Appartement Les Cristaux

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Les Cristaux

• 8S. Kursten06-03-2017

Aanrader!

Wij hebben eind febr 2017 met 2 gezinnen en in totaal 8 personen in een 8-10 p appt van les Christaux vertoeft. Het is ons heel goed bevallen. Je bent binnen 5 min lopen op de piste en via de stoeltjeslift Bettax kom je bij alle andere liften en pistes. Terug kun je skien tot aan het appartement. Heerlijke broodjes op <3 min loopafstand. Een mooie en complete nieuwe keuken, veel keukengerei, twee nette badkamers en slaapkamers met kasten. Ruime huiskamer met hoog plafond. Skiverhuurwinkels vlakbij. Supermarktje op 10 min loopafstand. Wij hadden een lekkage van de badkamer boven, maar zagen geen plekken dus denken dat het echt net was ontstaan. Verder geen last van gehad, drupte beetje in keuken. Ski's en evt ook ski schoenen konden in kelder. Wij hebben de schoenen meegenomen in het appartement omdat de kelder niet verwarmd leek. Enige nadeel was dat er maar één bank was en dat deze een harde achterkant had. Tip is om zelf wat extra kussens mee te nemen. Hebben wij ook gedaan omdat we het op de foto's al zagen...

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 7AK21-05-2012

Goede ruimte, paar dingen waar je op moet letten

In de winter van 2012 hebben wij een week vertoefd in een appartement van les Cristaux. Met z'n vieren hadden wij goed de ruimte in een zespersoonsappartement, met zelfs twee badkamers en een ruime keuken. Ook de slaapkamers waren goed en alle ruimtes waren schoon. Vanaf het balkon een prachtig uitzicht! Er zijn een paar dingen waar je op moet letten bij het boeken van dit appartement: - het ligt best ver van het dorp, maar je kunt het wel lopen - het ligt wel enigszins aan de piste, maar de piste waarvan af je naar het appartement kunt skiën ligt niet op de doorgaande route en is alleen te bereiken via een extra stoeltjeslift. - het wifisignaal is erg zwak en onregelmatig. - er zijn geen dekbedden, alleen lakens en 'wollen' dekens. - om de hoek van het appartement zit een gezellig restaurant-pizzeria. Wij hadden via onze reisaanbieder daar ook voor de gehele week het diner besteld. Dit kun je echter beter plaatselijk regelen met het restaurant, dat is veel goedkoper.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0mfdl19-02-2012

Niet over nagedacht

Wij huurden een 6K appartement. De gang is huge, maar neemt veel M2 in. De slaapkamers zijn klein en verschillend qua grootte. Hoe verdeel je de kamers? Er is nauwelijks of geen kastruimte. De tweepersoonsbedden hebben één groot matras en dat is keihard. De kamer van dit 12 persoons appartement heeft 6 zitplaatsen, onhandig. Er zijn geen dekbedden maar alleen stoffige dekens. Diverse dingen in het appartement waren kapot. De receptie zit aan het andere eind van het dorp waardoor dit wat lastiger op te lossen is. Wifi is veel te zwak. Afstand tot skipiste is goed, je kunt terug skiën, maar je zit wel verstopt in een hoek in het skigebied. Even snel wegskiën en snel weer terug om even te lunchen of voor een kop koffie is minder handig.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7dr.peter17-11-2011

Veel ruimte slecht onderhoud

Met zijn 4-en, ouders zoon en partner in maart 2011 een week verbleven. Met zijn vieren een zee van ruimte, 2 slaapkamers, 2 badkamers. Wij zaten in Christaux-2 en hadden in de kelder Sauna en Hamam, heerlijk na het skieen en steeds prive! Zou ook een zwembad moeten zijn maar niet gevonden. Echter TV is een ramp 3 franse zender en verder niets, WIFI minimaal ontvangst, handel koelkast ging direct kapot; dit alles de tweede dag gemeld, zonder enige reactie. Aan de overkant bij de Pizzeria elke dag brood te krijgen is,wel eerst bestellen. De sleutel bij het office in het centrum onder de "skibrug"ophalen, spreken geen woord over de grens maar ja het blijft Frankrijk. Wij hebben ergens onderweg in de buurt van Chambery in een dorp boodschappen gedaan voor de hele week, want de winkels liggen in het centrum en dat is toch een stief kwartiertje lopen. Het sneeuwpad loopt vlakbij langs, wel even klauteren, zo ook als je in de middag terug komt. Maar je kunt om de hoek ook met de bus.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 10Verkerk19-01-2011

Zeer mooi en groot!

