Appartement Le Hameau des Airelles

Appartement Le Hameau des Airelles

• Ligging t.o.v. pistes7,6

4 tips over Appartement Le Hameau des Airelles

Running, 9-2-2015
Huur een haardroger aan de receptie, neem een euro muntje mee voor de locker bij zwembad.
Richard, 17-2-2013
Op tijd uit je parkeergarage rijden bij vertrek ivm ijs op zeer schuine uitrit.
Afke Zijlstra, 20-1-2013
Als je een lichte slaper bent, neem oordoppen mee! Onder deze appartementen zit een restaurant genaamd Le Chalet, hier kun je 's ochtends zelf je broodjes halen, niet duur en dus vlakbij. Je kunt ook gebruik maken van de broodjesservice, maar dan moet je iedere dag hetzelfde bestellen. Een supermarkt is op loopafstand (kleinere Carrefour), wel behoorlijk prijzig.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Hameau des Airelles voor je op een rij gezet:

Craampje, 4-4-2012
Voor een redelijke prijs lekker eten op de piste bij het restaurantje bovenaan skilift Masse 1.