Sorteren

Reviews over Les Houches

Хороший отель

Olga
    1-1-2018

Уютный отель. Удобный просторный номер. Доброжелательный персонал. Вкусная еда. Хороший Wi-Fi.

Gastvrij en vriendelijk verblijf

Willem Rebel
    14-2-2013

Keurig ontvangst,schone kamers het eten was geweldig, brede kaart en betaalbaar. Lieve en betrouwbare eigenaren. Keurig Engels sprekend, lekkere sauna en jacuzzi. Ons verblijf was 4 dagen en deze accommodatie houden we warm voor de volgende skivakantie . De prijskwaliteit vonden we meer dan top.

Très agréable mais problèmes "logistiques"

Angelina
    1-10-2012

Nous avons séjournes 2 fois la bas : la première fois en avril 2008 (2 enfants dont notre fils de 4mois à l'époque) et une fois en février 2009. En 2008 rien a dire nous étions plus que satisfait! En 2009.... Un problème qui nous a fait quitter la résidence 2 jours avant la fin de nos vacances !!! Nous avions un appartement, magnifique, en rez de chaussée au pied des pistes ! Le problème : les fenêtres de l'appartement donne sur le canon à neige .... Et la l'horreur !!!! Un bruit horrible TOUTES les nuits !!!!! De plus nous étions en février du coup il y avait beaucoup de neige mais le canon fonctionnait tout de même non stop !!!! Le cauchemar !!!! Du coup nous sommes partis et nous n'y sommes plus jamais retournés :-(

Leuk hotel!!

Inge Geerts
    14-8-2012

Dit is een leuk hotel!! Met een adembenemd uitzicht op de Mont Blanc! Goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Minpuntje : kleine douche en de matrassen waren op onze kamer aan vernieuwing toe. Maar zeker voor herhaling vatbaar!!

uitstekend en gastvrij hotel

jaap wilgenburg
    18-7-2012

Het hotel biedt een prima mogelijkheid om de prachtige vallei van Chamonix te bezoeken. Steekt qua prijs zeer gunstig af tegen andere hotels in het dal. Het ligt vlak bij het station, en .mMet de gastenkaart zijn trein en bus in het dal gratis. De ligging met uitzicht op de Mt.Blancketen is prachtig. Ook het hotel heeft veel te bieden. Vriendelijk en servicegericht personeel, bij mooi weer kan altijd buiten worden gegeten, en dat eten is uitstekend: de Franse keuken, verzorgd en lekker. Ook het ontbijt is royaal en uitgebreid. De kamers lopen uiteen, bij zaken die al gerenoveerd zijn is dat prima uitgevoerd. Dr bedden waren ook prima.

Ons balkon met mooi uitzicht op de 4e etage was even wennen: een groot balkon voor de hele etage, dat je of door je raam of via een centrrale deur op de etage kon bereiken. Voor iedereen toegankelijk dus.

Ten slotte: de Chartreuse waarop onze gastheer trakteerde was bijzonder !

Les Houches scoort een 7,3 uit 10, op basis van 8 reviews