Chalet Le Bettex

Meer chalet info

31 reviews over Chalet Le Bettex

• 8onne28-02-2011

Relaxed

In de week van 12-19 februari in een van de 16 persoon chalets verbleven. De week na de hieronder al genoemde personeelswissel. Het team doet ontzettend z'n best om alles in goede banen te leiden en dat werd zeker gewaardeerd. Elke avond kregen we een lekker diner en 's ochtends een goed ontbijt. Liftpassen, skihuur etc. goed geregeld met vouchers en de skilift ligt heerlijk dichtbij. Het chalet is op z'n Frans ingericht, niet echt ruim dus, maar zeker voldoende. De inrichting is prima met een grote openhaard en een grote eetkamertafel. Wel mogen de banken wel eens vervangen worden. Elke middag een lekker hapje bij terugkomst in het appartement. Bier/fris/wijn staat klaar voor je en zoals hieronder al gezegd gewoon a-merken. Als je dan ook nog eens lekker in de jacuzzi kan duiken na een lange dag, dan valt er weinig te klagen toch! Jammer voor die azijnzeiker een paar reacties hiervoor, maar wij hebben een topvakantie gehad! Celinde, Jeroen, Ton, Willemien en Debbie bedankt! Onne

• 9frans27-02-2011

top week met name door het chalet team

le bettex le menuires zijn gisteren 26 februari net teruggekomen, waren eerst erg bang om hier naartoe tegaan door een erg slechte recensie zelfs contact gehad met TO,maar erg blij dat we toch gegaan zijn is nl net een wisseling geweest van staf afgelopen week het team celinde jeroen ton en willemien gehad welke steeds een perfect ontbijt en drie keuze menu voorschotelde ook de middag snack was verrassend . De drankjes waren van a kwaliteit dus geen rommel en in overvloed dus all inclussive was het dan ook. enige min punten het 8 persoons chalet is niet erg ruim en aan een update toe met name het hang en sluitwerk kan nl niet naar het toilet zonder deze af te sluiten bedden slapen erg hard erg oncomfortabel. Daar integen maakt de chalet staf erg veel goed waardoor wij toch een erg leuke vakantie gehad hadden met twee gezinnen dus met 4 kinderen. erg bedankt chalet team hulde

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8De Tartifletjes27-02-2011

Service en ligging is prima

Met enige tegenzin zijn we richting Les Menuires vertrokken. Voor vertrek nog geprobeerd om de vakantie om te boeken vanwege de laatste slechte recenties. We zijn achteraf blij dat we zijn gegaan. We werden ontvangen door Jeroen en vanaf dat moment waren we "thuis" met een uitstekend team mensen om ons heen. Het heeft ons aan niets ontbroken. De bedden mogen wel iets langer en breder zijn. Met een gemiddelde lengte van 1.80 mtr. zijn de bedden net iets te krap.

Jeroen, Celinde, Ton en Willemien bedankt voor jullie gastvrijheid en service.

De Tartifletjes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 10S. Zegwaard23-02-2011

Super week gehad!

Afgelopen week een superweek gehad. We waren voorbereid op de "aangebrande croissants"maar wat bleek een wisseling in management maakte dat wij een super culinaire week hadden. Helaas geen keuze menu, maar wel rekening houdend met wat men wel of niet luste maakte dat er veel afwisseling was. De koelkast overvol gevuld en altijd voorraad met A- merken. 4 slaapkamers eenvoudig en functioneel ingericht. Zeer grote eettafel wat erg gezellig was. De skilift op loopafstand. Celinde, Jeroen, Ton, Willemien en Debbie bedankt. Misschien tot volgend jaar. "De Zegwaardjes".

