Chalet Hamlet

Meer chalet info

13 reviews over Chalet Hamlet

• 9Voel je thuis op je wintersportvakantie!02-09-2017

Gastvrij, lekker eten.

Al 4 jaar op rij gaat de de vriendengroep van 13 personen incl kinderen met een beperking een week op skivakantie met verblijf in chalet Hamlet. Een gastvrije ontvangst en verblijf. Heerlijke full service met verrukkelijke maaltijden en tussendoortjes. We worden verwend en ze zijn attent en heel hulpvaardig, bv. Aan verjaardagen wordt speciale aandacht gegeven, jammie. Ook geven ze tips over de omgeving en skiroutes. We voelen ons er erg thuis en kijken er elk jaar weer naar uit. Ze verdienen gewoon een hoge score. Kom het zelf ervaren, u zult er geen spijt van krijgen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Joke Motta09-05-2016

Een Ideale skivakantie met uitstekend eten

De nieuwe skilift le Bettex komt nu in les Menuires uit. Ideaal zo vlakbij en met gratis parking. Het verblijf in chalet Hamlet is nu voor de 4e keer ons ideale skiverblijf. Kirsten, Kris en kinderen doen er alles aan om je thuis te voelen zonder zorgen, uitstekende catering, attent en verwijzen je naar de mooiste skigebieden en wandelingen. Op hun vrije dag, koken onze kinderen voor de ouders en dat is altijd weer een grote verrassing en ook heel lekker. Er is een uitgebreide hoeveelheid gezelschapspellen, waar met plezier gebruik van wordt gemaakt. De boeking voor 2016 staat al vast!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Joke Motta09-05-2016

Een ski vakantie om naar uit te kijken!

Met 13 personen weer een mooie skivakantie gehad. Kirsten en kris en zoontje Lowie maken je verblijf tot een feest, zelfs aan een jarige werd gedacht met een taart! De full catering is uitstekend en heerlijk. De ligging is grandioos maar 2 km van le Bettex met volop gratis parkeerplaatsen. Het gebied is groot en voor ieder op elk niveau meer dan voldoende. Een fijne vakantie, volgend jaar weer zeker weten!!

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 10joke motta10-02-2014

fijne skivakantie in chalet Hamlet met jacuzzi

Van 1 - 8 februari 2014 was een uitstekende skivakantie in chalet Hamlet in Praranger. Kirsten en Kris kunnen werkelijk overheerlijk koken, elke dag werden wij weer blij verrast door de variatie in tea time en 3-gangen menu. Fijn gespeeld met Lowie. Hun gastvrijheid, flexibiliteit en service waren top. De kamers met badkamer varieerden van ruim tot iets kleiner. Het skigebied is groot met veel variatie in pistes, dus voor elk wat wils. De skipiste Le Bettex ligt op 1 km. St. Martin de B.ville is 4 km verder. Met meer dan genoeg sneeuw en zon was het fijn skien. Zowel ouders als jeugd genoten volop van het samen skien en savonds van het spel 30 seconds. De jacuzzi was erg in trek: een geweldige luxe ontspanning. Binnen de groep was er veel plezier en samenwerking. Wij zorgden goed voor elkaar. Het is ons zo goed bevallen dat wij als groep voor 2015 direct een optie hebben genomen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9Roel Rogiers02-02-2014

Echt de moeite

Enkele weken geleden ben ik een week daar geweest met enkele kameraden. Het begon al bij de ontvangst. Heel open en spontane mensen. Tijdens de rest van het verblijf luisteren ze naar je wensen, niets is te veel voor hen en ze doen het allemaal met een glimlach. 's Morgens altijd een lekker uitgebreid ontbijt en na het skiën stond er altijd een vrier uurtje klaar. In de avond konden we altijd rekenen op een uitgebreid driegangen diner dat alles behalve dagelijkse kost was. De kamers waren prima in orde en de accommodatie met de jacuzzi was ook simpelweg fantastisch. Hier komen we zeker en vast nog eens terug.

• 9Dominique28-01-2014

Zeer toffe chalet voor een leuke skivakantie!

Wij zijn een weekje geweest en hebben een geweldige skivakantie gehad! Zeer vriendelijke ontvangst, goede service en alles zeer proper. De kamers waren ook prima in orde en ’s nachts was het zeer rustig om te slapen. Iedere dag ook weer lekker eten te beginnen met een uitgebreid ontbijt, na het skiën een vieruurtje (ook al waren we pas later terug, allemaal geen probleem) en dan ’s avonds nog een 3 gangenmenu. Een week lang zeer afwisselend eten maar vooral ook super lekker en meer dan voldoende. Overdag heerlijk skiën in het zeer uitgebreide gebied van Les 3 Vallées. ‘s morgens ofwel vertrekken vanuit Le Bettex (1km) ofwel vanuit Les Menuires (4km). Dus zeer goede bereikbaarheid van de skiliften en snel op weg voor een hele dag skiplezier. En zeker niet te vergeten tot de volgende keer, want we komen zeker nog terug!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Jurgen Winten27-01-2014

super accommodatie en ligging

Wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad!!!! Zeer goede service, super vriendelijke en verzorging. Het zijn ook prachtige kamers. En wat ook belangrijk is, de gerechtjes in een 3 gangenmenu lekker en smaakvollen keuken naar onze wens.

Je kan de auto ook fijn parkeren 1km verder op in het dorpje Le Bettex. Neem daar de skilift en je bent voor de hele dag op pad. En op de latten in het grootste ski gebied van de wereld. Met meer dan 600km piste. Geweldig!!!!!

Bedankt Kirsten, Kris en Lowie voor de super toffe en fijne vakantie

zeker tot volgend jaar

• 9majo29-12-2013

super chalet

Een super vakantie beleefd in schitterend Chalet Hamlet. Zeer comfortabel,prober en sfeervol .De gezellige openhaard en een subliem diner na een dagje ski of mooie wandeling.De nieuwe eigenaars staan altijd voor je klaar. Gratis pendelbus naar Les Menuires of met de auto(ruime parking)ben je er in 5 min. Zeker in orde kwaliteit-prijsverhouding.Wij gaan zeker terug

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Gaapje16-12-2013

Heerlijk relaxed wintersporten

Een jong koppel runt dit chalet uitstekend. Het ontvangst is zeer gastvrij en de keuken goed. Het is geen probleem om het eten aan te passen i.v.m. allergieën of diëten. De kamers zijn ruim en schoon. Het uitzicht is fantastisch. Heerlijke ontspannen skivakantie gehad. Absolute aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8ineke10-04-2008

Zeer luxe chalet. Van het voorgaande bericht niets te merken. Het chalet is zeer karakteristiek. Zeer ruime slaapkamers. De apparatuur (keuken, tv, dvd) is uitstekend. Daarnaast is het uitzicht wat je hebt waanzinnig.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008