Appartement Les Alpages de Reberty

FrankrijkRhône - AlpsLes Menuires

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Alpages de Reberty voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 22 reviews

• 9.1Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

27 Reviews over Les Alpages de Reberty

• 8Erlijne07-03-2018

Ideale locatie

Het appartementencomplex ligt prachtig. Ideaal direct aan de piste en bij de skischool. Wij zaten met 8 personen in een 10-persoonsappartement. Dit was te doen, maar niet ruim. Als je overal dichtbij wilt zitten dan is dit de beste plek, maar het kost wel wat.

• 6Stijn26-03-2017

Goede locatie, matig appartement en veel te duur

Wij kozen dit appartement omdat het direct aan de piste ligt, de skilessen beginnen er voor de deur. Dat was inderdaad heel prettig. Er is ook een sportwinkel, supermarkt en restaurant vlak naast het appartement, wat heel handig is. Het gebouw ziet er sfeervol uit, met een mooie lobby. Het appartement zelf viel ons tegen, ondanks dat we geupgrade werden van een zes- naar een achtpersoonsappartement en maar met 4 personen waren. Het achtpersoonsappartemenet is absoluut niet geschikt voor acht personen en zelfs voor 6 personen niet comfortabel. Er is voor hooguit 6 personen fatsoenlijke zitplaats en de stoelen en bank zijn oncomfortabel. In de skilocker pasten ook maar net 4 paar skis. De keuken is rampzalig en bestaat alleen uit een kookplaat en gootsteen zonder enige afzetruimte. Koken is daardoor improviseren. De broodrooster, koffiezetter en het espressoapparaat konden we alleen op het kastje voor de tv kwijt. Opbergruimte voor de boodschappen was er amper. Een groot deel van het oppervlakte van het appartement bestaat uit de mezzanine, die alleen met een gevaarlijke steile trap te bereiken is (niet aan te raden voor kinderen). Deze mezzanine is aan een kant helemaal open, dus de mensen die daar slapen horen alle geluid uit de woonkamer. Het personeel is wel heel vriendelijk, en er zijn mooie welnessfaciliteiten. Toch vind ik dat de prijs veel te hoog is voor de kwaliteit van het appartement.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8heer Drissen14-03-2014

Mooi appartement, maar...

Iets kleiner gewend... chalets du soleil en chalets du soleil julietta zijn ruimer. heel net complex met voldoende faciliteiten. Zwembad mag wat warmer.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Matthieu20-01-2013

Prima!

Prima vakantie gehad, goede ligging tov. pistes, leuk ingericht, goede service en rustig. Ik vond alleen de temperatuur in het chalet (Les Bleuets) behoorlijk hoog, de hele week geen verwarming aan gehad! Goede broodjesservice aan de deur en supermarkt tegenover. Restaurant La Ferme is prima, goede lunch- en diner-opties. Ski-opslag ook prima dichtbij. Het zwembad en vooral de temperatuur in de ruimte van de spa was vrij koud, dit kan beter! Vriendelijke receptie waar je ook een fonduestel of gourmetstel kunt lenen. Goede verbinding met het dorp met gratis bus voor de deur, afstand tot dorp is te bewandelen, maar reken op een half uur. Er is gratis Wifi verbinding. Chalets liggen samen met receptie, ski-opslag, supermarkt in een soort straatje waarbij de auto geparkeerd kan worden in parkeergarage voor 60 euro. Ook buiten parkeren is mogelijk. La Ferme en piste is aan het einde van het straatje.

• 9J&H23-12-2012

Super ligging en prachtig ingericht penthouse

De appartementen liggen super ten opzichte van de pistes en het penthouse van touroperator is zeer compleet en gezellig ingericht. Lunchen, dineren of borrelen bij La Ferm is heerlijk. Vriendelijke bediening, lekker eten en gezelligheid.

