Appartement Les Balcons d'Anaite

FrankrijkRhône - AlpsLes Houches

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Balcons d'Anaite voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Ruimte
  • 5.5Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Les Balcons d'Anaite

• 8MOREL02-04-2012

A recommander

Appartement confortable et pratique, très belle vue sur la châine du Mont Blanc, accueil sympathique, disponibilité du personnel. Un plus : le sauna, le hammam et la salle de fitness. Un bémol : l'éloignement des pistes, mais il y a la navette (gratuite) qui passe tout près et dont la fréquence est bonne.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 0De Vries17-01-2012

Voldeed niet aan de verwachtingen

Ons reisgezelschap bestond uit 6 en 8 personen. Ene helft had een zogenaamde 4 tot 6 persoonskamer en andere helft 6 tot 8 persoonskamer. Nou...het was proppen. In het 6-8 persoons appartement lagen we met z'n vieren op een rij in de huiskamer te slapen. De eettafel had 6 stoelen en de rest moest maar op de bank eten, aldus de hotellier. Enige positieve was de gezellige inrichting. Verder hebben we het vreselijk koud gehad in de nacht door de dunne dekentjes, was de skipiste echt niet om de hoek maar alleen per auto bereikbaar, skilessen waren moeilijk te regelen ter plaatse aangezien de kinderen alleen in de ochtend les konden krijgen, verwarming was slecht en naast schoonmaakkosten van 10 euro pp ook nog 30 euro voor de keuken van max 2 meter!!! Verder waren de voorzieningen of stuk of niet gevuld met water....onbruikbaar dus. Verder schaatsbaan niet gevonden in de buurt en ook openbaar zwembad niet.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9WINDO02-09-2005

nous sommes allés en mars 2005/avril 2005. Beau complexe, confortable,chaleureux jacuzzi + rameur,vélo,musculation + sauna (ok) un peu loin des pistes (ski-bus toutes les 20 minutes ),mais le domaine skiable est sympa à conseiller toutefois nous y retournerions facilement 02/09/2005 windo belgique

• 5Ligging t.o.v. pistes

Appartement Les Balcons d'Anaite info