• 9De 4 wijntjes21-02-2011

Geweldig

Een geweldige vakantie gehad in Chalet Le Bettex. Net terug maar zouden zo weer terug willen. Prima verzorging door geweldig personeel. Door personeelwissel verleden week geen keuzemenu,maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door het lekkere en vele eten. Bank en badkamer kunnen wel een opknapbeurtje hebben. Veel gelachen met personeel kortom een leuke vakantie. Celinde,Debbie,Jeroen,Ton en Willemien bedankt voor de hele gezellige week.Groetjes van de 4-wijntjes

• 9peter12-02-2011

super

paar weken geleden in chalet le bettex geweest. Echt super tijd gehad. De kok en chaletmanager Abe doe goed zijn best, kookt super, heeft altijd wel een goede tip en je kunt leuk met hem praten. De rest van het personeel mag nog wel wat bijgeschaaft worden. Celinde haalt haar neus om de paar seconde op (erg storend en een smerig geluid) en Simon mag wel eens naar de kaper. Hij vergeet ook steeds alles. Gelukkig trekt Abe dat weer recht. Chalet ligt op 5 minuten lopen van de piste. Hostess Debbie is er een die geen tegenspraak duld. Misschien nog even een training "klantvriendelijkheid"? Voor de rest top.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 3D.H. Dantuma02-02-2011

nooit meer!

Hoewel we een fijne vakantie hebben gehad, is ons verblijf erg tegen gevallen. Een vies chalet. All-inclusive werd aan de laars gelapt. Zwart geblakerde croissants en chocoladebroodjes. Een vieze vaatwasser, waar de etensresten nog in zaten en aangekoekte vaat. Onvoldoende ruimte voor 8 volwassenen. Onvoldoende kastruimte. Gammele stoelen. Bedden werden nooit opgemaakt. Geopende levensmiddelen van vorige bewoners of van die daarvoor in de koelkast bij aankomst. Yoghurt en cola ver over de datum. Moest zelf altijd vragen of er meer beleg of brood kon komen. Koken was prima, maar zeer krap, want er werd nooit gevraagd of iemand misschien nog een portie zou willen hebben. Apres ski, stond nooit klaar. Personeel was wel vriendelijk, behalve Abe. Die kan geen kritiek verdragen. Zeer onhygiënisch. Schoonmaak leek nergens op, terwijl je er 80 euro voor moet betalen. Lekkage in de keuken werd met duct tape verholpen na een paar dagen water op de vloer te hebben gehad. Kortom. Waardeloos!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6Henk Swientjes30-01-2011

Een te gekke vakantiebestemming!

'Le Bettex' is een zeer mooie accommodatie met mooie pistes in de buurt. De chalets zijn schoon ruim en ook nog eens mooi ingericht. De kinderen kunnen zich goed vermaken. 's Avonds is het mooi rustig op het complex en kan je gewoon rustig slapen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Maarten15-03-2010

Super!

Afgelopen week hebben wij met 23 man in het zowel het boven als beneden halet gebivakkeerd. Door de eerdere recensies waren we best geschrokken en hadden bij de touroperator geverifieerd hoe het zat. Conclusie is dat we een supervakantie hebben gehad. Volgens mij is het een kwestie van wat je ervan verwacht. Je moet geen 5 sterrenhotel verwachten maar gewoon een prima chalet, op een prima locatie met erg hulpvaardig en vriendelijk personeel (Frank, Tobias, Saskia) die je het nodige werk uit handen nemen. Ontbijt is super! Van een heerlijk gekookt eitje, met vers brood en vleeswaren tot pakjes drinken om mee de piste op te nemen. Het avondeten is niet hoogstaand, maar veel beter dan wat wij zelf voor elkaar kunnen breien voor een groep van 23 man!

Het skigebied is super (uiteraard).

Waar vind je voor dat bedrag een chalet op 150 meter van de skilift, met behulpzaam personeel, bubbelbad, sauna etcetera?

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8Fam.de Graaf/Herrebrugh03-03-2010

Fantastische plek

Wij zijn wel tevreden. Onze vakantie mag als zeer geslaagd beschouwd worden en dat is mede te danken aan het uitstekende en enthousiaste team wat ons ter plekke een geweldige verzorging en verblijf bood. Frank, (top) kokkie Bruce, Tobias, Saskia en Linda bedankt jullie waren top gastvrouwen/heren en daarnaast was het nog gezellig om samen even af en toe een biertje te drinken. Jammer dat jullie er mogelijk volgend jaar niet meer bijzijn (wij wel) Wij wensen jullie heel veel succes met jullie verdere invulling van jullie spannende plannen, en beste mensen.. ik zou zeker boeken voor Le Bettex. De kleine oneffenheden in huis zijn zaken die door de eigenaar in goed overleg met de touroperator moeten worden opgelost en dat kan je nog de reisorganisatie en zeker het team ter plekke niet aanrekenen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Chalet Le Bettex info