Chalet Portes du Soleil

• Ligging t.o.v. pistes7,1

5 reviews over Chalet Portes du Soleil in het Nederlands

Met vrienden

• Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk skigebied! Veel uitgestrekte, verschillende en mooie pistes. Gebied voor jong en oud. Leuke dagtochten mogelijk en makkelijk om in 1 kom te blijven met kinderen waar verschillende pistes weer op hetzelfde punt uitkomen.

Aanrader voor de wintersport!

2008

Eerste indruk van chalet was echt super,3 verdiepingen met

Theo,Linda,Francisca en Kees uit volendam
30-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Eerste indruk van chalet was echt super,3 verdiepingen met privesauna en 2slaapkamers met daarbij een eigen badkamer! Alles zit erop en eraan van (afwas)wasmachine,oven,stofzuiger,magnetron tot dvd speler en satelliet-tv!

Alleen was de chalet niet echt schoon,wat heel jammer was...

Eigen parkeerplaats naast chalet met 5min.rijafstand tot gondel van Les Gets.

Al met al waren we heel tevreden en hebben een echte superweek gehad met heel veel sneeuw en t zonnetje!

• Ligging t.o.v. pistes8

boiler was defect , we mochten in de schakel woning douchen,werd later gerepareerd

vaatwasser waste niet schoon, hebben we doorgegeven...

het servies, bestek pannen, was een bij elkaar gegraaid zooitje .Wel genoeg maar een ratje toe, kopjes, borden met stukjes eraf.

Een pannen kast met wel 15 pannen !

Het huis was NIET schoon, heel erg stoffig

Wij hebben 50Euro betaald voor de eindschoonmaak maar denk dat de vorige gasten zelf hadden "schoongemaakt"

Eindcontrole: was er niet, we kregen zo omze borg terug.

Wel goede ontvangst, kregen een contact telnr.Werd ook gelijk gereageerd toen boiler defect was.

Verder een prima vakantie gehad op fijne lokatie

2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Een goed appartement voor 6 personen (8 is te veel) met sauna, dvd, cd, tv, magnetron, oven en vaatwasser. Afwerking en hygiene is een beetje met de Franse slag, maar overkomenlijk. Vanwege de warmte was het nu niet mogelijk om tot aan het huisje te skien, dit kan dus wel. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad.

Leuk app

Margriet
    18-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes2

Leuk app., meer chalet-achtig. Nadeel is bij het 6 pers. chalet, dat je er een 2 pers. chalet aanvast hebt middels een gangetje, wel handig als je met meerdere stellen gaat, gezellig van binnen met openhaard en prive sauna, de keuken is ook comleet met vaatwasser en magnetron.Alleen erg ver van het dorp en de pistes, skibus stopt aan de doorgaande weg, vlakbij het chalet,skidepot in het dorp bij de verhuur van de skies.

We hebben een aantal aanbieders voor Portes du Soleil voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Portes du Soleil in Les Gets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Portes du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.