Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Campanules

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Les Campanules voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 7 reviews
+14

7GoedScore uit 7 reviews
  • 7Waardering
  • 8Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Les Campanules

• 8Inge Geerts14-08-2012

Leuk hotel!!

Dit is een leuk hotel!! Met een adembenemd uitzicht op de Mont Blanc! Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Minpuntje : kleine douche en de matrassen waren op onze kamer aan vernieuwing toe. Maar zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9jaap wilgenburg18-07-2012

uitstekend en gastvrij hotel

Het hotel biedt een prima mogelijkheid om de prachtige vallei van Chamonix te bezoeken. Steekt qua prijs zeer gunstig af tegen andere hotels in het dal. Het ligt vlak bij het station, en .mMet de gastenkaart zijn trein en bus in het dal gratis. De ligging met uitzicht op de Mt.Blancketen is prachtig. Ook het hotel heeft veel te bieden. Vriendelijk en servicegericht personeel, bij mooi weer kan altijd buiten worden gegeten, en dat eten is uitstekend: de Franse keuken, verzorgd en lekker. Ook het ontbijt is royaal en uitgebreid. De kamers lopen uiteen, bij zaken die al gerenoveerd zijn is dat prima uitgevoerd. Dr bedden waren ook prima. Ons balkon met mooi uitzicht op de 4e etage was even wennen: een groot balkon voor de hele etage, dat je of door je raam of via een centrrale deur op de etage kon bereiken. Voor iedereen toegankelijk dus. Ten slotte: de Chartreuse waarop onze gastheer trakteerde was bijzonder !

• 8Durand Philippe09-06-2011

vacances au houches

Hotel tres bien situé.Balcon de la chambre placé face au massif du mont blanc.Chambre tres propre.Rapport qualité prix tres intéressant car les houches est moins cher que Chamonix.Le service est de qualité.La restauration est bonne.Le personnel est tres serviable.Hotel a recommander.Je reviendrai.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Coen18-08-2010

Heerlijk hotel

Hotel Les Campanules in Les Houches bij Chamonix is een heerlijk hotel. Het ligt een stukje van de doorgaande weg af, tegen de berghelling en tussen de bomen. Vanuit de kamers heb je een prachtig uitzicht over het Mont Blanc massief. De kamers zijn adequaat ingericht, ietwat verouderd, maar efficient. Ontbijtbuffet is prima verzorgd. Je kunt zowel binnen als buiten eten. We hebben ook eenmaal 's-avonds gegeten en ook dat was prima. Jammer van Les Houches is wel dat het aan de verkeerde kant van de Mont Blanc tunnel ligt: De hele dag door is er druk verkeer te horen vanuit de tunnel richting de rest van Frankrijk.

• 7Arnold31-12-2009

Dit hotel is men aan het renoveren.

Het hotel is prachtig gelegen aan de overzijde van de valei dan het dorp zelf. Van hier heb je een prachtig zicht op de Alpen. Het hotel is men volop aan het renoveren. Het gelijkvloers is zo goed als af en al men de rest van het hotel ook zo gaat doen zal het er prachtig uitzien. De kamers zijn echt wel toe aan renovatie. Alhoewel ze verouderd zijn, waren ze wel proper. Het eten was voortreffelijk. Zowel het avondeten als het ochtendbuffet. De gastvrouw (nog redelijk jong) en de kelner waren zeer vriendelijk. Wij zijn hier maar 1 nacht geweest en zijn vanaf hier een 6 daagse trektocht begonnen. Voor de Tour de Mont Blanc is dit een uitstekende verterkplaats.

• 4Arnoud-Jan Bijsterveld20-10-2008

Niet naar toe gaan!

Vuile en kleine kamers waarin van alles kapot is. Onprofessionele en onvriendelijke staf die erin slaagt steeds de verkeerde bestelling te brengen. Eten zeer matig en prijzig. Niet bereid een fout in de rekening in ons nadeel te herstellen.

• 4Arnoud-Jan Bijsterveld20-10-2008

Absoluut GEEN aanrader

Kleine en vuile kamers; veel kapot. Onvriendelijk en ongastvrij personeel. Geldkloppers: iedere veradering in het menu werd op de rekening gezet. Het ergste van alles: weigering om een fout in de rekening in ons nadeel te herstellen.

Hotel Les Campanules info

Het complex