Chalet Lacuzon ****

Chalet Lacuzon
Chalet Lacuzon
9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Lacuzon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Chalet Lacuzon in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een heerlijke week gehad in chalet snow dream. Iedere kamer heeft een eigen badkamer en toilet. Het chalet is gezellig met sauna en whirpool op de begane grond. Wij gaan hier zeker nogmaals terug, de skilift is op loopafstand en een geweldig groot skigebied.

Ruime moderne keuken voorzien van alles. Onze kinderen hebben ook genoten.

Zeker aan te bevelen.

Super Chalet voor een grote groep, 7 slaapkamers

Martine Vlugter, 31-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren met 10 personen en hadden ruimschoots voldoende ruimte. Het chalet is praktisch ingericht, met een grote eetkamer/keuken en een woonkamer met 2 banken (voor max. 6 personen) een openhaard en televisie. Wat weinig ruimte om met z'n allen lekker te zitten. Maar wel weer veel slaapkamers, met elk een eigen badkamer. Er is ook een sauna (hebben we niet gebruikt). Beneden is er veel ruimte voor het plaatsen van skies e.d. Het is 350 m lopen over een vlakke weg naar de stoelteslift Le Bettex. Zie verder ook onder de recensie over het dorp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Lacuzon in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Lacuzon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Lacuzon scoort een 9.83 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: