Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

10 Reviews over Latitudes Les Bruyeres

• 9Fabienne13-02-2017

Super !

Super locatie : via een terras kom je zo op de pistes. Na een dagje intensief skiën word je opgewacht met glühwein, warme chocomelk en cake. De kamers zijn proper en comfortabel. Het eten is zeer lekker. Onze 4de keer dit jaar naar hetzelfde hotel, dat wil wat zeggen. Ook na de wissel van het management nog steeds tevreden.

• 10Marlies31-01-2016

Genoten!

Vriendelijk personeel, goede service, mooie kamer, goed ontbijt en heerlijk diner

• 9Miranda12-03-2012

prima vakantie

Het hotel is prima bevallen. De kamers waren netjes en schoon. Het (buiten)zwembad was ook apart zo in de kou, maar ook dat was netjes en schoon. Het eten is anders als wij gewend zijn maar was prima van kwaliteit. Het is echter niet in buffetvorm, maar keuze tussen vlees en vis per dag verschillend en als dat je niet aanstaat dan iets van de kaart (eventueel met bijbetaling). De nagerechten waren wel in buffetvorm, maar ook daar was ruime keus in. Enige minpuntje dat er nergens bij stond wat het was (ook 's ochtends, overigens wel in buffet maar voldoende keuze). Als je iets niet lust of allergisch voor bent is het goed uitkijken. Bij de receptie, de bar en in het restaurant zeer vriendelijk personeel, dat iets meer en beter Engels zou mogen spreken. Maar al met al, zeker een aanrader. Het skigebied is perfect, de skibus stopt voor de deur. Het was jammer dat de skischool met Nederlands sprekende leraren in het centrum zat en niet in Bruyeres.

• 9Marjolein14-03-2010

Aanrader!!

Over het skigebied kunnen we heel kort zijn, dat is echt fantastisch en goed bereikbaar vanaf het hotel (klein stukje lopen naar de lift). We waren al een paar keer eerder in Frankrijk geweest (ook in Les Menuires), maar dan in een appartement. Onze ervaring is dat de appartementen meestal duur, klein en vies zijn. Dit hotel was echt een verademing. De kamer was netjes, modern, schoon en voor Franse begrippen ruim. We hadden een 3 persoonskamer, dat is wel handig, heb je een bed die je als bank kunt gebruiken. We hadden (gelukkig) geen halfpension geboekt. Avondeten is in buffetvorm en daar houden we niet zo van. In de omgeving zijn voldoende leuke restaurants waar je prima kunt eten. Ontbijt is ook in buffetvorm en is prima. De prijs/kwaliteit verhouding heeft bij ons een hoog cijfer, maar we hadden wel een last minute aanbieding en hebben 'maar' € 100 per kamer per nacht (incl. ontbijt) betaald, terwijl je normaal gesproken zeker het dubbele kwijt bent. Wat ons betreft een aanrader!!

• 8p,p en annelies14-02-2008

zeer goede ligging, lekker eten, een aanrader, wij gaan zeker terug

• 7vandeborne-caubergh23-02-2007

mooi gerenoveerd hotel ! (december 2006 heropend!) Mooie kamers,met lcd tv !!!Trendy ingerichte bar ; zeer dicht bij de pistes en liften, vriendelijk personeel maar tijdens het avondeten te weinig personeel om alles vlot te laten verlopen. eten is niet slecht maar ook geen topper Vaak in buffetvorm en dat wil nogal eens files geven. Zeer internationaal publiek met veel Engelsen Ligt op centrale plaats in de wijk Les Bruyeres en ligt op 15 min stappen van het centrum Les Menuires. Hotel is drie sterren waard ; het eten echter slechts 2,5 sterren ! Al bij al fijne vakantie gehad in dit hotel!

• 9Niek Graafland14-03-2006

Wij zijn de eerste week van januari 2006 hier geweest. Een goed hotel, vrij groot, onderaan de uitstekende pistes, waarvandaan het gehele 3 Vallées gebied per ski bereikbaar is. Zeer vriendelijk personeel. De wijk Bruyeres ligt 15 min. lopen van het centrum maar heeft een eigen winkelcentrum, skischool, restaurants en disco. Naast het hotel is er een schaatsbaantje en zwembadje. De keuken is frans, dwz met verrassingen en wat anders dan je in nederland gewend bent. Perfecte vakantie gehad!

• 7Monique26-10-2005

Wij zijn hier in maart 2005 geweest. Helaas was de conditie van de sneeuw verre van optimaal (veelal papsneeuw en overal donkere plekken) maar dat lag aan de tijd van het jaar. Het hotel ligt ideaal aan de pistes, vlakbij de gondel, en je kunt terugskien naar het hotel. De kamers zijn redelijk ruim en netjes, ik weet niet hoe dat normaal in Frankrijk is want dit was de eerste keer. Ook ik vond het eten erg tegenvallen, veelal in buffetvorm en weinig keuze. Het ontbijt was wel goed verzorgd trouwens. Drankjes bij het eten zijn wel inclusief, dus dat was weer een meevaller. Het gebied is echt super, en daar wil ik nog een keer naar toe als de sneeuwcondities beter zijn.

• 7Mark28-01-2005

Wij zijn hier in maart 2004 geweest. Prima hotel, alles lekker dicht bij. Het eten was niet zo best. een volgend keer zou ik voor een app. kiezen.

• 8WD24-02-2004

We zijn hier in februari 2004 geweest. Prima sneeuw en goed weer. Het hotel ligt ideaal bij de liften, 50 m naar de stoeltjes lift en 150 m bij de Les Bruyeres gondel. De kamers zijn goed en zeker voor franse begrippen ruim. Het eten is redelijk, maar niet meer dan dat. Personeel is vriendelijk. Vanwege de ligging en de kamer toch een aanrader, maar denk goed na of je wel halfpension boekt. Er zijn voldoende restaurants in de omgeving.

Hotel Latitudes Les Bruyeres info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar