Appartement Cote d'Or

Appartement
Appartement Cote d'Or

• Ligging t.o.v. pistes9,8

6 reviews over Appartement Cote d'Or in het Nederlands

Goed appartement, voor herhaling vatbaar

Edwin_bianca1
11-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een groot appartement met ruime keuken met alles erop en eraan. Was wel nodig met 7 personen waaronder 2 kleine kinderen. Prachtig uitzicht op de piste en hup ski's aan en je staat op de piste. Fijne opberg ruimte voor je schoenen en ski's. Wij gaan dit wintersport seizoen weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Perfect appartement aan de piste

Joost
2-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Deze appartementen voldoen eenvoudig weg voor een echte skivakantie. Niet groot, maar groot genoeg om te eten, te slapen en 's-avonds op het gemak te zitten. Wij gaan komende winter voor de derde keer naar deze appartementen en voelen ons er helemaal thuis. Na het ontbijt ski's pakken en wegwezen! Je kunt naar beneden skiën of naar een van de drie nabij gelegen liften om vervolgens van daaruit je weg te kiezen. En in verhouding zijn de appartementen absoluut niet duur.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Ronald
14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Niet echt luxueus, maar wel gewoon netjes en bovendien midden op de piste. Prima vakantie gehad in een fantastisch skigebied.

Gereisd Met vrienden in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Wij zijn hier inmiddels 2 keer geweest(paar jaar geleden)

Edwin
17-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier inmiddels 2 keer geweest(paar jaar geleden) en gaan er nu weer heen. De meest belangrijke reden de ligging strak aan de piste. Naar het centrum is een aardige stuk wandelen maar goed, je hebt vakantie dus hopelijk geen haast! Verder verzorgde appartementen, nix mis mee. Zeker aan te bevelen.

Gereisd Anders in Tue Jan 17 2006 19:15:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Schitterend complex! Aan depiste, onhandig lopen naar het

Hans Reusink
15-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schitterend complex! Aan depiste, onhandig lopen naar het centrum (over steentjes)

Gereisd Anders in oktober 2005
2003

Geweldige ligging, verzorgde appartementen

Jantje
23-9-2003

Geweldige ligging, verzorgde appartementen. Skiënd de piste op, maar ook af!

Gereisd Anders in september 2003

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Cote d'Or

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cote d'Or in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cote d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.