Chalet Hameau des Marmottes

8Fantastisch

• 8.2Ligging t.o.v. pistes
  • 7.9Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau des Marmottes voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer chalet info

22 reviews over Chalet Hameau des Marmottes

• 10Jan fortrie09-02-2017

Prima ruim chalet

Huis ligt direkt aan de piste. Je kan de hele week je autolaten staan.Ik heb niets negatiefs te melden. Het centrale punt in les menuires kan erg druk zijn. Het gebied is echter zo groot dat de spreiding erg goed is en sommige pistes als prive pistes aanvoelen

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 5Michelle Lamers28-01-2015

Niet geschikt voor meer dan 6 personen

Wij zaten in A10 dat verkocht wordt voor 9 personen. Dat is echt niet aan te raden. Er zijn twee normale slaapkamers, twee kamers onder het schuine dak met kabouterbedjes. Een slaapbank in de 'woonkamer' ook onder het schuine dak. Dit is eigenlijk geen bed, zelfs de kinderen kregen rugpijn. Overige bedden zijn te smal en van heel slechte kwaliteit. Er is een normale badkamer en een piepkleint, maar er is maar 1 toilet. Tafel heeft maar plek voor acht . Als de sneeuwcondities wat minder zijn, ligt het appartement ver van de pistes. Geen zon in het appartement, dat vonden wij niet erg maar is wel jammer als je 'thuisblijvers' hebt. Echt niet boeken voor meer dan 4 volwassenen. Met kinderen tot 10 jaar zou je het kunnen proberen met max 7 personen. Veel geld voor wat er geboden wordt, zelfs de aardige mevrouw die de sleutel bracht zei dat het appartement echt niet geschikt is voor 9 mensen. Ze had medelijden met ons.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 7Martin03-02-2013

Prima Chalet

Wij hadden Chalet Les Marmottes nr18. Verbleven er met 15 personen. Dan is het wat krap aan de eettafel. Natuurlijk is er altijd wat op te merken of te zeuren voor Nederlanders., Maar dan moet je gewoon thuis blijven of een 5 sterren hotel boeken. Wij hebben er een prima weer gehad. Beetje inproviseren en organiseren dan is het echt goed te doen. Als je niets meeneemt dan is het lastig omdat er geen supermarket in de buurt is. Je kunt tot aan het huis skieen en bij het vertrek moet je 100m lopen en dan kun je gelijk naar de liften richting Les Menuires of de Mass I en II

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8m. kuhne31-10-2012

geweldige plek

Appartement in chalet: zeer verzorgd, compleet en gezellig ingericht. fantastich uitzicht. Vlakbij piste. Rustig gelegen. Vlakbij pizzaria, bakker en skiverhuur. Zeer vriendelijk personeel. Eetgelegenheden in dorpje zeer gezellig. Voor elk wat wils. Skit gebied super uitgebreid. Daardoor ook in hoogseizoen geen wachttijden. Sneeuwzeker door hoge ligging. Ook zonnig!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Mulder19-08-2012

Prima Chalet om op vakantie te gaan

Wij waren met een groep van 13 personen, waarvan 7 kinderen. We zaten in chalet 15, we hebben ons hier prima vermaakt. Het chalet ligt aan de piste, het liftje Bettex erg sloom, maar volgens de eigenaar komt hier over 2 jaar een nieuwe lift, die dan rechtstreeks naar het centrum gaat. Het verblijf in het chalet was zeer aangenaam mede door bijv. Nederlandse tv, veel gezelschapsspellen en een oerhollandse sjoelbak, een touchscreen spelcomputer voor jong en oud en gratis. Het chalet is van alle gemakken voorzien zoals wasmachine, wasdroger (ivm kleine kinderen), infrarood cabine, voldoende badkamers 5 stuks en 4 toiletten, ook was er een aparte tv-hoek, wat wij erg prettig vonden, zodat wij als volwassen rustig een wijntje konden drinken bij de openhaard en wij niet met de kinderen goede tijden slechte tijden hoefden te kijken! Wat ook fijn was is het grote balkon op het zuiden, jammer dat de zon in december al om 17.00 uur achter de berg verdwijnt.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2011

• 7Pieter02-04-2012

te ver van de piste

Het is belangrijk om weten dat Chalet Marmotte helemaal onderaan in Les Menuires ligt en dat het dus "ver" is naar alles: winkel, echte pistes, skipas kopen, begin skiles... We hadden ook geen terras gericht op het zuiden. De gratis shuttle is zeer nuttig, maar wel spijtig dat die maar enkele keren per dag rijdt. Het appartement (voor 12!) was ruim genoeg voor zes volwassen en drie kinderen, maar er stond geen enkele stoel. De ontvangst was zeker niet vriendelijk of behulpzaam.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 8Mira Meeus02-04-2012

Zeer goed familieappartement!

Hameau des marmottes in les Menuires: afgelegen wijkje maar direct op de pistes. Degelijke en comfortabele inrichting.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 5WA Kors27-03-2012

Prachtig gebied, zeer matig huisje

Het skigebied is geweldig, huisjes liggen zeer goed tov de pistes. Het huis zou schoon zijn, maar alles was plakkerig en de hagelslag van de vorige gasten lag nog op de vloer. De leuning van de bank hing nog aan 1 spijker vast en de enige schuifdeur naar het balkon was defect. Dit was al bij aankomst bekend, maar werd pas vrijdag gemaakt. De badkamers waren ranzig en de bedden van 1.90 te klein voor onze heren. Het huis zou geschikt zijn voor 14 personen, maar er konden maar 4 mensen op de bank. Een makkelijke stoel was er niet en de andere gasten moesten dus altijd aan de eettafel zitten. Er is een open haard, maar deze trok absoluut niet. Ook de keuken was eigenlijk veel te klein voor zo´n groot gezelschap. De inrichting van de keuken was behoorlijk gedateerd. Een stopcontact in de keuken hing aan een elcetriciteitsdraadje uit de muur. De beloofde populaire Yeti-bar (300 m van het chalet) bleek failliet en verder ligt dit wijkje behoorlijk afgelegen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 7Alfred06-03-2012

Net niet voldoende voor 'vier sterren'.

Les Hameaux ligt ver van centrum, alleen via piste (over de sneeuw) te bereiken of via een lange weg (circa 2 km). Bij aankomst (via trein/bus) was onduidelijk waar te melden en hoe sleutel te ontvangen. Appartement bleek geen bad te hebben, alleen douche (terwijl dit wel in de specificaties staat!). Skilockerruimte zat in kelder, waardoor altijd met skischoenen over de trap gelopen moest worden. Ligt aan 'piste' maar eerst 500 meter omhoog lopen over de piste, voordat je kan skien. 2de slaapkamer had geen raam naar buiten (wel naar gang, met de kooklucht van de buren). Al met al dus 'net niet' voldoende voor een 'vier sterren' locatie.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 5Radelet Kim02-02-2012

5 kamer chalet

Staat op website als 5 kamer chalet, dan verwacht men 5 slaapkamers en niet 4. Bovendien was 1 van de 4 slaapkamer enorm klein, doodskistgevoel... 1 van de chaufages werkte niet, men is dit niet niet komen reparen ondanks melding. TV werkte wel, maar geen kabel/distributie, gemeld maar geen reparatie.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012