Appartement Le Villaret de Quartier de Preyerand

5.9Voldoende

• 7.9Ligging t.o.v. pistes
  • 5.3Inrichting
  • 4.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le Villaret de Quartier de Preyerand voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Le Villaret de Quartier de Preyerand

• 4Kim Keymeulen22-02-2011

LeS Menuires: Preyerand, appartement Grand Masse 2

Leuk ski gebied en mooie pistes. Appartement buiten en ski's aantrekken. Je vindt 2 ski verhuren in het gebouw. Vriendelijke mensen. Er is ook een winkel onderin het gebouw. Alles dichtbij dus.

Maar: toilet stond los en kwikkelde; douche aanzet knop viel er af, was half gekuist: vuile wc en vuile vloer; stof in de kastjes; enkele draadjes van het snoer van het elektrisch vuurtje waren niet geÏsoleerd. Ik vond het ook wel klein (ongeveer 15 vierkante meter?): ik weet dat het een goedkope vakantie is, maar je moest de tafel verzetten om het bed te kunnen openen en we moesten echt zoeken hoe we onze kleding gingen opbergen. We hebben alles ingepakt gelaten, want de kast zat al half vol met dekens en kuisgerief. Ook niet evident om kleding te laten drogen.

Maar wel een prachtig ski gebied. Ik kom daar terug skiën, maar wel in een andere setting.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8John Stam22-02-2011

Prachtig chaletachtig appartementencomplex

Oorspronkelijk een accomodatie geboekt in Les résidences de Preyerand. Echter bij aankomst kregen we, mogelijk door een overboeking, een appartement toegewezen in het complex Residence Les Balcons d'Olympie. Dit is een prachtig chaletachtig complex met modern ingerichte appartementen en een balcon op het zuiden, dicht bij de piste. Niet handig is dat de bovenste twee verdiepingen van het zeven verdiepingen tellende complex niet per lift bereikbaar zijn.

Over de verhuurbemiddelaar, Les 3 Vallées Immobilier, ben ik wat minder te spreken. Lange wachtrijen en gebrekkig Engels sprekend personeel. Bij aankomst in het appartement bleek de afvoer van de douche nauwelijks te werken waardoor de douchebak overliep. Hiervan melding gemaakt en een afspraak gemaakt voor een monteur. Deze is echter nooit komen opdagen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Jeroen Van Dyck16-02-2011

Fantastische accommodatie

De kamers waren proper afgewerkt, al het materiaal dat nodig was, was aanwezig. Een onvergetelijke vakantie waar je zeer veel kunt skiën! Een aanrader!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 0Steven Goos16-02-2011

alles goed behalve bed

in plaats van enkel een open klapbare bank zou het veeeel comfortabeler zijn moest er een stapelbed staan, zeker hoogte genoeg!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8koen laureysen07-03-2009

Mooi en proper

Echt een mooie vakantie gehad in Les Menuires, veel sneeuw en perfecte pistecondities. Le villaret licht vlakbij de liften die je naar het hoogste punt van Les Menuires brengen en van daaruit kan je dan naar Val Thorens skiën. Echt fantastisch, ik vind het skigebied mooier dan alpe d'huez

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009