Appartement Le Hameau de Pierre Blanche

Appartement Le Hameau de Pierre Blanche

8.6Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Houches

Op vakantie geweest naar Le Hameau de Pierre Blanche?

8.6Fantastisch

• 6.3Ligging t.o.v. pistes
  • 9.4Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le Hameau de Pierre Blanche voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info

5 reviews over Appartement Le Hameau de Pierre Blanche

• 9Sylvia16-03-2011

Super accommodatie

Net terug van een weekje skieen. Het appartement wat wij hadden was bijzonder ruim met 2 separate slaapkamers en 2 badkamers. Het complex is nog niet zo oud dus alles ziet er nog heel goed, mooi en schoon uit. Ook de centrale receptie met zwembad waren perfect en zeer luxe! De afstand naar de skipiste (Prarion) is ongeveer 10 minuten lopen dus wel te doen met skischoenen aan. Het is een klein skigebiedje dus voor ervaren skiers misschien niet helemaal geschikt. Wel heel erg geschikt voor families met (jonge) kinderen. Zeer overzichtelijk allemaal. We zijn ook nog een middag/avond naar Chamonix geweest wat ongeveer 20 min. rijden is. Het enige wat jammer is aan de locatie is dat het "centrum" van Les Houches eigenlijk net te ver is om te lopen (supermarkt, restaurantjes) en je dus steeds de auto moet pakken. Al met al een super vakantie gehad!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 9Fam. Claes29-10-2010

Super zicht op het Mont Blanc massief

De reclamefolders zagen er vooraf heel mooi uit. In werkelijkheid was het ook heel erg mooi. Het appartement was ruim wat een beetje verwonderlijk was gezien de franse normen op dat vlak. Vanop het terras had je een schitterend uitzicht op L' Aiguille du Midi. Alles voorhanden in het appartement. Kamers waren op 't verdiep onder 't dak. Badkamer was niet echt groot en er was geen venster. Bovendien moest je je douchen rechtstand in bad onder het schuine dak. Alles was erg proper bij aankomst behalve enkele tassen. Je moet bij aankomst zelf de inventaris doen. Is wel belangrijk dat je dat doet want bij ons ontbraken een aantal spullen. Gerievelijk appartement. Kregen gratis een overdekte standplaats voor de auto in de garage.Zwembad was super. Bediening aan de receptie was O.K, maar het is niet Oostenrijk.Best zelf brood gaan halen in 't dorp.Nieuwe appartementen, maar naar onze mening gaan ze heel erg snel versleten geraken. Gebruikte materialen ogen luxueus, maar is het ook kwaliteit?

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9verhaeghe Jeroen12-01-2009

fantastisch en nieuw

De ontvangst was goed, de appartementen zijn uitstekend en zijn een uitstekende uitvalsbasis om de streek te verkennen. Wij zijn er geweest in de zomer, maar ook in de winter lijkt het me ideaal met een grote skilift op 50 meter. Wij hebben er in elk geval een fantastische vakantie gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2008

Appartement Le Hameau de Pierre Blanche info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Krant, Wasserette