voor vier personen), ligging ten opzichte van de pistes is goed, ligging ten opzichte van het 'centrum' is goed, skiverhuur en skipasverkoop is heel dichtbij. Appartement is netjes, goed onderhouden en niet te duur.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

geweldig appartement

Ine
1-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencomplex gebouwd in authentieke chalet-stijl. Ons 3-kamer appartement was ruim, twee badkamers, voldoende zitplaatsen in de woonkamer en een zeer compleet ingerichte keuken. Mooi details in afwerking en inrichting. In de kelder zijn er afsluitbare skilockers voor elk appartement. Vriendelijk behulpzaam personeel bij de receptie. Het appartement ligt dicht bij de piste en bij de gratis voetgangers-lift naar het winkelcentrum. Het is een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig appartement

natasjatalboom
9-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi, schoon en voor Franse begrippen ruim appartement. Volledig ingericht. Toegankelijk voor iedereen. Fijn zwembad. Op loopafstand van supermarkt en skiverhuur, pistes en diverse restaurants.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Top appartement!

M.van Leeuwen
6-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement, zoals al eerder gezegd alles is aanwezig. App. voor 6 met 2 volw.en 2 kind. en app.voor 8 personen bezet met 4 volwassenen en 2 kinderen. Heel veel ruimte en gezellig in gericht. Twee badkamers en geen probleem om beide douches lekker lang en tegelijk te gebruiken. We waren gewaarschuwd voor de franse slag in het algemeen maar dat is hier totaal niet van toepassing. Per persoon een grote badhandoek en een kleine handdoek en zelfs zeepjes in de badkamers. Alle comfort in het huis, grote woonkamer met grote eettafel, de banken niet heel comfortabel maar goed genoeg. Keuken met koffiezetapp.,waterkoker, grote combi magnetron, afwasmachine en zeer uitgebreid leuk servies. Twee grote balkons met uitzicht op de pistes. Mooi zwembad. Vanaf de piste kun je (bijna) tot het app. skieen. Prima restaurant net onder/naast het app. Niet in het centrum en dus lekker rustig. Zeker met een groep een aanrader. Mooi skigebied.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi en sfeervol

fam .weimar
2-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi en erg luxe sfeervol appartement, komen zeker hier nog terug.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2010

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence - Les Clarines in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence - Les Clarines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.