Chalet De Pierre

Een absolute aanrader!

alvd
5-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uit de beoordeling is wel duidelijk dat het ons hier super is bevallen!!

Wij zijn al op veel plaatsen geweest maar chaletpark Hameau des Marmottes is ideaal. Het ligt er wel aan in welk chalet je zit. Chalet de Pierre hebben wij geboekt vanwege de luxe en het ligt direct aan de piste. Het heeft alles wat je nodig hebt en is schitterend ingericht. Echt zoals een chalet moet zijn. Veel hout, warmte en sfeer. Dat maak je eigenlijk nooit mee, nou hier dus wel! Ook het skigebied is echt perfect. We hebben hele goede sneeuw gehad en heerlijk dat je ook zo weer terug naar het chalet kunt skiën. Kortom een absolute aanrader!

Schuurmans
14-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn afgelopen jaar voor de derde keer geweest, dat zegt genoeg.

Echt een fijn Chalet en aan te raden voor iedereen die al wat gewend is.

Charmant en luxueus ingericht chalet.

Tom
9-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet de Pierre ligt buiten de kern van Les Menuires, pal aan een verbinding tussen de piste en een lift. Vóór de deur ski's aan en weg en andersom.

Sfeervol ingericht huis, living met open haard, TV met satellietontvanger en verder alle denkbare grote huishoudelijke apparatuur. Goed ingerichte open keuken.

Grenzend aan de woonkamer een groot balkon met grandioos uitzicht op het zuiden en voorbijgaande ski-ers.

7 2pers. slaapkamers. Géén slaapplaats in de woonkamer.

4 badkamers, waarvan één met ligbad en in het souterain een heerlijke sauna en aangrenzende douche. Uit de sauna de sneeuw in!

Skiberging binnen, naast de deur naar de piste met verwarmd schoenenrek.

Voldoende parkeergelegenheid pal voor de deur.

We hebben er met ons dertienen een geweldige skivakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor De Pierre voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet De Pierre in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet De Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.