Appartement Les Residences Des Menuires

chrashie
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

We dit gevonden via Skibed, een club uit Belgie oid. Dit zou een appartementen complex in de buurt moeten zijn. Goed, het filmpje op hun website zag er goed uit, dus als last minute geboekt. We kwamen terecht in La Biellaz. Als je hier de volle mep voor had betaald, had je je flink opgelicht gevoelt. Wat een bouwval en niet alleen onze kamer, maar ook die van anderen, zo hoorde. We zijn best gewend aan primitief vanuit Les Arcs, Plagne Bellecote en Valmeneir, maar dit sloeg alles. Zie foto's bij La Biellaz. Werkelijk schandalig dat ze hier hoogseizoen 1000+ euro's voor durven te vragen. Je bent echt niet goed wijs als je hier boekt, tenzij je echt wanhopig bent om te ski-en. Skikluisjes ruimte zag er ook niet uit. Enige voordeel is dat je zo op de piste zat naar beneden. Lange wachtrijen bij Val Thorens

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Appartement info

• AdresQuartier Reberty 1850 73440(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Les Residences Des Menuires

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Residences Des Menuires in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Residences Des Menuires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.