Géén boekingskosten

Meer chalet info

8 Reviews over De Pierre

• 9Onno Nillesen04-01-2020

Zeker doen

Een heerlijke week gehad in Chalet de Pierre met 15 volwassen en kinderen. Chalet ligt direct aan de piste. Met verwarmde skischoenen stap je zo de piste op om van de geweldige 3 Vallees te genieten. Bij terugkomst een heerlijke sauna om de spieren te ontspannen of nog de laatste zonnestralen op het grote balkon te genieten. Alle slaapkamers hebben fijne bedden en goed sanitair en alles was heel schoon en netjes. In de woonkamer kan je prettig ontspannen en in de keuken kan prima worden gekookt. Kortom een hele prettig plek voor een weekje wintersport.

• 8Mariët11-02-2019

Fantastisch, chalet gelegen aan de piste

We zijn met onze vriendengroep, inmiddels 62 plussers, 9-10 personen, voor de 4e keer naar dit fantastische chalet aan de piste geweest. Het is ruim, 7 slaapkamers met elk 2 goede bedden en voldoende douches/badkamers, een sauna , een wasmachine en een open haard met voldoende hout! Het chalet is functioneel en gezellig ingericht, de keuken goed geoutilleerd met onder andere een afwasmachine. Je kunt 's ochtends gebruik maken van een prima broodservice. Er is in de "souterrain" een opbergruimte voor ski's en een verwarmd skischoenenrek, zodat je zo in je warme schoenen de piste opstapt en ook weer tot aan de deur kunt terugskiën. Voor de thuisblijvers is er ook nog een balkon op de zonkant! Het skigebied is uitgebreid en divers. Kortom een aanrader!

• 10Lemunier08-02-2019

Un chalet chaleureux et bien conçu, skis au pieds.

Nous avons adoré la situation et l’organisation des lieux. Belle vue bien sûr sur la montagne.

• 10Ronny - Tomba Team29-01-2019

Top ski-in/ski-out chalet, zeer netjes, compleet uitgerust met broodjes service elke morgen. Perfecte communicatie met de eigenaar, Bert Makkinga.

• 10alvd05-06-2012

Een absolute aanrader!

Uit de beoordeling is wel duidelijk dat het ons hier super is bevallen!! Wij zijn al op veel plaatsen geweest maar chaletpark Hameau des Marmottes is ideaal. Het ligt er wel aan in welk chalet je zit. Chalet de Pierre hebben wij geboekt vanwege de luxe en het ligt direct aan de piste. Het heeft alles wat je nodig hebt en is schitterend ingericht. Echt zoals een chalet moet zijn. Veel hout, warmte en sfeer. Dat maak je eigenlijk nooit mee, nou hier dus wel! Ook het skigebied is echt perfect. We hebben hele goede sneeuw gehad en heerlijk dat je ook zo weer terug naar het chalet kunt skiën. Kortom een absolute aanrader!

• 9Schuurmans14-04-2012

Wij zijn afgelopen jaar voor de derde keer geweest, dat zegt genoeg. Echt een fijn Chalet en aan te raden voor iedereen die al wat gewend is.

• 9Tom09-03-2012

Charmant en luxueus ingericht chalet.

Chalet de Pierre ligt buiten de kern van Les Menuires, pal aan een verbinding tussen de piste en een lift. Vóór de deur ski's aan en weg en andersom. Sfeervol ingericht huis, living met open haard, TV met satellietontvanger en verder alle denkbare grote huishoudelijke apparatuur. Goed ingerichte open keuken. Grenzend aan de woonkamer een groot balkon met grandioos uitzicht op het zuiden en voorbijgaande ski-ers. 7 2pers. slaapkamers. Géén slaapplaats in de woonkamer. 4 badkamers, waarvan één met ligbad en in het souterain een heerlijke sauna en aangrenzende douche. Uit de sauna de sneeuw in! Skiberging binnen, naast de deur naar de piste met verwarmd schoenenrek. Voldoende parkeergelegenheid pal voor de deur. We hebben er met ons dertienen een geweldige skivakantie gehad!

• 6THEVENIN05-03-2012

Maison très bien rénovée mais ...

...qui manque d'une pièce en bas pour 14 personnes logés

• 6Ligging t.o.v. pistes