Appartement Résidence - Les Clarines

9Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte
  • 8.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence - Les Clarines voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

16 reviews over Appartement Résidence - Les Clarines

• 8heer Sittrop31-03-2015

Zeer comfortabele residence

De appartementen bevielen uitstekend, waren schoon en zeer goed voorzien van materialen. Prima balkon op de zon, ligging dichtbij de pistes, fijn zwembad met jacuzzi, sauna en stoombad en goeie sportapparatuur. Kortom, absolute aan te bevelen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Maarten01-09-2014

Mooie appartementen dichtbij de pistes

Wij zijn hier twee keer geweest. Dat zegt al genoeg! Appartementen zijn mooi en sfeervol. Lekker zwembad en wellness erbij. Pistes op loopafstand. Centrum door de vele voetgangersliften ook goed en snel bereikbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Fam. Peek29-03-2013

Goede appartementen, uitstekende voorzieningen!

Nette appartementen met in je appartement gratis wifi. Veel voorzieningen zoals zwembad, sauna, turksbad e.d. Alle basis dingen aanwezig, voldoende ruimte om te parkeren. Dicht bij de piste, even 100 mtr lopen, goed als opwarmertje. Skipas dichtbij te kopen, ook kleine supermarkt is dichtbij. Bedden zijn opgemaakt bij aankomst, schoonmaak is inbegrepen. Komen hier zeker terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 9E. Westerhof03-06-2012

Heerlijk appartement

We zijn eind januari 2012 naar dit complex geweest. We hadden een drie-kamer appartement geboekt met baby-stoel en bed. Dit is een preferentie en wordt niet gegarandeerd maar bij aankomst was alles aanwezig. Het complex is modern, schoon en ligt niet ver van de piste af. De sherpa is om de hoek net als de ski-verhuur en het kantoor waar je je ski-pas kunt kopen. Via de receptie ie er een brood-service zodat je brood voor de volgende ochtend kunt reserveren. Verder heeft onze auto een weekje in de parkeergarage gestaan.

HEt enige naddel aan het complex vonden wij dat alle gebouwen niet met elkaar verbonden zijn en je dus buitenlangs moet lopen langs (in ons geval) glibberige sneeuwpaadjes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Fam. Stouten15-04-2012

Mooi appartement voor fantastische skiweek

Een mooi en ruim appartement met voldoende inrichting. Zeker goed gesc hikt voor een groot reisgezelschap. Vriendelijke en goed Engels sprekende receptie. Dit kom je niet vaak tegen in Frankrijk! Pluspunt waren de verwarmde skilockers per appartement. Op loopafstand van de piste. Een fantastisch appartement voor een mooie week. Groot minpunt was wel de schoonmaak. Het appartement was niet schoon toen we er in kwamen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Ruud03-02-2012

Aanrader!

Appartement is groot (voor vier personen), ligging ten opzichte van de pistes is goed, ligging ten opzichte van het 'centrum' is goed, skiverhuur en skipasverkoop is heel dichtbij. Appartement is netjes, goed onderhouden en niet te duur.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Ine01-02-2011

geweldig appartement

Mooi appartementencomplex gebouwd in authentieke chalet-stijl. Ons 3-kamer appartement was ruim, twee badkamers, voldoende zitplaatsen in de woonkamer en een zeer compleet ingerichte keuken. Mooi details in afwerking en inrichting. In de kelder zijn er afsluitbare skilockers voor elk appartement. Vriendelijk behulpzaam personeel bij de receptie. Het appartement ligt dicht bij de piste en bij de gratis voetgangers-lift naar het winkelcentrum. Het is een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9natasjatalboom09-01-2011

geweldig appartement

mooi, schoon en voor Franse begrippen ruim appartement. Volledig ingericht. Toegankelijk voor iedereen. Fijn zwembad. Op loopafstand van supermarkt en skiverhuur, pistes en diverse restaurants.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9M.van Leeuwen06-01-2011

Top appartement!

Prachtig appartement, zoals al eerder gezegd alles is aanwezig. App. voor 6 met 2 volw.en 2 kind. en app.voor 8 personen bezet met 4 volwassenen en 2 kinderen. Heel veel ruimte en gezellig in gericht. Twee badkamers en geen probleem om beide douches lekker lang en tegelijk te gebruiken. We waren gewaarschuwd voor de franse slag in het algemeen maar dat is hier totaal niet van toepassing. Per persoon een grote badhandoek en een kleine handdoek en zelfs zeepjes in de badkamers. Alle comfort in het huis, grote woonkamer met grote eettafel, de banken niet heel comfortabel maar goed genoeg. Keuken met koffiezetapp.,waterkoker, grote combi magnetron, afwasmachine en zeer uitgebreid leuk servies. Twee grote balkons met uitzicht op de pistes. Mooi zwembad. Vanaf de piste kun je (bijna) tot het app. skieen. Prima restaurant net onder/naast het app. Niet in het centrum en dus lekker rustig. Zeker met een groep een aanrader. Mooi skigebied.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9fam .weimar02-01-2011

mooi en sfeervol

mooi en erg luxe sfeervol appartement, komen zeker hier nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Appartement Résidence - Les Clarines info