Chalet Michelle et Annabelle

Chalet Michelle et Annabelle

6.1Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Menuires

Op vakantie geweest naar Michelle et Annabelle?

6.1Voldoende

• 8.4Ligging t.o.v. pistes
  • 4.8Inrichting
  • 5.2Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info

7 reviews over Chalet Michelle et Annabelle

• 10sneeuwhelm25-03-2013

Veel verbeterd = topchalet!

Het chalet is ten opzicht van ons vorige bezoek volledig opgeknapt en dat is merkbaar! Het is nu voor minder personen geschikt (14) en wordt als catered chalet aangeboden. Mooie nieuwe badkamers, gezellige woonkamer en direct aan de piste! Bovendien top chaletstaf. alles bij elkaar super dus!

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8astrid de snoo21-04-2012

mooi vrijstaand chalet

het chalet is rustiek ingericht,de keuken is nieuw en van alle gemakken voorzien dubbele grote gasoven en aparte magnetron, het uitzicht vanaf het balkon is schitterend en zonnig, en direct aan de piste zodat je direct de trois vallees in kan. ideaal voor groepen of diverse families het chalet is rustig gelegen in een mooie wijk. het is een knus familiair chalet.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 6V. Fleurke14-01-2007

Huis wordt aangeboden voor 18 personen, maar dit is veel te veel. De 4-p. kamer bevat bijvoorbeeld helemaal geen kasten, er zijn geen grote pannen, de keuken is klein en de zithoek in de kamer heeft slechts 8 zitplaatsen. Verder is er geen aparte ruimte voor ski's en skischoenen. Wel was er voor onze groep een goed kinderbedje geregeld. Dankzij de goede ligging tov de piste nog een krappe voldoende.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in januari 2007

• 3Menke02-03-2006

Michelle Annabel voldoet niet aan de verwachtingen. Keuken is net geschikt voor 2 personen. toen wij aankwamen was het chalet erg stoffig en zeker niet schoon. Op de bedden lagen paardendekens en de douche beneden kon je amper in staan. Heel veel dingen waren stuk zoals de stofzuiger een stang bij de keuken viel spontaan naar beneden en zo kan ik nog wel even doorgaan. De communicatie met Sportura slecht, er valt met die mensen niet te praten. Toen wij uit het chalet vertrokken hebben wij iemand laten komen om het chalet te laten controleren om bij terugkomst niet voor verrassingen te komen staan. Een handtekening dat alles goed was en Sportura presteert het om 50 euro in te houden omdat het niet schoon genoeg was. Dit noem ik een slechte organisatie je bent nooit zeker van je borg Dit was onze bevinding van Sportura en chalet Michelle Annabel

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2005

• 3Menke02-03-2006

Dit chalet van sportura kwam totaal niet in overeenstemming met wat in de boekjes staat. Komt nog bij dat met Sportura niet te communiceren valt, eerst over de reissom en later over de borg. Wij kwamen in het chalet, de stofwoken vlogen om je oren wc's niet schoon, geen dekbedden maar paardendekens, een aantal spullen waren stuk, geen skihok voor je spullen dit moest allemaal op de slaapkamer en een keuken voor 2 personen. Toen wij weg gingen hebben wij alles schoongemaakt e hebben het laten controleren handtekening gekregen dat alles goed was, maar wat gebeurt toen de borg terug betaald moest worden hielden ze nog 50 euro in omdat het volgens Sportura niet schoon genoeg zou zijn. Jullie begrijpen hoe boos wij zijn. Voor ons nooit geen chalet meer van Sportura of chalet travel volgens ons is dit een organisatie

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2006

• 7Reggy11-02-2006

Keuken aan de kleine kant, sanitair was prima.Chalet was bij aankomst wel vies; stofzuiger was defect.Geen behoorlijke opbergruimte voor de ski's en de schoenen.Chalet is sfeervol en ligt prima ten opzichte van de pistes. Bijkomend voordeel is dat de kamers voorzien zijn van eenpersoonsbedden.

Gereisd in februari 2006

• 6M.B.11-01-2006

Van tevoren diverse onduidelijkheden en slechte informatie, geen plattegrondje niks konden ze van tevoren opsturen. Over het chalet zijn wij ook niet erg te spreken, de luxe van 4 sterren is ver te zoeken. Het was niet schoon! De keuken was echt heel klein, je moet er koken voor 18 man!! Geldt ook voor de badkamer. En dan geen bergruimte voor skispullen! waar laat je 10 paar skischoenen en jassen, in de woonkamer? gezellig! Ligging is goed, vooral als je geen kinderen mee hebt, je skiet zo van en naar het chalet. Wij hadden kinderen met wandelwagen, dan loop je een stuk om. Als je even boodschappen moet doen is het ca. 10 min. lopen naar de lift die je naar de winkels en restaurants brengt. De yeti-bar ligt beneden bij die lift, erg gezellig. Ook vallen de prijzen in de restaurants erg mee. Broodjes en hout worden aan de deur gebracht.

Gereisd in januari 2006

Chalet Michelle et Annabelle info