Appartement Les Chalets Du Soleil

7.2Goed

• 7.2Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte
  • 8.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets Du Soleil voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

55 reviews over Appartement Les Chalets Du Soleil

• 9T.V27-04-2010

leuk kindvriendelijk hotel

Leuk hotel perfecte ligging tegenover de pistes. Heel erg kindvriendelijk, goede kwaliteit. MINPUNT :weinig variatie in het eten. En als je wilt eten in Val Torens met kinderen kan niet want het is 18+. M'n broer brook zijn sleutelbeen en kreeg goeie begeleiding naar een dokter. MINPUNT: het theater was een met de bar dus geen afsluiting van de shows. En je moest voor de shows zijn of niet.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 8Marie14-04-2010

Aan te raden

Gezellige club, toffe sfeer, perfect gelegen, lekker eten. Als er dan toch een minpuntje moet worden vermeld : de kamers zijn werkelijk té klein en mogen wel eens worden opgefrist. Voor de rest : alles prima in orde. Een aanrader. Club Med kwaliteit en een geweldig goede en toffe sfeer in de club.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8Annemieke31-03-2010

Les Menuires

Groot chalet voor 9 personen, je hebt alle ruimte, een open haard in de woonkamer, ieder een eigen badkamer top, scheelt weer wachten!!Heerlijk balkon op het zuiden. Nadeel is dat je zoveel trappen op moet lopen, om bij je appartement te komen.(toegang tot de piste was ook niet echt eenvoudig te ijzig)Ski gebied is voor ons erg groot, (voor de kids het walhalla) kortom wel een leuke vakantie gehad, maar de volgende keer gaan we toch naar een iets kleiner gebied.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 8R.Smeets09-02-2010

Prima prijs/kwaliteit!

Wij hebben met 8 mensen in chalet Anna (app. 4) gelogeerd, is erg goed bevallen! Veel (privé-)badkamers en een hele ruime woonkamer met prima keuken. Daarnaast ligt het heerlijk aan de piste, anderhalve trap op en je staat op de beginnerspiste. Er is een supermarkt (sherpa) vlakbij, maar in het dorpje is een grote supermarkt en zijn de prijzen +- 100% lager... dus als je geld wil besparen neem je even de gratis skibus heen en weer.

Eigenlijk was er maar één minpunt aan het appartement: de matrassen. Dat waren van die gedateerde spiraaldingen... niet altijd even prettig voor iedereen. Maar ook weer geen wereldramp natuurlijk. Je kunt er overigens één wisselen met het uitschuifbed in de huiskamer, die is beter.

Al met al een geweldige kwaliteit voor de prijs die je ervoor neerlegt, als je betere kwaliteit wilt moet je meestal toch fors in de buidel tasten (of genoegen nemen met een kleiner skigebied natuurlijk)

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 6bas02-02-2010

nooit meer

het is een vies hotel der word niet goed schoon gemaakt.! der wordt alleen frans gesproken 2 mensen in het hele hotel kennen engels.! Eigen volk gaat eerst en dan der rest een keertje het is echt een af rader.! de roest zin in de bad kamer.! we hebben een test met een vlieg gedaan bij dag 3 en dag 7 zat het er nog.! kijk maar naar de foto's eten is goed alleen vaak koud

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Sascha Meijer14-01-2010

GEWELDIG

We gaan al drie jaar naar dit appartement met 6 volwassenen. En echt super veel ruimte in de appartementen. We hebben de afgelopen 2 jaar in een appartement gezeten voor 8 personen. Hadden 3 badkamers en 4 slaapkamers. In de keuken ontbreekt werkelijk niets! De appartementen zien er netjes verzorgd en schoon aan bij aankomst. De ligging is gewelding. Je stapt naast je appartement op je skies en visa versa echt helemaal top. Het is dat het momenteel nog niet mogelijk is om de boeking voor volgend jaar te maken, maar we gaan zeker volgend jaar ook weer voor de 4e keer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Veerle04-01-2010

Heel erg goed chalet

Mooie, ruime chalets. Heel goed uitgebouwd. Leuk is dat iedereen zijn badkamer heeft. De chalets liggen heel dicht bij de pistes en dit is een enorme troef! Je kon letterlijk binnen skiën. De chalets liggen heel rustig, helemaal bovenaan in Les Menuires - Reberty 2000. 2 bochtjeslager (3 minuten stappen) is er een supermarkt. Dus dat is makkelijk. Voor het chaletje stopt er om de 20 minuten een busje dat je gratis van en naar het centum van Les Menuires brengt. Wij hadden geen last van trappen, want hadden het eerste chaletje.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 9J. Bax30-08-2009

super ligging

Helemaal bovenin gelegen en je stap zo vanuit de voordeur rechtstreeks op de piste. De appartement zijn netjes ingedeeld maar wel redelijk krap. Pak altijd een een iets ruimer appartment. Door het vele hout en de openhaard is het wel gezellig. Ben hier nu 2 keer geweest en voor de echte fervente skier perfect voor vetier of overige zaken moet je wel de auto pakken.

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 5Naudts19-04-2009

Vuil, smerig, enzv

Perfecte ligging en daarmee is alles gezegd personeel is allergische aan water en schoonmaken, elke tafel stoel plakt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 9Jean-Paul Roels01-04-2009

Top lokatie lekker groot

Minimale inrichting wel gezellig. Ideaal gelegen tov piste. ski in en uit!

Wel ff sjouwen met de bagage naar het appartement

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Appartement Les Chalets Du Soleil info