Géén boekingskosten

• 7Ruimte

Appartement info

7 Reviews over Cote d'Or

• 9Edwin_bianca111-06-2014

Goed appartement, voor herhaling vatbaar

Wij hadden een groot appartement met ruime keuken met alles erop en eraan. Was wel nodig met 7 personen waaronder 2 kleine kinderen. Prachtig uitzicht op de piste en hup ski's aan en je staat op de piste. Fijne opberg ruimte voor je schoenen en ski's. Wij gaan dit wintersport seizoen weer terug!

• 9Luginbühl01-03-2010

Neu renovierte Wohnungen in Cote d'Or

Ein Teil der Wohnungen ist neu und sehr schön renoviert. Der Komfort und die Bequemlichkeit der Ueberbauung ist beeindruckend

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Joost02-09-2009

Perfect appartement aan de piste

Deze appartementen voldoen eenvoudig weg voor een echte skivakantie. Niet groot, maar groot genoeg om te eten, te slapen en 's-avonds op het gemak te zitten. Wij gaan komende winter voor de derde keer naar deze appartementen en voelen ons er helemaal thuis. Na het ontbijt ski's pakken en wegwezen! Je kunt naar beneden skiën of naar een van de drie nabij gelegen liften om vervolgens van daaruit je weg te kiezen. En in verhouding zijn de appartementen absoluut niet duur.

• 7Ronald14-03-2009

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Niet echt luxueus, maar wel gewoon netjes en bovendien midden op de piste. Prima vakantie gehad in een fantastisch skigebied.

• 7Edwin17-01-2006

Wij zijn hier inmiddels 2 keer geweest(paar jaar geleden) en gaan er nu weer heen. De meest belangrijke reden de ligging strak aan de piste. Naar het centrum is een aardige stuk wandelen maar goed, je hebt vakantie dus hopelijk geen haast! Verder verzorgde appartementen, nix mis mee. Zeker aan te bevelen.

• 8Hans Reusink15-10-2005

Schitterend complex! Aan depiste, onhandig lopen naar het centrum (over steentjes)

• 8Jantje23-09-2003

Geweldige ligging, verzorgde appartementen. Skiënd de piste op, maar ook af!

Appartement Cote d'Or info