Appartement Les Balcons d'Olympie

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Les Balcons d'Olympie

• 4angelique lijbaart12-11-2007

de ligging van het appatement is te ver van de pistes en vooral als er kleine kinderen met buggies bij zijn.het appatement zelf is ook niet voor herhaling vatbaar bijna alles was kapot wat met stroom te maken had.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in november 2007

• 8sandra01-04-2007

wij zijn in de krokus vakantie geweest en wij vonden het appartement prima .toch niet zo ver van de piste vond ik 3 minuutjes stappen je bent tenslotte nog altijd op een sport vakantie he .

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

• 6Vincent Moureau23-02-2006

Juiste beoordeling prijs/qualiteit!Je bent ver van pistes afgelegen, dus beetje wandelen voor skiërs! Appartementen zijn zeer zwak ! Veel manquementen ! Lift dikwijls stuk ! Kleine keukens ! Wij zijn al dikwijls gaan skiën maar dit heb ik nog niet meegemaakt ! Niet voor herhaling vatbaar ! Periode : 31/12 tot 7/1/06 De pistes en omgeving = SUPER !!! Beste wat er is aan keuze...zeker aanrader maar in ander appartement !

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2006

• Dit is 1 van de laagstgeleggen complexen in de wijk Preyerand, dus onder het centrum (La Croisette). Het complex ziet er fraai uit, de service is meer dan goed, en de inrichting was ook prima. Helaas is in de wijk Preyerand weinig te doen en ligt het complex ook niet direct aan de piste waardoor je dus aan het begin en aan het eind van de skidag een stuk moet lopen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2006