Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.2Inrichting
  • 7Ruimte
  • 6.8Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Crintalia

• 8anne de Maisonneuve10-04-2011

Super

Très bien situé très spacieux hambres confortables pièce à vivre très agréable Vue magnifique Ustensiles de cuisine un peu limite et cafetière vraiment peu pratique

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9coomans10-02-2010

mooie comfortabel verblijf

Wij waren er met 9 personen, voor 16 personen wel vrij krap zeker eet en woomkamer Voor de rest goed in orde, wel ongeveer 300 a 400 m van centrum gelegen. Rustig gelegen aan de piste wel op uiterste van het ski gebied.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8cooman27-01-2010

goede prijs kwaliteit

waren met 9 personen en was ruim, maar met zestien (max bezetting) toch krap. op 200m van het centrum

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 6Kes26-02-2008

Wij zijn in december 2007 hier geweest. Het begon al toen we nog in Nederland waren met de betalingen die hadden ze niet op tijd binnen zeiden ze. Die waren dus allang betaald, daarna kregen we een mail of we de borg even wilden betalen van maar liefst 1000 euro en zo snel mogelijk! Een belachelijk bedrag en dan als je er nog niet eens bent. Daar kregen wij uiteraard ook weer een mail over dat ze die nog niet hadden ontvangen, lekker geregeld daar dus! Daar aangekomen konden we meteen beginnen met schoonmaken, alles was nog vies! De wc`s zaten nog vol stront enz., de borden waren smerig, het bestek en alle pannen waren ook vet, de vloer was niet gedaan, de bank zat vol vlekken en overal lag troep op de vloer. We konden niet met zijn allen zitten. Het was dus klant onvriendelijk en heel slecht georganiseerd! Terug in Nederland hebben we meerdere keren moeten bellen of we onze borg nog terug kregen daar is dus een paar weken over heen gegaan. Voor ons dus geen sportura meer!

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 6Bianca08-08-2007

Wij zijn hier maart 2007 geweest met n groep van 10 pers.Toen we aankwamen op de tijd dat we konden inchecken waren ze nog bezig met schoonmaken. 5 minuten later konden we er in.Niet zo gek als je zag dat al 't vuile beddegoed in 'n kast was gegooid,de vloer niet was gezogen/gedweild en de bedden niet waren opgemaakt. Bedlinnen was inclusief werd er gezegd.Maar er was niets te bekennen.Uiteindelijk 's avonds laat losse lakens gekregen maar geen hoezen en te weinig.Moest wel alsnog voor betaald worden.De volgende avond lakens gekregen maar die waren gebruikt,bij het uitschudden viel er zelfs 'n topje uit.Echt belachelijk.Tevens lag de deur van sauna eruit.Ook hingen bijna alle radiatoren los.Het drooghok voor skies en schoenen was zo krap en smerig dat er maar hooguit 3 snowboards en schoenen in konden.De eettafel konden we niet met 10 personen aanzitten.Hebben touroperator hierover aangeschreven verschillende keren maar nooit 'n reactie gekregen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Chalet Crintalia info