Hotel Le Menuire

7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,2

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt aan de rand van het dorp, makkelijk naar centrum te lopen. Voor beginnende skiërs is het lastiger om van en naar het hotel te skiën, voor de gevorderder skiër geen probleem.

De kamers kunnen wel een verfje gebruiken, maar zijn schoon. Ontbijt is op z'n Frans, goed maar weinig keuze. Het personeel is vriendelijk. Diner is goed met veel streekgerechten.

Kenmerken

Absoluut geen 4* waard!!

Anneke
3-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel is echt dringend aan renovatie toe; kamer 220 is gewoon afgeleefd alsook het zwembad en de volledige ontspanningsruimte. Ontbijt heel pover en personeel totaal geen klasse! Al vele jaren naar Oostenrijkse 4*hotels geweest en dit is gewoon nog geen 3* waard!!

Geweldig genoten

Miranda Stolk
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, zeer vriendelijke eigenaren en vriendelijk personeel.

Het eten was super goed, goed gekruid, vlees en vis super mals. We hebben dingen op die we normaal niet zouden eten maar het was allemaal erg lekker. Het eten wat je krijgt is typisch Savoiye eten en daarvoor ga je tenslotte naar het gebied toe. Geen hollandse kost maar dat hoeft van mij ook niet op vakantie. Ontbijtbuffet met keuze genoeg, lekkere koffie al komt het uit een automaat. Er is een speelkamer met een playstation racespel, een pooltafel en diverse bordspellen. Er zit een heel mooi overdekt zwembad bij en wat fitnesstoestellen en een sauna. Enige minpuntje was de te erge chloorgeur in het zwembad. Alles was prima schoon.

Vanaf het hotel een klein stukje lopen of met de skibus naar de piste toe en 's middags kun je naar de overkant van de weg toe skiën of lopend of met de skibus terug. Vlakbij een supermarktje waar je van alles kunt halen. Al met al een geweldige week geweest in een leuk hotel.

Aanrader

Martijn
2-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, goed gelegen in een mooi skigebeid. Eten in het hotel was goed. Ontbijtbuffet was ook prima, vriendelijk personeel.

Kamers zijn niet al te groot, onze kamer had een badkmaer zonder douch, docuh kon enkel in het bad. Bedden waren hard.

De wet van Murphy?

Wim en de rest
19-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

De infrastructuur was in orde en in verhouding tot de prijs. Een vriendelijker ontvangst konden we niet krijgen. Ons skimateriaal had een professionele opbergruimte. Van de maaltijden hadden we beter verwacht. Iemand die afweek van het aangeboden menu, kreeg opgewarmd eten van een paar dagen daarvoor. Als sla kregen we enkel groene sla. Als groente voor alle diners herinnerig ik me meestalen 2 gestoomde mini trostomaatjes. De afkruiding van het eten was extreem onvoldoende. De kinderen kregen dezelfde desserts als de volwassenen, ijs bereidt met whiskey enz. Vragen om extra brood of drinken werd met tal van fouten opgevolgd. Het ontbijt was eentonig over de ganse lijn en zeer beperkt qua aanbod. Om het tekort op te vangen van de keuken gingen we eens uit eten en legden we het half-pension naast ons neer. Verder wil ik het er niet meer over hebben.

Geweldige week

Fam Geurtse
25-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gezellig klein hotel, vriendelijke mensen. De kamers, douche en toilet klein maar schoon. Het ontbijt is prima en 's avonds een keuzemenu. Uitstekende keuken en bediening voor een 3 sterren hotel. Skigebied geweldig met 600 km afdalingen. We gaan al 30 jaar op wintersport en dit was een van de mooiste. Mede omdat we de hele week zon hadden met goede sneeuw. We gaan hier zeker nog eens naartoe.

prima plek

m.dekort
22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

een prima hotel, een klein stukje lopen naar de piste. Goed en lekker eten, gelukkig geen patat e.d., heerlijke toetjes.

Schone en ruime kamer. Gezellige bar.

Om nog een keer naartoe te gaan.

Aanrader!

Frank
20-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, kort bij de pistes. Vriendelijk personeel en ´s avonds zeer goed gegeten. Hotelkamer is oke, alleen de badkamer viel een beetje tegen (douche moeilijk op temperatuur te krijgen en een ielig straaltje). Al met al een aanrader!

prima hotel

Inge Schaap
9-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

eerste keer wintersport in frankrijk.

Prima ervaring. erg vriendelijk personeel. lekker eten. goede kamer.

een aanrader

Inge (bezocht met partner)

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig, knus, kleinschalig familiehotel met supervriendelijk personeel en een prima service. Een goede lokale keuken met meerkeuze menu uit meestal 4 of 5 gangen (apart kindermenu) Verwacht alleen geen frites en snitzels. Schone en goede kamers. Aan de rand van Les Menuires met een prima (gratis) busverbinding naar de piste. Al met al een prima keuze.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Menuire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Menuire in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Menuire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.