Appartement Boedette

Appartement Boedette
4,5

Matig

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Boedette voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

2 reviews over Appartement Boedette in het Nederlands

dit nooit meer

Elsbeth van Riessen
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Slecht en oud en vies enige goede aan dit appartement was de ligging aan de piste Voor het overige was het meeeeeeer dan slecht

En als aftopper sliepen we tussen wegwerp lakens Echt zeer teleurstellend Niet dankzij maar ondanks locatie een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2010
2006

Zoals alle acoommodaties in frankrijk, erg klein

Martijn
12-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zoals alle acoommodaties in frankrijk, erg klein. Bedden zijn erg kort. Ik (1,8m) lag met mijn hoofd en voeten tussen het hoofd-, en voeteinde van het bed geklemd. Het was verder wel allemaal netjes schoon en goed onderhouden. Helaas maar 2 kookpitten, gelukkig wel een goede oven die dit probleem kleiner maakt. Afwasmachine is ideaal.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresAccueil Vacantel Residence Necou 73440(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boedette in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boedette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.