Chalet Portes du Soleil

Chalet Portes du Soleil

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Les Gets

Op vakantie geweest naar Portes du Soleil?

7.6Goed

Tonen op kaart

5 reviews over Chalet Portes du Soleil

• 2018
      9Marijke07-01-2018

Super vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk skigebied! Veel uitgestrekte, verschillende en mooie pistes. Gebied voor jong en oud. Leuke dagtochten mogelijk en makkelijk om in 1 kom te blijven met kinderen waar verschillende pistes weer op hetzelfde punt uitkomen. Aanrader voor de wintersport!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• Oude reviews

8Theo,Linda,Francisca en Kees uit volendam30-03-2008

Eerste indruk van chalet was echt super,3 verdiepingen met privesauna en 2slaapkamers met daarbij een eigen badkamer! Alles zit erop en eraan van (afwas)wasmachine,oven,stofzuiger,magnetron tot dvd speler en satelliet-tv! Alleen was de chalet niet echt schoon,wat heel jammer was... Eigen parkeerplaats naast chalet met 5min.rijafstand tot gondel van Les Gets. Al met al waren we heel tevreden en hebben een echte superweek gehad met heel veel sneeuw en t zonnetje!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 7A. Krebbers22-03-2008

boiler was defect , we mochten in de schakel woning douchen,werd later gerepareerd vaatwasser waste niet schoon, hebben we doorgegeven... het servies, bestek pannen, was een bij elkaar gegraaid zooitje .Wel genoeg maar een ratje toe, kopjes, borden met stukjes eraf. Een pannen kast met wel 15 pannen ! Het huis was NIET schoon, heel erg stoffig Wij hebben 50Euro betaald voor de eindschoonmaak maar denk dat de vorige gasten zelf hadden "schoongemaakt" Eindcontrole: was er niet, we kregen zo omze borg terug. Wel goede ontvangst, kregen een contact telnr.Werd ook gelijk gereageerd toen boiler defect was. Verder een prima vakantie gehad op fijne lokatie

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 7Marijke05-03-2007

Een goed appartement voor 6 personen (8 is te veel) met sauna, dvd, cd, tv, magnetron, oven en vaatwasser. Afwerking en hygiene is een beetje met de Franse slag, maar overkomenlijk. Vanwege de warmte was het nu niet mogelijk om tot aan het huisje te skien, dit kan dus wel. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

• 7Margriet18-02-2007

Leuk app., meer chalet-achtig. Nadeel is bij het 6 pers. chalet, dat je er een 2 pers. chalet aanvast hebt middels een gangetje, wel handig als je met meerdere stellen gaat, gezellig van binnen met openhaard en prive sauna, de keuken is ook comleet met vaatwasser en magnetron.Alleen erg ver van het dorp en de pistes, skibus stopt aan de doorgaande weg, vlakbij het chalet,skidepot in het dorp bij de verhuur van de skies.

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2006