Appartement Les Balcons d'Anaite

Appartement Les Balcons d'Anaite

8.5Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Houches

Op vakantie geweest naar Les Balcons d'Anaite?

8.5Fantastisch

• 5.3Ligging t.o.v. pistes
  • 8.5Inrichting
  • 5.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons d'Anaite voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

3 reviews over Appartement Les Balcons d'Anaite

• 0De Vries17-01-2012

Voldeed niet aan de verwachtingen

Ons reisgezelschap bestond uit 6 en 8 personen. Ene helft had een zogenaamde 4 tot 6 persoonskamer en andere helft 6 tot 8 persoonskamer. Nou...het was proppen. In het 6-8 persoons appartement lagen we met z'n vieren op een rij in de huiskamer te slapen. De eettafel had 6 stoelen en de rest moest maar op de bank eten, aldus de hotellier. Enige positieve was de gezellige inrichting. Verder hebben we het vreselijk koud gehad in de nacht door de dunne dekentjes, was de skipiste echt niet om de hoek maar alleen per auto bereikbaar, skilessen waren moeilijk te regelen ter plaatse aangezien de kinderen alleen in de ochtend les konden krijgen, verwarming was slecht en naast schoonmaakkosten van 10 euro pp ook nog 30 euro voor de keuken van max 2 meter!!! Verder waren de voorzieningen of stuk of niet gevuld met water....onbruikbaar dus. Verder schaatsbaan niet gevonden in de buurt en ook openbaar zwembad niet.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2011

• 9WINDO02-09-2005

nous sommes allés en mars 2005/avril 2005. Beau complexe, confortable,chaleureux jacuzzi + rameur,vélo,musculation + sauna (ok) un peu loin des pistes (ski-bus toutes les 20 minutes ),mais le domaine skiable est sympa à conseiller toutefois nous y retournerions facilement 02/09/2005 windo belgique

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in september 2005