Appartement

• Ligging t.o.v. pistes6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Hameau des Airelles voor je op een rij gezet:

37 reviews over Appartement Le Hameau des Airelles in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig en net appartement met behulpzame receptie medewerkers, die goed Engels spraken. Ook handig was de broodjesservice iedere ochtend en evt. kon je s'avonds steengrill, kaasfondue of Tartiflette bestellen incl. pannen en verlengsnoeren! Goed geregeld allemaal! Het is alleen niet zo dat alle appartementen aan de piste liggen. Bij sommigen moet je eerst een klein stukje omhoog klimmen en bij terugkomst ook een klein stukje lopen, wat wel erg goed te doen is. Prijs kwaliteit is goed! (Wij gingen in het hoogseizoen.)

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Mooi complex, tikkie prijzig

Ronald
30-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartementen complex met meerdere gebouwen. Net zwembad met een prima sauna en dergelijke in één van de gebouwen. Toegang tot de piste was vanuit ons gebouw nog wel een steil klimmetje, dus goede warm-up... Daarna een vrij vlak stuk dat volgens mij irritant is voor snowboarders wat over gaat in een beginnerspiste naar de Bettex lift, vanaf daar kon je overal heen in het gebied. Ligging is aan de rand van Les Menuires, er rijdt een pendelbus als je geen zin hebt naar de meer centrale delen te lopen.

Enige nadeel is de m.i. vrij stevige prijs voor het gebodene.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Prachtig wintersport appartement

Antoon
5-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goeie gratis busverbinding naar het centrum, vanuit het appartement stukje lopen en dan de piste op, terug skieën tot de deur. Mooi ingericht appartement. Geen wifi in het appartement en wisselende wifi verbinding bij de receptie, waar een goeie lounge is.

Gereisd met partner in februari 2016

D-reizen

Netjes, stijlvol en goede locatie!

Running
9-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een erg mooi apppartementen complex. Een aantal gebouwen in Savoyarde chalet stijl wat op zich al een dorps karakter geeft. De ruime appartementen zijn netjes en volledig, en in Savoye stijl ingericht. Wij hadden een 6p. appartment met 4 personen, en daarbij ook 2 badk. met douche/bad en wastafel, en 1 apart toilet. De receptie is gezellig, ruim, netjes en super vriendelijk goedlachs personeel wat ook vloeiend engels spreekt, niets is teveel gevraagd, 'avec plaisier!'. Het zwembad, dubbele sauna en dubbele stoomcabine (Hammam) zijn schoon en perfect onderhouden. Het zwambadwater wordt zelfs dagelijks gecontroleerd!

Het gehele complex ligt direct naast de piste Bettex, de lift eindigt voor de deur vd receptie. Je hoeft max 100mtr te lopen naar de piste en vanaf het skigebied kom je ook weer direct skiend op datzelfde punt terug. het centrum kun je lopen via de hoofdweg (bergje op naar centrum) of binnendoor en dan via de gratis voetgangerslift, of je pakt de gratis bus (elke 20min)

Gereisd met vrienden in januari 2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

De laatste 5 jaar dat ik op vakantie ben geweest voor ongeveer dezelfde prijs is dit wel het beste appartement. Meer ruimte dan dat je van frankrijk gewend bent, vaatwasser, tv, zwembad, turksstoombad, sauna. Maar het belangrijkste was dat alles netjes was en het deed. Normaal gesproken moesten we minimaal 1x pw naar de receptie om iets te regelen wat het niet deed, maar alles naar behoren.

Ook de dames van de receptie werkte hard en vertelde bij de bruikbare info. Als je toevallig langs de receptie liep was er altijd een lach. ipv stress ofzo. Wij gaan zeker nog eens terug.

Enige minpuntje was mogelijk dat je wel na 30 meter op de piste staat maar dat als de pistes van slechte kwaliteit zijn je toch mogelijk een bus moet pakken naar het centrum omdat het appartenmentencomplex iets lager licht dan les menuires centrum.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Leuke plek

richardkraal
11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met een groepje van 4 mannen hier een weekje gezeten in februari 2013.

Nette appartementen, alles wat je wenst is aanwezig. Er is geen tv / wifi.

Supermarkt is een paar minuten lopen.

Je kan vanaf de receptie zo de piste naar beneden en pak je een liftje richting het grote gebied. Daarna kan het feest beginnen, je kan alle kanten op en grote dagvullende trips maken. Terugkomen is ook geen probleem.

Bedden zijn klein, maar goed, badkamer is ook netjes.

Zwembad en Sauna zijn netjes

Gereisd met vrienden in januari 2014

• Ligging t.o.v. pistes8

De appartement liggen net iets verder van het centrum maar ze zijn heel makkelijk te bereiken. Er is een gratis shuttle bus maar er start ook een piste aan de appartementen. Om het heel gemakkelijk te maken eindigt er ook een lift aan. Te voet sta je er ook in 15 min.

Wij hadden een appartement voor 4 met 3 personen. Dit was voor ons ruim genoeg maar met 4 zou het toch te krap geweest zijn. De matrassen vonden wij goed. Personeel was super vriendelijk.

Wel jammer dat er moet bijbetaald worden voor schoonmaakmiddelen.

Zwembad was goed onderhouden maar water mocht juist iets warmer zijn voor ons. Sauna en stoombad wel goede temperatuur. Fitness was ook goed.

Kot voor de skiën droogde wel niet goed maar goed dat het per kamer afgesloten was.

Wij zouden er nog terug gaan.

Gereisd met vrienden in april 2014

Would not stay here again.....

Luuk Reijnders
17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

The double bad was a "wooden box" with a single mattress. Not cosy and not comfortable. Pool and pool area is dirty and over used. Extra charges for everything incl. TV. Definitely not worth 1100 EUR a week.

Would not recommend this to anyone.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Inrichting en service erg sober

Richard
17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartementen zijn prima afgewerkt, als chalet, maar de inventaris is erg sober. Alsof het uitgangspunt is dat je de boel afbreekt. 6-persoons, met maar 4 stoelen en 1 zit-slaapbank!? Voor 41 euro pw krijg je maar een 19 inch-TV. Gelukkig wel met HDMI voor een mediaspeler. Zwembad en fitness waren prima, maar in ander gebouw. Ook prima matrassen, maar met ouderwetse dekens. Prima badkamers. Er worden helemaal geen schoonmaakmiddelen meegeleverd, behalve een theedoekje. Receptie vriendelijk, maar begreep niet dat we een 2e vuilniszak nodig hadden halverwege de week.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Prima appartementen aan de piste - goede prijs

Afke Zijlstra
20-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in de 2e week van januari 2013 in deze appartementen geweest. We hadden een 4-kamer appartement met 8 personen. Dit is wel nodig qua ruimte! Deze appartementen hebben 2 badkamers, maar slechts in 1 badkamer een aparte douche. In de andere badkamer is een douche in bad, maar daar kun je eigenlijk niet lekker douchen, want er is geen ophangconstructie voor de doucheslang. Verder zijn de slaapkamers erg klein, de bedden te kort voor ons Nederlanders en is het appartement zeer gehorig!

De appartementen zijn echt in de buitenwijk van Les Menuires gelegen, maar op zich is het centrum goed te belopen. Je kan bovenlangs (ca. 25 minuten), of onderlangs via een gondeltje, die je in het centrum uit zet (ca. 20 minuten). Tijdens ons verblijf konden we tot aan de skilockers van het appartement skieën! Vanuit Les Menuires kon je via de pistes Violette en Bettex zo bij het appartement uitkomen, ideaal. Prachtig skigebied voor mooie (dag)tochten. Een aanrader! Wifi bij receptie, 30 min.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Hameau des Airelles in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Hameau des Airelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.