FrankrijkRhône - AlpsLes KarellisAppartementen Les KarellisAppartement Village de vacances Les Blausannes

Appartement Village de vacances Les Blausannes

FrankrijkRhône - AlpsLes Karellis

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Village de vacances Les Blausannes voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 2 reviews

5MatigScore uit 2 reviews
  • 5Waardering
  • 3Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Village de vacances Les Blausannes

• 8Karin04-03-2009

basic appt,rustig skigebied,ideaal met kinderen

• ligging appartement ideaal tov piste en skischool
    • skigebied overzichtelijk klein en ideaal voor (een eerste keer) skieen met kinderen door vele groene en blauwe pistes
    • rustig skigebied, nergens rijen voor de liften in carnavalsweek (op startmomenten skilessen na)
    • geen andere Nederlanders gezien of gehoord!
    • dus ook geen Nederlands sprekende skileraren. Is te verwachten, maar werd wel beloofd op website...
    • accommodatie basic, bedden ok, maar sanitair bouwvallig op z´n Frans
    • accommodatie was niet schoon bij aankomst, moet zelf poetsen aan einde van de week of 35 euro bijbetalen, wat belachelijk is bovenop de pittige huurprijs
  • 2therese04-03-2008

Zeer gehorig, wat vervallen, erg klein, slaapkamer ouders = slaaphok op de gang. Erg Frans. Onze touroperator zou dit niet meer aan moeten bieden, zeker niet voor dit geld. Gebied is verder wel ok, echter geen NL skiles zoals beloofd.

Appartement Village de vacances Les Blausannes info

Veilig betalen met