Het is een zeer mooi en groot appartement! Eindelijk een keer waar voor ons geld! Het enige wat ik kan bedenken is dat het een beetje buiten het dorp ligt. We waren met een kleine baby en als je dan naar het dorp wilde moest je echt met de auto. Lopend was net iets te ver. Het appartement ligt op 50 meter lopen van de piste. Brood is er wel te bestellen en af te halen om de hoek. De hammam en de sauna waren ook heerlijk. We zaten met z'n 6en in een 8-persoons appartement en dat was wel lekker dan hoefde er iig niemand op de bank/woonkamer. De slaapkamers zijn erg ruim en er is meer dan voldoende kastruimte. De twee badkamers waren ook goed. Een met douche en een met bad. We hebben een hele leuke week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8monique27-02-2010

prettig appartement,zeker een aanrader

We hebben met onze vrienden na vele jaren wintersport in oostenrijk te zijn wezen skieen een nieuwe franse ervaring opgedaan. eerste dag was effe wennen...effe zoeken naar sleuteladres maar door vorige beoordelingen snel gevonden,alleen jammer dat de sleutel pas laat in de middag beschikbaar was. Appartement type 300 was prima, graag wel in folder vermelden dat er een slaapkamer zich op de entresol is en dus niet echt geschikt voor volwassenen (privacy is dan minder ) Appartement was naar horen zeggen voor franse begrippen erg ruim...niets te klagen dus , goede parkeer gelegenheid bij de appartementen. Wij hebben een super vakantie gehad,zeker voor herhaling.....

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Fam. B.21-02-2010

Fantastisch appartement

Wij hadden een appartement voor 10 personen waar we met 8 personen in verbleven. Het appartement is héél ruim, mooi ingerichte keuken, twee badkamers en een apart toilet. Verder hadden we nog twee balkons en toegang tot de jacuzzi en turks stoombad.

Dit appartement is een echte aanrader, nog maar weinig appartementen in Frankrijk die zo ruim zijn tegengekomen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 9Gijbels16-04-2009

zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtige chalet,met heel veel ruimte,heel proper,bedden opgemaakt bij aankomst.Broodservice gratis geleverd.Parking voor de deur,afhalen van de sleutel wel wat moeilijk..Beneden jacuzzi met stoombad (mits reservatie)We waren met 2 gezinnen in en 10 persoonschalet, heel ruim! Gewoon super!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8K. de Kruijf08-04-2009

super vakantie

Van 14 tot en met 21 februari op wintersport gegaan naar Les Menuires. We zaten in Appartement 2, met een mooi appartement op de eerste etage. Zoals in de vorige recenties al vaker genoemd was het zoeken van de sleutel beetje lastig, dus voor de volgende bezoekers hier de beschrijving: Ga naar het centrum, er is een groot langgerekt winkelcentrum. Er zijn verschillende ingangen, de beste ingang is deze bij de "skibrug" over de weg. Loop hier naar binnen en direct de stap af, beetje vieze gang en je loopt zo tegen het kantoor voor de sleutel uitgifte. De jacuzzi en het Turks stoombad is zeker een aanrader, even een dag van te voren reserveren en klaar is kees. Erg leuk om foto's te maken met je zwemkleding in de sneeuw. Kamers zijn goed verzorgd en ruim genoeg voor een weekje skiën. Er bestaat de mogelijkheid om elke ochtend verse broodjes te bestellen bij de plaatselijke bakker. SUPER service Ten slotte: Super accomodatie, Super skigebied, voor apreski moet je naar Oostenrijk.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8Lieke Otten15-03-2009

Heel goede accomodatie

Wij zaten met zeven volwassenen in een 4-kamerapp. Zeer ruim! Mooie badkamers. Goede bedden. Jacuzzi met uitzicht over de bergen, super! Zit ook een stoomcabine bij. Wel eerst reserveren. Bakker en pizzaria zaten op 20 meter loopafstand of een bakker tot aan de deur van je app. Skiverhuur zat naar het appartement. Het was 5 minuten lopen naar de piste, was goed te doen ook al waren wij gewend om normaal op de piste te zitten. Enige minpunt is dat je de sleutel bij aankomst in het dorp op moet halen omdat er geen receptie bij het appartement zelf zit. Als je wilt apresskien, moet je de bus nemen naar bijvoorbeeld Valthorens (of van Valthorens naar Les Menuires terug). Wij zijn zelfs een keer van Valthorens naar het app terug geskied, dat was een leuk avontuur!

Wij hebben een super vakantie gehad en zouden het iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in februari 2009

Appartement Les Cristaux info