• 9ML22-03-2010

totale ontspanning door inspanning

Al op veel plaatsen in Frankrijk geweest maar Les Alpages de Reberty is ideaal. App voor Franse begrippen groot maar boek een kamer extra indien budget het toelaat. Met 6 volw. in 3 kamer app is krap. Wij waren met z'n 3-en (2volw. 1kind) en dat was meer dan genoeg ruimte in 3 kam app. Extra douche en wastafel bij slaapkamer is fijn, schoon en onfrans lekkere douche. Alles prima schoon en ned zender (BVN) op de tv. De bedden sliepen heerlijk, de handdoeken waren groot en zacht. Qua lokatie kon het niet beter. Supermarkt met voldoende assorti, skihuur (skiset) en skipassen voor de deur. Nederlandstalige skischool om de hoek. Onze dochter van 5 had 4 uur per dag les, van 9-13. Allemaal prima geregeld. Jongere kinderen kunnen evt. ook in creche, wordt door touroperator met busjes geregeld. Skilockers erg ruim en paar meter van de piste. Prijs/Kwaliteit van Rest. Ferme de Reberty erg goed. Het zwembad was heerlijk en met 28 gr lekker warm. We hebben genoten. Skigebied super!

• 8Sel15-03-2009

Voor herhaling vatbaar...

Prachtige ligging t.o.v. de pistes. Uitstekend restaurant "La Ferme de Reberty", naast ons appartement. Zwembad was OK, de sauna daarentegen... Als regelmatige sauna-bezoekers konden we absoluut niet genieten van de sauna's. Er was een totaal gebrek aan toezicht. Qua hygiene: Het gebruik van een handdoek in de sauna leek meer een uitzondering dan de regel... Voor mijn part steekt men de energie voor het verwarmen van deze sauna's veel beter in het verwarmen van de opbergkasten voor de ski's. Onze ski-schoenen waren 's ochtends absoluut niet opgedroogd! Verder, qua skigebied, absoluut perfect, ondanks de wachtrijen elke ochtend aan de eerste liften.

• 10familie04-03-2009

Beste locatie

De ligging is echt Super! Direct aan de piste en het restaurant. Ideaal met kinderen. Wij zijn hier nu twee keer geweest en niet de laatste keer. Omdat het restaurant aan de piste ligt kun je hier in de ligstoelen met de kids de hele dag buiten zijn. Drinken bij het restaurant en eten is niet te duur. Zwembad is wel wat een de koude kant. De accomodatie is heel goed. Eerste keer met 8 personen en 3 kids in een appartement voor 8 personen. Dat was behelpen maar het is allemaal goed gegaan. We hadden speciaal gevraagt om een kamer met bovenverdieping omdat we 3 kinderen bij hadden, dan heb je meer ruimte dan als je een kamer met een cabine hebt. Dit hadden we de tweede keer met 7 man en 2 kinderen. De cabine is dan een stapelbed met een gordijn ervoor en dat is voor hele kleine kinderen te rumoerig om te slapen. Eigenlijkis het beste om met 6 personen een 8 persoonskamer te hebben dan heb je ruimte genoeg, het is maar net wat je buget toelaat.

• 8Carl Theys30-03-2008

Weekje geweest met 29 personen , verdeeld over 4 appartementen . We hadden wat schrik voor Frankrijk gezien we normaal elk jaar een hotel nemen in Italië voor de skivakantie . Een appartement met 2 slaapkamers en een mezzanine is ruim genoeg voor 6 personen (8 zal nipt zijn.). Wel gevaarlijke trap en geen verluchting in toilet en badkamer . Zwembad , sauna , hamman , ... alles is in orde . Zeer lekker restaurant La Ferme de Reberty naast de appartementen . Te vermijden : restaurant l'Etoile : zeer duur prijs/kwaliteit , zeker de wijnen .

• 9Hans20-03-2008

Wij waren hier de periode van 28/12/07-06/01/08. Vlak bij de pistes (aan de voorgevel van de chalet, kon je je bord/ski's al aanbinden). Gezellige lobby, vriendelijke receptionisten die moeite doen om zowel in het Frans als Engels te praten. De kamer (vr 8 pers.) was aan de kleine kant, maar niet extreem. Eén kamer heeft een eigen douchehoekje. De badkamer heeft één lavabo (nog één in het douchehoekje van de aparte kamer te vinden), en een bad waar de doucheslang niet kan opgehangen worden. Mezzanine met 2 bedden, enkel 1 velux die niet open mag). In de living een zetel met een bedlade (Dit had beter een zetelbed geweest). De kopkussens vielen goed mee. Via de piste kan je naar beneden (Les Menuires dorp) wandelen (10 minuutjes), waar wel wat te beleven valt (ook op oudjaarsnacht). De berg terug oplopen via de piste is net iets lastiger, zeker op nieuwjaarsmorgen ;-).

Appartement Les Alpages de Reberty info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij